Problem sa papirima - po ne znam koji put, molim savijet

Kakav Q, majke ti isusove... :eek:hne:
Kakav sad mrtvi porez, procjena vrijednosti na carini i kamate?! :lolcry: :lolcry:

Uostalom, briga me...ali zanimljivo mi je ovo mazohističko kompliciranje :mrgreen:

Pratim...  :D
 
Shepa said:
Pa di piše da motor mora bit odjavljen radi prodaje?
Voziš ga do zadnjeg momenta, a kad nađeš kupca (odn. on tebe) i novci promijene vlasnika, skineš tablicu i odjaviš ga.
Ostaviš mu i važeću policu (ako se tako dogovorite, osim toga, i to ima određenu vrijednost), i sve što on treba napravit je prijavit ga na sebe radi dobivanja tablice.

Tako sam svaki motor do sada proda, i nikakvih problema.

Ovo bi trebala biti standardna procedura  (y)
 
mate said:
Piše na MUPovim stranicama. Svaki drot koji drži do sebe to bi morao znati.

Onda moram u drotove, tada će mi to biti obaveza. Iako bi link pomogao, da ne tražimo... učenja nikad dosta.

======

https://www.mup.hr/gradjani/faq/registracija-vozila

"Vlasnik vozila koji ne produži važenje prometne dozvole (registraciju vozila) dužan je u roku 15 dana od dana proteka važenja prometne dozvole vozilo odjaviti.

U slučaju prodaje ili drugog načina promjene vlasništva na vozilu, novi vlasnik vozila dužan je u roku od 15 dana od stjecanja vozila registrirati vozilo na svoje ime ili ga odjaviti, a ako ga ne registrira na svoje ime ili ne odjavi, ministarstvo nadležno za unutarnje poslove će, na zahtjev osobe na koju je vozilo registrirano, rješenjem ukinuti registraciju vozila."

Iskreno, ja tu ne vidim da vozilo mora biti odjavljeno radi prodaje... kako si došao do tog zaključka?  :misli:
 
F800X said:
Onda moram u drotove, tada će mi to biti obaveza. Iako bi link pomogao, da ne tražimo... učenja nikad dosta.

======

https://www.mup.hr/gradjani/faq/registracija-vozila

"Vlasnik vozila koji ne produži važenje prometne dozvole (registraciju vozila) dužan je u roku 15 dana od dana proteka važenja prometne dozvole vozilo odjaviti.

U slučaju prodaje ili drugog načina promjene vlasništva na vozilu, novi vlasnik vozila dužan je u roku od 15 dana od stjecanja vozila registrirati vozilo na svoje ime ili ga odjaviti, a ako ga ne registrira na svoje ime ili ne odjavi, ministarstvo nadležno za unutarnje poslove će, na zahtjev osobe na koju je vozilo registrirano, rješenjem ukinuti registraciju vozila."

Iskreno, ja tu ne vidim da vozilo mora biti odjavljeno radi prodaje... kako si došao do tog zaključka?  :misli:

Pošto je naš jezik kompliciran i može se protumačiti na više načina ( i zbog toga se lako nađu rupe u zakonu) svi ste u pravu.  :LOL: :LOL:
 
Kada se odjavi motor zbog prodaje, polica osiguranja i tehnicki pregled vrijede, na novom vlasniku je samo da plati upravnu pristojbu (bivsi porez) i uzme tablicu za svoje registracijsko podrucje.
 
F800X said:
Nije, to je jedino najjednostavnije - u teoriji. A možda kod tebe u Zürichu i je u praksi. Misliš da ćeš skinuti sva sranja sa sebe kada odjaviš motor, iako je i to zajebancija - treba otići u STP, odjaviti motocikl, vaditi potvrde, pa onda na osiguranje moliti, piskarati i pravdati zašto želiš da ti vrate neiskorišteni dio osiguranja (dobit ćeš pola od onoga što si trebao, nakon više mjeseci od podnošenja zahtjeva, tu pušiš, a pušiš i na troškovima koje si imao u STP-u, jer njih nećeš dobiti natrag). Jer ovaj bananistan nije Švicarska, maltene u poslovima registracije vozila i svega ostaloga nema baš nikakve sličnosti!...

Uz sve to, prodati odjavljen motocikl je puno teže, ljude muči pitanje hoće li motor kojeg gledaju i o kojem ne znaju ništa - proći novi tehnički, badave su tu tvoje davorije, pjesme i obećanja i uvjeravanja kako je sve u super stanju, ali si namjerno odjavio motor zato jer su kupci kreteni i ti ne želiš preuzeti rizik da kupac neće slučajno prenijeti motor na sebe u roku 15 dana... u praksi to nitko ne radi, pa je nekih drugih pitanja koja se nameću ipak više... za mene osobno, odjavljen motor je u startu 500 eura niža cijena od tražene, bez obzira koliko realno koštala rega za njega, plus sve ostalo o čemu možemo picajzlirati...


Praksa u razvijenom društvu pokazuje kako je sve to moguće urediti automatizmima i zakonskim uredbama, bez potvrda i papira, ipak živimo u 21. stoljeću.

Osiguranje mi automatizmom po odjavi vozila obračunava povrat premije.

Kad zakon propiše prodaju samo odjavljenih vozila onda neće biti teže iste prodati, jerbo su svi takvi ...


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
pajo99 said:
Pošto je naš jezik kompliciran i može se protumačiti na više načina ( i zbog toga se lako nađu rupe u zakonu) svi ste u pravu.  :LOL: :LOL:

(y)  (y)

Namjera je takovih nedorečenih zakona da svatko može biti u pravu...  8)

Elias said:
Praksa u razvijenom društvu pokazuje kako je sve to moguće urediti automatizmima i zakonskim uredbama, bez potvrda i papira, ipak živimo u 21. stoljeću.

Kada pričamo o tome - daj zaboravi gdje jesi, prisjeti se samo onog bananistana iz svojeg profila...

Ovdje nema parcijalnih registracija i osiguranja, nema jedne tablice za više motora, ma nema ničeg pametnog... tako da ne soli rane nama jadnicima ovdje. Kada budeš prijevremeno odjavio motocikl i otišao u neko osiguranje sa zahtjevom da ti vrate neiskorišteni dio police, onda ćeš znati i čemu govorim.
 
Kiki_Rotten said:
Svaka čast na strpljenju (y). I kratki rezime na kraju....zbog debila je najbolje odjavit motor prije prodaje.

Ne nego je najbolje po ps-u stjerat ih u qurac jer su debili preprodali 82 puta motor sa kupoprodajnim bez prijenosa i ne glumiti samaritanca i zamarati se sa tudjim problemima
 
F800X said:
Kada budeš prijevremeno odjavio motocikl i otišao u neko osiguranje sa zahtjevom da ti vrate neiskorišteni dio police, onda ćeš znati i čemu govorim.
U jedan dan sve rijesio sa osiguranjem...kaj drobite, kakvi tjedni ili mjeseci? A mozda je problem u vama  :mrgreen:

Sa druge strane vrlo je jasno napisano sto to mora napraviti novi vlasnik. Osim ako si nepismen. Ili kradezeovac  :mrgreen: