Problem sa remenom

Hrcastunt12

New member
Motor Gilera Runner starija verzija, zračno hladenje
Auspuh:malossi
Karb:17.5mm dellorto, trenutno na njemu gljiva TOP Performance, imam i filter sa malossi red sponge
Klip, cilindar:42mm
Rolnice:6.5g fabricke
Oprugice kvačila: zute
Imam problem mali sa prijenosom i još nečim.Remen na motoru mi je bio mitsuboshi, neznam koje dimenzije, nikad nije mjenjan i izmjerio sam sirinu 16.7, kupio sam malossi special belt 18.7*8*810, malo je i duži od ovoga fabričkog, motor nije mogao germe i na startu i poslije starta pri ubrzanju, bila mi je zelena centralna 60% čvrstoća, stavio sam njegovu fabričku i na startu je duplo bolji nego prije i sa obicnim remenom, dobio je nemoguću snagu, ali opet poslije 40 sporije puni nego prije,i poslije 40 radi na manjim obrtajima nego prije, krajnja je ostala ista sto me živcira, cilindar je bio proširen za 1.5mm, išao je 75, ja sam ga prosirio još za pola mm kad mi je crko od gluposti, i sad mi ide 70, 5km/h izgubio, sad je pitanje koliko je izgubio kad ga je onaj prosirio za 1.5mm, neznam je li to razlog gubitka brzine posto mislim da gilere fabricke idu 80, a u mene sta sve ima 70 idei kad sam stavio 17.5mm dellorto dobio na ubrzanju do 70 nemoguće puno, ali neće preko 70, i zanima me sta bi trebo uradit da dignem max.brzinu i to ubrzanje i obrtaje preko 40, jer je remen siri i duzi od fabrickog pa mi cudno kako nista nije dobio osim eto starta što je duplo bolji nego prije
 
Neznam kako ste vi to sirili 😂 al za pocetak, runner nikad nije imao masinu zracno hladenje, pa za pocetak prvo vidi od cega imas masinu
 
Odveo jednoj radnji da ga prosiri, nema kako drugačije brte haha,nisu kanali šireni, samo unutrašnjost cilindra, a nalazio sam još neke gilere zračno hlađenje po internetu, sad moguce jedino da je od piaggia nešto stavljeno, zna li itko šta treba za veće obrtaje pri kraju?