Problem SV650, 2007.

mr.mee

Well-known member
Eto da pitam svekoliko pučanstvo.

Prijatej iz kluba sastavlja preradu i došao je do samog kraja, međutim ima problem sa samom mašinom. Kupio je polovnu mašinu SV 650 iz 2007. sa svim instalacijama i žicama ali mu motor nikako neće da upali. Drugi frend iz kluba i još par ljudi je prošlo kroz sve instalacije i sve elemente instalacija i trebalo bi sve dobijati struju i napajanje, čak i kada okrene ključ čuje se i da pumpa odradi i injektori isto tako, ali kada ga hoće upaliti jednostavno se ništa ne događa, kao da sve ostane bez struje. U čemu bi mogao biti problem?

Ili ako ima netko satove ili original bravicu od sv-a za posuditi, pa da kada prebrika žice i okrene ključ da mu izbaci grešku pa da ju očita, jer već par mjeseci se muči i nikako da otkrije šta je problem.

Hvala
 
Mašina sa 1 ili 2 svječice po cilindru?
Kad ga pokuša upaliti (anlasati) jel vergla?
 
rekoh odavno da ce bit problema kod paljenja tog drloga  :vidiga:


..ali ja znam di je problem  :skocko:  nanananana  :belj:
 
mašina sa 1 svjećicom,

kaže da mašina alnasuje i baca iskru i vergla, ali ne dobija gorivo, a pumpa i dizne valjaju. I kad da kontakt javi se i pumpa i ajnšpritz i poslje toga ništa. Kao da blokira i pumpu i dizne.
 
KING RR said:
rekoh odavno da ce bit problema kod paljenja tog drloga  :vidiga:


..ali ja znam di je problem  :skocko:  nanananana  :belj:

aj reci ak znaš  :jesus: :jesus:

jel zato što je suzuki  :misli: :mrgreen: :jesus:
 
mr.mee said:
aj reci ak znaš  :jesus: :jesus:

jel zato što je suzuki  :misli: :mrgreen: :jesus:

nije zato sto je suzuki nego zato sto nemate pojma  :jesus:  :LOL:

za pocetak to ni masina od eSVeja sestopedeset nego od malog Stroma  :jesus:  kazu isti qrac al netocno jer ima razlike  :jesus:  za kraj ko vas jebe rispektovci mi RRejseRRi ionako nemamo pojma  :prsti:



:jesus:  :LOL:
 
Na koji način daje kontakt/pali, ima bravu i od čega je?
 
Pa jel nema mali strom neku blokadu protiv kradje???

Koliko mi se cini vi pokusavata upaliti bike sa bravom koja nije od tog CDI-a...ili mozda ste cak samo prebrikali zice za paljenje...da nije mozda tu problem??
 
Spock said:
Pa jel nema mali strom neku blokadu protiv kradje???

Koliko mi se cini vi pokusavata upaliti bike sa bravom koja nije od tog CDI-a...ili mozda ste cak samo prebrikali zice za paljenje...da nije mozda tu problem??
Imaju, i na Stromu i SV-u nije isti način zaštite, znači brave ne odgovaraju. A ako imaju neodgovarajuću bravu a sve drugo su eliminirali (tipa ler šalter, kvačilo šalter itd.) i ja bi tražil riješenje problema u bravi.
 
KING RR said:
nije zato sto je suzuki nego zato sto nemate pojma  :jesus:  :LOL:

za pocetak to ni masina od eSVeja sestopedeset nego od malog Stroma  :jesus:  kazu isti qrac al netocno jer ima razlike  :jesus:  za kraj ko vas jebe rispektovci mi RRejseRRi ionako nemamo pojma  :prsti:



:jesus:  :LOL:

nisam se ni bakčo u to sve, čak nisam ni vidio mašinu, samo pitam za čovjeka da mu pokušam pomoći ako mogu ovako preko foruma, ako netko zna u čemu bi mogao možda biti problem  (y)

to vi kažete, ja nisam to nikada rekao  :jesus:
 
avinko38 said:
Imaju, i na Stromu i SV-u nije isti način zaštite, znači brave ne odgovaraju. A ako imaju neodgovarajuću bravu a sve drugo su eliminirali (tipa ler šalter, kvačilo šalter itd.) i ja bi tražil riješenje problema u bravi.

koliko mi je rekao da nije dobio bravu za motor nego je prebriko žice, znači u tome je onda vjerovatno problem, vidit ću da negdje posudi bravicu koja bi mogla pasati, pa nek tako proba
 
mr.mee said:
koliko mi je rekao da nije dobio bravu za motor nego je prebriko žice, znači u tome je onda vjerovatno problem, vidit ću da negdje posudi bravicu koja bi mogla pasati, pa nek tako proba
Nije poanta u (samoj) bravi, već transponderu/receiveru elektronske blokade.
 
Ako je mašina od SV-a, nekih dijelova imaš tu na oglasniku, mislim da "stojedan"ima i sat i bravu.
 
Shepa said:
Nije poanta u (samoj) bravi, već transponderu/receiveru elektronske blokade.
SV niti DL (osim zadnjeg modela) nemaju kod ključ :wink:
 
avinko38 said:
Ako je mašina od SV-a, nekih dijelova imaš tu na oglasniku, mislim da "stojedan"ima i sat i bravu.

okej proslijedit ću mu link pa nek zove i nek pita i pokuša se dogovorit, pa da nakon par mjeseci i sastavi to sve zajedno  (y)
 
avinko38 said:
SV niti DL (osim zadnjeg modela) nemaju kod ključ :wink:
Kako je onda izvedena zastita?? Preko brave nekako??
 
Spock said:
Kako je onda izvedena zastita?? Preko brave nekako??
Da, u bravi postoji otpornik preko kojeg, ovisi o položaju ključa, šalje signal u ECU.
 
avinko38 said:
Da, u bravi postoji otpornik preko kojeg, ovisi o položaju ključa, šalje signal u ECU.
Pa onda je sve jasno, ovi prebrikali zice...tak da...nabavite bravu i  :021:
 
avinko38 said:
Da, u bravi postoji otpornik preko kojeg, ovisi o položaju ključa, šalje signal u ECU.
Znači, ako se npr. odvijačem forsira brava, možeš upalit motor i odvest se? :shock:

Moram priznat glupo rješenje, jer onda ispada da je SAIS LED-ica na displayu samo za ukras?

Mislim, na Skipperu 150 iz 2001-e sam ima el.blokadu s kod ključem, malo mi čudno da motor od malo više novaca to nema.

:neznam:
 
Shepa said:
Znači, ako se npr. odvijačem forsira brava, možeš upalit motor i odvest se? :shock:

Moram priznat glupo rješenje, jer onda ispada da je SAIS LED-ica na displayu samo za ukras?

Mislim, na Skipperu 150 iz 2001-e sam ima el.blokadu s kod ključem, malo mi čudno da motor od malo više novaca to nema.

:neznam:
Možda je više pokušaja krađa da prerežu kabel do brave pa samo spoje žice :neznam:
SAIS sustav ima GSXR, GSR, novi Strom itd, stariji DL i SV nemaju.