problem....

cici125

New member
evo ovako motor mi nakon 6000 okr. samo trokira prva trokira,druga,treca trkoira ponekad zna povuc ali to je kratko...  to mi se dogodilo kad sam iz 6. u 3. prebacil u 6. sam se normalno vozil tak kad sam ga prebacil u 3. doslo je do 9 i nes sitno tisuca jer sam bas ulazio u zavoj i ja u zavoju gas ali on samo se guti kaj da sam mu oduzel kontakt nakon par metara  opet je bilo normalno ali samo do 6000 okr.
e sad kaj bi bilo ??? masina je u redu jer sam odma uzel cilindar dolje i sve je ok, ja ga stavim skup upalim i kad ono opet nece,a prije toga nego sam uzimal cilindar dolje sam pocistio karburator nova svijecica drugi kabel od svijecice i nista nije od toga... jel moguce da mi je od te nagle kompresije izbacil semering van ali motor ne dimi osim kad mu na mjestu drzim gas do kraja i kad trokira onda malo dimi ali to je skoro i neprimjetno... bio sam inace kod jednog lika i on mi je rekel da je ispusni ventil kriv ali nije ni to jer sam ventil do kraja otvoril pa svejedno ... sad ako ko zna kaj bi bilo nek kaze ...
 
Daj si provjeri da ti ne vuce fals zrak na gumama od filtera zraka do frgazera.
Ili da ti se gume za zrak ne uvuku u sebe kad navines gas pa ih podtlak stisne.
 
Moguce da je cdi koji ujedno sluzi kao upravljacka jedinica ispusnog ventila. Dali cujes zvuk solenoida koji pokrece ventil kada das kontakt? Trebao bi se cuti"klik". On ga zatvori i otvori kada das kontakt. Na malim okretajima(kada krenes) i sve do 7500-7800 on je zatvoren. Dosavsi na spomenute okretaje...cdi jedinica da impuls solenoidu da otvori ventil. Ako to sljaka...moguce da je i auspuh...kao sto je vec netko spomenuo u prijasnjem postu.
 
inace to je rs-94. godiste pa ja mislim da nema cdi , auspuh nije jer je skroz otvoren  :mrgreen: prema svemu zakljucil sam da su semerinzi jer sam danas tokom voznje vidio da dimi ne jako ali dimi tak da cu to zamijenit pa javim...svejedno hvala na idejama  (y)
 
Mora imati....ispod sica jedna crna kutija. Ja sam je imenovao cdi....ali izgleda da sam se krivo izrazio. To je upravljacka jedinica za ispusni ventil. Semering...hm...nikad nisam imao slucaj da na rotax-u 123 izbije van. Osim ako ga netko nije montirao pravilno. Naime...on mora sjesti malo vise unutar lezista u bloku. Nesmije biti poravnat sa rubom na bloku,jer ako je tako montiran...ne sitgne brtviti oko radilice.
 
ovako ispusni ventil sam probal stavit drugi tak da je fiksni i do kraja je otvoren ali svejedno ide isto... jedino kak sam zakljucil motor nikud nejde,dimi tijekom voznje a do sada nije,preostaju mi samo semerinzi jer ne znam ni kad su zadnji put bili mijenjani jer kad sam radio generalku i nisam ih mijenjao nazalost,jer su bili bas neki neradni dani a meni se nije dalo cekat tih par dana pa je vjerojatno sad to... ako slucajno ko misli da nisu nek kaze da nejdem bez veze raskapat masinu ??
 
Provjeri prije nego otvaras masinu.Ako je lijevi semering(onaj koji je sa strane kvacila) onda bi trebalo kada ispraznis ulje iz mjenjaca mirisati po benzinu i bilo bi puno rijede....i normalno...falilo bi ga. To te nis ne kosta....izbaciti ulje van i vidjeti kakvo je. A da ipak probas drugi auspuh ?  A kakav ti je filter zraka ? :misli:
 
auspuh sam uzel dolje i nema ulja nutra svijecica je masna i to jako,ulje ne smrdi po benzinu ali mi izgleda rjede od novoga koje imam u flasi , filter je spuhan gljiva je inace gore... cudno mi je kako bas od toga trenutka kad sam presaltal u nizu dalje nejde oko karburatora i svijecice sve sam provjeril pa mislim mozda je izbacilo semering ili ga sam malo smaknulo s mjesta posto je stari bog zna kad je to bilo mijenjano  :misli:
 
Ako je svjecica masna onda definitivno nesto ne stima sa termickom grupom. Nema sagorijevanje kako treba. Ili mu dolazi previse goriva..ili to gorivo koje zapali ne uspije izbaciti van. Nesto ga koci sto se toga tice. Nevjerujem da je semering kriv. Ako ti lijepo pali i drzi minimum...onda sigurno nije semering. Najidealnije bi bilo kada bi mogao probati drugi auspuh komplet. To sto u njemu nema ulja nije pokazatelj. Stvaraju se naslage unutar njega(posebno oko one cijevi koja ide iz konusa u prigusivac). Tesko je za vjerovati ali svaki milimetar naslage itekako mu znaci.
 
ma ler mi ne drzi bas ili prejak ili se oce ugasit... ne znam sad kaj da napravim masina je dolje i spremna na raskapanje  :misli: :mrgreen:
 
Ako je takav minimum....onda je moguce da je semering. Kad je vec sve dole...otvori i pregledaj sve ! (y)
 
promijenil sam semeringe ali isto sranje  :palacdolje: sad sam primjetil da mi ne daje stalno iskru malo daje malo ne daje to bi bila bobina,magnet,namotaji ili ona crna kutija nekva  :misli:
 
cici125 said:
sad sam primjetil da mi ne daje stalno iskru malo daje malo ne daje


...ne kužim da si tek sad krenul istraživat strujnu grupu...pa ak trokira ABC mehaničarstva je provjerit struju...sigurno je nešto od ovoga... (y)
 
tek sad sam to provjeraval jer sve koje sam pital su rekli da je karburator ili semerinzi a tak je i radil kaj da ne valja nes od toga sad sam zamijenil karburator i semeringe i sad opet isto a niko nije ni sumnjal na struju...a sad mi je vec dopizdilo to pa sam provjeril i kad ono nema stalnu iskru i sad sam opet na istome... magnet je švedski ako kome to znaci nes ??
 
cici125 said:
tek sad sam to provjeraval jer sve koje sam pital su rekli da je karburator ili semerinzi a tak je i radil kaj da ne valja nes od toga sad sam zamijenil karburator i semeringe i sad opet isto a niko nije ni sumnjal na struju...a sad mi je vec dopizdilo to pa sam provjeril i kad ono nema stalnu iskru i sad sam opet na istome... magnet je švedski ako kome to znaci nes ??

A da prvo provjeriš kabel na sviječicu?
 
cici125 said:
kabel je novi i svijecica ..... (y)

To ne mora znaciti i da su ispravni, ne bi bilo prvi put.