Probni stol - Piccilo racing

Fireblade2

New member
U funkciji je koliko je meni poznato jedini u ovim krajevima probni stol i to kako naslov kaže kod Piccilo racinga.
Jučer smo sa Piccilom Điđi i ja probali snagu naših motora.Vrlo je interesantno gledati kako nastaje i kakva je krivulja snage motora ti i di joj se nalazi največa snaga.
Sada kad radiš preinake na motoru vrlo jednostavno možeš ustanoviti šta si u stvari postiga.
Deklarirana snaga proizvođača nije stvarna.
Eto, malo reklame našem glavnom sponzoru (y).
 
Fireblade2 said:
Deklarirana snaga proizvođača nije stvarna.

To kod Japanaca. Meni piše 139, stol pokazuje 139. :jesus:
Sad taj isti motor odvezi kod Zorića u Karlovac a nakon toga i u CZVH u Goricu, pa usporedi dobivene podatke. Živo me zanima šta će pokazati.
 
mate said:
To kod Japanaca. Meni piše 139, stol pokazuje 139. :jesus:
Pa zna se da su kod japanca zapisani podatki o snagi motora, a ne na kotaču. Kod talijana (možda i to ne kod svih) zapisani su podatki o snagi na kotaču. Gubitki na kvačilu, mjenjaču. lancu, itd. su negde između 10-20%.

Isto je tako moguče, da neki dinamometri te gubitke več 'uzimaju u račun' i slično...

Sad taj isti motor odvezi kod Zorića u Karlovac a nakon toga i u CZVH u Goricu, pa usporedi dobivene podatke. Živo me zanima šta će pokazati.
Dobro održavani inercijski dinamometri (Dynojet, ...) trebali bi da dođu do sličnih rezultata, jer je stvar dosta jednostavna i ne treba nikakvu kalibraciju.

D.
 
danci1973 said:
Pa zna se da su kod japanca zapisani podatki o snagi motora, a ne na kotaču. Kod talijana (možda i to ne kod svih) zapisani su podatki o snagi na kotaču. Gubitki na kvačilu, mjenjaču. lancu, itd. su negde između 10-20%.

Isto je tako moguče, da neki dinamometri te gubitke več 'uzimaju u račun' i slično...
Dobro održavani inercijski dinamometri (Dynojet, ...) trebali bi da dođu do sličnih rezultata, jer je stvar dosta jednostavna i ne treba nikakvu kalibraciju.

D.

koliko ja znam ima i druga caka. japanci koriste jednu metodu za izmjerit snagu(tj jedne standarde). europa drugu, ameri trecu

pa tako japanci cesto "pumpaju" svoje motore, cak i glupostima tipa ram-air koji se u amaterskom koristenju ni ne osjeti
 
jolly the roger said:
pa tako japanci cesto "pumpaju" svoje motore, cak i glupostima tipa ram-air koji se u amaterskom koristenju ni ne osjeti

:mrgreen:
http://18110.forendienst.de/show_messages.php?mid=4274611
 
Moj motor ima arrow auspuhe i to je sve.Izmjerit cu ga iduci tjedan sa original auspusima pa cu viditi razliku.Snaga je na radilici 163 ks,na getribi 154 ks a na kolu 150 ks.Ima parametre po iso i još neka dva sustava i tu su male razlike.Čita sam već o različitostima mjerenja, ovo je prvo koje sam napravia,sa auspusima bi moj motor mora imati više od 180 ks na radilici kad bi deklarirana snaga bila kako tvornica kaže -175 konja.
Sve u svemu vrlo je zanimljivo saznati kakva je točno krivulja motora jer se vidi di je optimalna snaga,di je najidealnije za šaltati a i kad radiš sljedeće preinake možeš točno usporediti šta si dobia a šta izgubia(odnosno di).

Yamaha govori o 175 ks bez i 180 ks sa ram-airom.Jedno mjerenje koje je obavljeno nakon šta nismo upalili puhanje prema motoru i kad se motor zagrijao preko nominalne temperature dalo je snagu od 170 ks.To mjerenje je nevažeće jer motor nema u stvarnim uvjetima tu snagu.
 
Fireblade2 said:
Moj motor ima arrow auspuhe i to je sve.Izmjerit cu ga iduci tjedan sa original auspusima pa cu viditi razliku.Snaga je na radilici 163 ks,na getribi 154 ks a na kolu 150 ks.Ima parametre po iso i još neka dva sustava i tu su male razlike.Čita sam već o različitostima mjerenja, ovo je prvo koje sam napravia,sa auspusima bi moj motor mora imati više od 180 ks na radilici kad bi deklarirana snaga bila kako tvornica kaže -175 konja.
Sve u svemu vrlo je zanimljivo saznati kakva je točno krivulja motora jer se vidi di je optimalna snaga,di je najidealnije za šaltati a i kad radiš sljedeće preinake možeš točno usporediti šta si dobia a šta izgubia(odnosno di).

Yamaha govori o 175 ks bez i 180 ks sa ram-airom.Jedno mjerenje koje je obavljeno nakon šta nismo upalili puhanje prema motoru i kad se motor zagrijao preko nominalne temperature dalo je snagu od 170 ks.To mjerenje je nevažeće jer motor nema u stvarnim uvjetima tu snagu.

ej bog......zanima me koja je cjena testiranja i jelo bilo ko moze doc napravit test ????
 
Snaga na radilici je ono pravo -što se tiče mjerenja na točku tu su moguče raznorazne manipulacije tokom mjerenja tako da je objektivnost vrlo upitna!! Naprimjer-izmjenom lančanika tj.prenosnih odnosa- dinamometar če pokazati različite vrijednosti za jedan te isti motor!!!! Šta ti Mate misliš o tome obzirom na 139 ks?
 
Wind Fucker said:
ej bog......zanima me koja je cjena testiranja i jelo bilo ko moze doc napravit test ????
Cijena je mislim 250 kuna za tri mjerenja i naravno može doći svatko.
 
zvonko situm said:
Snaga na radilici je ono pravo -što se tiče mjerenja na točku tu su moguče raznorazne manipulacije tokom mjerenja tako da je objektivnost vrlo upitna!! Naprimjer-izmjenom lančanika tj.prenosnih odnosa- dinamometar če pokazati različite vrijednosti za jedan te isti motor!!!! Šta ti Mate misliš o tome obzirom na 139 ks?
Stroj ima sve žive parametre pa tako osim modela motora unosiš i prenose koji su trenutno na motoru,auspuh i još neke druge podatke.Dakle sve je uračunato.
 
Fireblade2 said:
Stroj ima sve žive parametre pa tako osim modela motora unosiš i prenose koji su trenutno na motoru,auspuh i još neke druge podatke.Dakle sve je uračunato.
Jel zna stroj i kojom brzinom se otvara gas pri mjerenjima i slične manipulatorske štoseve? "Balkane,balkane,balkane moj...."
 
zvonko situm said:
Snaga na radilici je ono pravo -što se tiče mjerenja na točku tu su moguče raznorazne manipulacije tokom mjerenja tako da je objektivnost vrlo upitna!! Naprimjer-izmjenom lančanika tj.prenosnih odnosa- dinamometar če pokazati različite vrijednosti za jedan te isti motor!!!! Šta ti Mate misliš o tome obzirom na 139 ks?

Na motoru je serijski prenos, serijske felge, serijske gume, serijski lanac... tako da nemam o čemu razmišljati. Znam da je to tako.
 
zvonko situm said:
Jel zna stroj i kojom brzinom se otvara gas pri mjerenjima i slične manipulatorske štoseve? "Balkane,balkane,balkane moj...."

Kakve veze ima otvaranje gasa ako je hardware spojen na centralinu i na monitoru se pokazuje broj okretaja? Mislim, i ako nisam u pravu nema veze. Isto kao i da li mi motor ima 39 ili 139 KS. Ono što je fascinantno je pristup Šileta i sličnih filozofa. Zašto se odmah mora sve popljuvat? Pa cijeli svijet radi testiranja i koristi stolove za ispitivanje snage i u čemu je problem ako eventualno pokazuje manje ili više od očekivanoga? Tako bi valjda moralo biti, ali očigledno da naš filozof i to zna bolje i vjerojatno negdje u štali ima skriven svemirski brod koji mjeri sve galaktičke veličine. I kojem je sam radio ramu.
 
Probni stol je bitniji da pokaže razliku prije i poslije drkanja po motoru. Nije važno ako oba podatka lažu. Važno je da se ne mjenjaju uvjeti mjerenja pa onda se vidi jel se šta dobilo ili izgubilo.
  A koliko je stvarno motor jak najbolji probni stol je obilaznica. Jel tako Uhec. Po gasu pa da vidimo te konje. :mrgreen: :mrgreen: