Problemi s paljenjem motora.

Chris Redfield

New member
Bok svima,jučer sam se registrirao na ovaj forum,nakon što sam proteklih par tjedana čitao razne teme.
Prije otprilike mjesec dana sam kupio Suzuki GS500 iz 2005. godine.
Motor ima svojih bojki,ali sam ga kupio po jeftinijoj cijeni te sam se nadao da ću s vremenom naučiti popraviti ga.
Već sam ga uspio malo ''urediti'' i napraviti neke sitnice,te je neko vrijeme radio-do sad.
Kupio sam novi akumulator,i ali mi motor neće upaliti,jednostavno kada ga pokušam upaliti motor vergla,i kad kad upali ali na par sekundi i onda se ugasi.
Također,kada probam povući čok okretaji se ne povećavaju,kao da ne radi.
Koliko sam vidi,kada povučem čok naprijed nazad,kod mašine mi se pomiče mali metalni dio,pa nisam siguran u čemu je problem.
Svjećice ću zamjeniti ako treba jer su crne,ali bi prvo da mi vi kažete da li je potrebno iako bacaju iskru?
Izmjerio sam napon sa voltmetrom na akumulatoru (dok je izvađen iz  motora) i očitava mi 12,4v
Također mi se akumulator jako brzo isprazni te nakon 2 tjedna bez vožnje pa sumnjam da mi nešto troši struju,moguće alarm koji malo radi samo kad uključim desni žmigavac a ne znam ga isključiti jer ne znam gdje se nalazi.
Dok sam palio motor stavio sam slavinu goriva na PRIME da isključim usis,ali nije ni tad htio upaliti.
I na kraju,ispraznio sam rezervoar i stavio 10l svježeg goriva (95-icu) te sam ispraznio gorivo iz karburatora.

Eto to je sve što od informacija mogu dati,pa ako netko zna u čemu bi mogao biti problem molim da pomogne.

Marko



 
Po opisu tu ima vise problema, problem dobave goriva u cilindre, i problem gubitka struje (elektricni problem). Ako motor ne reagira na cok, onda je kanal coka zacepljen (bez coka motor kada je hladno nece upaliti), a opet kazes da su svjecice crne, to bi znacilo da motor radi sa bogatom smjesom. Predlazem da motor pogleda neki majstor i sve uredi i postela.
 
Pokusaj najlakse prvo.

Provjeri da li ima iskre dok vergls.

Ako ima, skini tank, ulij gorivo u bocu, objesi na vise mjesto od karbova, spoji na karbove i vidi sto se dogadja.

Ovako sam ja na boldoru.

OMEVsD6.jpg


Ako ne pali ni tada, vozi majstoru. 
 
Nero@ Odlicni motori.  (y) Vidim imas aprilia tuareg rally 125,  2T, to ide kao zmaj.
 
enduro said:
Nero@ Odlicni motori.  (y) Vidim imas aprilia tuareg rally 125,  2T, to ide kao zmaj.

Vise nemam. Tuarega je zamijenio EXC450f. Rally je bio super po terenu, ugodan, brz i nezaustavljiv. Dok mi nije izgorio klip  :LOL: :mrgreen: :mrgreen: (na toj slici je skinuta masina). 2T nije za mene i zato sam ga i prodao.
 
Hvala na odgovorima.
Odlučio sam ga odvesti mehaničaru,rađe nego da ja nešto zeznem.
Inače da pitam,gdje mogu kupiti 100%-tni kerozin jer bi trebao očistiti hrđu s lanca?
Da li je to isto što i petrolej koji mogu kupiti bilo gdje ili trebam baš poseban 100%-tni?
 
petrolej će to odraditi jednako dobro (y). Ja probao sve pa i kerozin(nabavio susjed koji radi na aerodromu :mrgreen: :mrgreen:) petrolej se pokazao najbolji. naliješ u praznu posudu od deterdženta za pranje suđa sa špricom i polako...
 
Ako ti je lanac toliko hrđav da ima problema sa pokretljivošću onda bi ga bilo najpametnije zamijeniti jer je zahrđao "iznutra", no čak i ako je tako a lanac ti nema o-ringe možeš ga očistiti sredstvima za skidanje hrđe tipa Ivarost ili sl. no budi spreman na to da ti pukne kad se tome najmanje nadaš.

Inače petrolej je odličan za čišćenje lanca u smislu odmašćivanja i pranja prljavštine.

Što se paljenja tiče, ako ne znaš kako karburatori funkcioniraju i kako se štelaju onda je taj dio najpametnije prepustit majstoru koji uz znanje ima i nešto alata poput vakuummetara.  Kako su već rekli, ima i stvari koje možeš sam napravit tipa promijenit svjećice, očistit rezervar, promjenit filter goriva i slično jer to sve može rezultirat tvojim simptomima pa ako riješiš problem si uštedio nešto novca a mislim da bi to sve trebalo napaviti ako je motor stajao neko vrijeme.
 
Uđi u trag tom alarmu kam je spojen, tko zna mozda ima neku blokadu paljenja spojenu a kako kazes malo radi malo ne mozda poludi pa blokira.
Otpoji crijevo benzina s fergazera pa stavi na pri da vidis da nije pipa zastopala eventualno.
Inace meni je bandit cok samo zajebavao ako nije bas ful hladno vani, malo gasa na paljenju i 2,3 puta lagano kad upali i to je to bilo, radi ko urica bez coka.