problem vodeno hlađenje

GIGA-TZR

New member


Evo ovako, primjetio sam kada radi pumpa i kad se vozim cijelo vrijeme voda iz kilera (1) odljeva se niz odušak u ovu posudu (2) ,e sad nakon svake vožnje razina vode u kileru padne za 1/3 i ode u tu posudu. Jel bi smjelo to tako biti, jel nebi ta posuda trebala biti na višem položaju tako da se negubi voda u kileru? Za čega uopće služi ta posuda? Nisam dovoljno upoznat s vodenim hlađenjem, ali po mome nebi trebalo 1/3 kilera ostati prazna, nije iskorišten onda max.
 
Eksapnzijska posuda bi trebala biti u istoj razini kao i kiler jer se voda prilikom zagrijavanja širi i odlazi u tu posudu,prilikom hlađenja se ta ista voda zbog smanjenja temperature i tlaka u kileru opet vrača nazad jer je povuče podtlak.
 
kosta said:
Eksapnzijska posuda bi trebala biti u istoj razini kao i kiler jer se voda prilikom zagrijavanja širi i odlazi u tu posudu,prilikom hlađenja se ta ista voda zbog smanjenja temperature i tlaka u kileru opet vrača nazad jer je povuče podtlak.
slažem se s tobom  (y)
 
Po meni..ta pozuda sluzi kao neka rezerve vode(u slucaju da hladnjak gubi vodu...nastali podtlak u tom trenutku ce si sam "usisati" potrebnu kolicinu vode. Zato ima i oznake na toj posudi max. i min. Tako da mozemo svakodnevno provjeravati razinu tekucine u toj posudi. Ako je sa sistemom hladenja sve u redu...ta razina ce uvijek biti izmedu oznake max. i min. Ako vode fali..znaci da sistem negdje gubi vodu,i potrebno je ustanoviti gdje. Ako se pak nivo vode dize,znaci da dolazi do pregrijavanja masine(neispravna brtva glave) te kompresija ulazi u sistem hladenja,i guravodu preko ventila cepa hladnjaka u tu bocu. Ili,jednostavno nije ispravan sam cep hladnjaka(brtva ispod cepa...ili sam ventil koji je bazdaren tako da podnosi normalan radni pritisak u zatvorenom sistemu hladenja,koji otprilike iznosi 0.9 bar-a). Sve sto je preko te vrijednosti..ventil se otvara i voda ulazi u posudu. Obavezno kontrolirati sistem hladenja... :shock: