Nije, to je jedino najjednostavnije - u teoriji. A možda kod tebe u Zürichu i je u praksi. Misliš da ćeš skinuti sva sranja sa sebe kada odjaviš motor, iako je i to zajebancija - treba otići u STP, odjaviti motocikl, vaditi potvrde, pa onda na osiguranje moliti, piskarati i pravdati zašto želiš da ti vrate neiskorišteni dio osiguranja (dobit ćeš pola od onoga što si trebao, nakon više mjeseci od podnošenja zahtjeva, tu pušiš, a pušiš i na troškovima koje si imao u STP-u, jer njih nećeš dobiti natrag). Jer ovaj bananistan nije Švicarska, maltene u poslovima registracije vozila i svega ostaloga nema baš nikakve sličnosti!...
Uz sve to, prodati odjavljen motocikl je puno teže, ljude muči pitanje hoće li motor kojeg gledaju i o kojem ne znaju ništa - proći novi tehnički, badave su tu tvoje davorije, pjesme i obećanja i uvjeravanja kako je sve u super stanju, ali si namjerno odjavio motor zato jer su kupci kreteni i ti ne želiš preuzeti rizik da kupac neće slučajno prenijeti motor na sebe u roku 15 dana... u praksi to nitko ne radi, pa je nekih drugih pitanja koja se nameću ipak više... za mene osobno, odjavljen motor je u startu 500 eura niža cijena od tražene, bez obzira koliko realno koštala rega za njega, plus sve ostalo o čemu možemo picajzlirati...