Problemi, gubi snagu..

NetworkNagual

New member
Ljudi, trebam pomoc.Motor je gs450, custom chopper.. Isao je ok i odjednom mi se pojavi sledeci problem: Kad se ugrije, dakle nakon 2 km malo zesce voznje, jednostavno pocne da se gusi, ali samo lijevi cilindar gubi snagu...I pri tom se cuje pucanje iz auspuha.Dakle pada na pola snage.Kad mu skinem lulu sa svijecice (lijevu) radi na jednom klipu, kad skinem desnu gasi se ili slabije radi. nego desni kad je sam.
Lijeva svjecica je malo svjetlija od desne, kao da ima siromasnu smjesu. Varnice dobro obe svjecice.Probao da im zamjenim mjesta, ne pomaze.

Napomenucu da se ovo desilo odjednom, da je motor isao skroz ok (preko 170), da na leru radi super, pali super. Filteri zraka su oni otvoreni, sportski, ali  zalijepljeni trakom(samo je centimetar otvoren i na taj otvor filtera je predhodni vlasnik iz SWE komparirao karburatore), motor je sa tim postavkama isao ko pista.

Ne znam koliko je vazno, al me interesiuje da +l je u redu da svjecica varnici ovako kako je na slici ispod prikazano (sa tim da vrh svjecice ne varnici ako nije naslonjen na metal, ali vernici sa strane na samom sestouglu..).Tako varnice obe, ali samo lijevi cilindar steka.

Jel moguce da je samo smece u karburatoru?? I zasto samo nakon 2-3km? sta da radim?



 
NetworkNagual said:
Ljudi, trebam pomoc.Motor je gs450, custom chopper.. Isao je ok i odjednom mi se pojavi sledeci problem: Kad se ugrije, dakle nakon 2 km malo zesce voznje, jednostavno pocne da se gusi, ali samo lijevi cilindar gubi snagu...I pri tom se cuje pucanje iz auspuha.Dakle pada na pola snage.Kad mu skinem lulu sa svijecice (lijevu) radi na jednom klipu, kad skinem desnu gasi se ili slabije radi. nego desni kad je sam.
Lijeva svjecica je malo svjetlija od desne, kao da ima siromasnu smjesu. Varnice dobro obe svjecice.Probao da im zamjenim mjesta, ne pomaze.

Napomenucu da se ovo desilo odjednom, da je motor isao skroz ok (preko 170), da na leru radi super, pali super. Filteri zraka su oni otvoreni, sportski, ali  zalijepljeni trakom(samo je centimetar otvoren i na taj otvor filtera je predhodni vlasnik iz SWE komparirao karburatore), motor je sa tim postavkama isao ko pista.

Ne znam koliko je vazno, al me interesiuje da +l je u redu da svjecica varnici ovako kako je na slici ispod prikazano (sa tim da vrh svjecice ne varnici ako nije naslonjen na metal, ali vernici sa strane na samom sestouglu..).Tako varnice obe, ali samo lijevi cilindar steka.

Jel moguce da je samo smece u karburatoru?? I zasto samo nakon 2-3km? sta da radim?
nesmije tako varničit...

lijevi karburator ima podešen znatno niži nivo goriva ili ima zastoj u dotoku goriva.... treba ga odraditi netko tko se kuži u karburatore...
 
ja bih se složio sa Šiletok vezano za karburator... a ako se to prij enije dešavalo, onda vjerujem da je samo u pitanju dovod goriva... odnosno da se nešto malo zaštopalo ....
 
Prije svega, HVALA!
Zastopalo se!  :D  Ocistio. (pade mi kamen sa srca)
Kao najlon neki u karburatoru, ljuspice...??? Dal od plastifikacije rezervara ili nesto drugo, pojma nemam. Uglavnom, leti..


Sto se tice sportskih filtera zraka, jos sam ih otvorio malo (zalijepljeni su trakom), i sad me brine kako da znam da li je to dovoljno zraka ili ne (motor ide kao lud). Sta ako ih previse otvorim? Ima li stete po masinu? Po potrsnju benzina? Hladjenje?  Da li mogu da znam po izgledu svjecice da li su filteri previse otvoreni i da ih po tom stelam?? STavio bih ja original filter zraka, medjutim posto je motor preredjen, nema mjesta za nosac filtera, tj. onu plasticnu kutiju. Sa ovima ide super, samo me brine ako bi dobijao previse zraka dal moze stetiti masini. Zamolio bih vas da mi tu jos malo pomognete.  I da, ko dolazi u Dubicu, nek pita za Davora il nek prepozna zuju(upada u oci)  Pivo itd..  :)

 
Vrlo slični simptomi pojavili su se početkom godine i kod mene, sumnjao sam na rasplinjač, prljave dizne, podešenost plovka i t.d... Na kraju sam ustanovio da mi je probila izolacija na VN kabelu prema stražnjem cilindru. Nije probijala na niskim okretajima i dok je motor bio hladan, a kasnije u vožnji motor je gubio snagu i zacukavao.

Za proboj izolacije kriv sam ja, jer sam kod montaže tanka za gorivo zacvikao kabel na jednom mjestu prema rami. Uzeo sam komad plastične cijevi koja se koristi kod el. instalacija automobila, i to sam navukao na postojeći kabel. Dalje opet sve radi bez greške.
 
Kabal od svjecice? Vidis..A i ja sam skidao rezervar..Mada kod mene je zasad ok, stvarnoje bila prljavstina u karburatoru. Jos za te filtere sto sam napisao gore, ako neko zna, da mi objasni, tj. pomogne.
 
Po ovoj tvojoj slici ti svećica ne baca iskru kako treba,odnosno ili ti probija svjećica i lulica od kabela sa strane.Iskru mora bacat samo na vrhu svjećice,a nikako sa strane.
 
fredi said:
Po ovoj tvojoj slici ti svećica ne baca iskru kako treba,odnosno ili ti probija svjećica i lulica od kabela sa strane.Iskru mora bacat samo na vrhu svjećice,a nikako sa strane.

i to puno zavisi od toga kako je držao svjećicu i gdje ju je i na šta naslonio prilikom provjere...
 
Naslonio na cilindar, vrh svjecice, i varnici gdje treba.Kad je odvojim od cilindra i paralelno sa cilindrom (uspravno)priblizim na 1.5-2 cm baca varnicu sa strane na sestouglu ?


Mene je iznenadilo, ali obe tako varnice, mozda su prejake bombine?
 
NetworkNagual said:
Naslonio na cilindar, vrh svjecice, i varnici gdje treba.Kad je odvojim od cilindra i paralelno sa cilindrom (uspravno)priblizim na 1.5-2 cm baca varnicu sa strane na sestouglu ?


Mene je iznenadilo, ali obe tako varnice, mozda su prejake bombine?

to j enormalno.. nebi bilo normalno kada bi tako iskrilo a da je masa svjecice(navoji) u dodiru sa masom motora tj. cilindrom!!

strujni krug se mora zatvorit!! a ako svjecica "visi" u zraku onda preskace tamo di je otpor najmanji odnosno di je udaljenost najmanja...a to je  izmedju metalnog djela svjecice i cilindra
 
NetworkNagual said:
Naslonio na cilindar, vrh svjecice, i varnici gdje treba.Kad je odvojim od cilindra i paralelno sa cilindrom (uspravno)priblizim na 1.5-2 cm baca varnicu sa strane na sestouglu ?


Mene je iznenadilo, ali obe tako varnice, mozda su prejake bombine?

onda je to sasvim normalna pojava... svjećica ( dio gdje je navoj ) mora biti čvrsto prislonjena na glavu motora ili blok... i na taj način provjeravaš ispravnpst...
 
Hvala ljudi.Sto se tice filtera zraka za koje sam pitao do koje mjere da ih otvorim, kako da znam, moze li stetiti ako su previse otvoreni itd..Na slici se vidi kako izgledaju.Dakle vise od pola su zalijepljeni trakom.