Prodaja odjavljenog motora

lb

Active member
Imam hard enduro motor koji je bivsi vlasnik odjavio (imam potvrdu o
odjavi).
Nakon toga sam ja kupio motor od njega. Uredno smo ovjerili ugovor kod
biljeznika i ja sam platio porez.

Znaci, od papira imam:

1) knjizicu vozila u kojoj je jos uvijek upisan bivsi vlasnik
2) potvrdu da je bivsi vlasnik odjavio vozilo, vratio plocice i da je
policija zadrzala prometnu. znaci, ja NEMAM prometnu dozvolu
3) ovjeren kupoprodajni ugovor sa potvrdom porezne da je placen porez

Sad bi ja taj motor prodao dalje. Ima li netko iskustva kako da to napravim?
Na salteru u heinzlovom me teta odkantala da prvo moram raditi tehnicki,
uplatiti osiguranje i onda napraviti prijenos vlasnistva sto mi se cini
bizarno, ali nisam se htio prepirati s njom. Napomena: motor se i dalje ne
bi registrirao, samo bi htio da vlasnicki sve bude cisto...

Nadam se da je dovoljno da napravim jos jedan kupoprodajni ugovor sa novim
kupcem, ovjerim ga kod JB, a ako on nekad bude htio registrirati motor,
napravim mu dodatnu ovjerenu kopiju ugovora kojeg ja imam sa bivsim
vlasnikom? Tada bi se uredno vidio slijed promjena vlasnika...

Jel netko kupovao/prodavao recimo karambolirani odjavljen auto ili odjavljen auto usred restaruracije?
Situacija bi trebala biti ista...
 
Imao sam takav slučaj i osim ako se nešto posebno nije mjenjalo, a mislim da nije, dovoljan je kupoprodajni ugovor između tebe i novog kupca s tim da mu daš i ovjerenu kopiju ono prošlog da se vidi pravni slijed. Nakon toga novi kupac radi, ako hoće, tehnički i registrira motor. Rezervna varijanta je da prvi vlasnik radi ugovr s novim kupcem a tvoj ugovor se baci.

P.S. Čudno bi bilo da ja znam bolje od tete na šalteru ali kod nas ni to nije čudno. :mrgreen: 
 
...i da novi kupac obavezno plati porez na taj novi ugovor, odnosno procjenu PU.
To bi trebala bit čista situacija, iako nije u potpunosti, jer su mi poznati slučajevi da ako jedan od prethodnih vlasnika ima blokadu prodaje imovine u trenutku kad novi vlasnik želi vozilo regiistrirati, nije moguće vozilo registrirati bez obzira na ovjerene ugovore i plaćene poreze.

Inaće, nije čudno da nekad imamo oprečne inoformacije, jer nažalost poneki postupci ovise o pojedinoj Policijskoj Upravi, te pojedinoj Poreznoj Upravi na (istom) teritoriju RH.
 
Thnx na brzom odgovoru!

Ima još netko slično iskustvo?
 
lb said:
Thnx na brzom odgovoru!

Ima još netko slično iskustvo?

Ne treba ti. Ovo kaj ti je Mate prvi napisal je i ispravno. Bitno je da si platil porez.
 
gigi said:
Ne treba ti. Ovo kaj ti je Mate prvi napisal je i ispravno. Bitno je da si platil porez.

:cheer: :cheer: :cheer:

ovi moroni.hr ponekad mogu biti i svrhishodni  :mrgreen:
 
lb said:
:cheer: :cheer: :cheer:

ovo moroni.hr ponekad mogu biti i svrhishodni  :mrgreen:
Gotovo pa oksimoron!  :LOL:
 
gigi said:
Ne treba ti. Ovo kaj ti je Mate prvi napisal je i ispravno. Bitno je da si platil porez.

...i da zadnji kupac u slijedu plati porez do kraja zakonskog roka(14 dana), od kad mu se računa zatezna kamata
 
lb said:
:cheer: :cheer: :cheer:

ovi moroni.hr ponekad mogu biti i svrhishodni  :mrgreen:

To komentiraj nakon što sad na sve strane razglasimo da ti je motor smeće samo takvo i da se raspada. :mrgreen:  Ali se bar prenos može napravit.... dok ga ne zapljene. :jesus:
 
da ne otvaram novu temu...triba bi sad kupit motor koji je na firmu,nakon sta napravim kupopoprodajni u javnog biljeznika jel trebam ic na poreznu po oni zeleni pecat ili samo s tim idem na policiju,tehnicki itd. ?
 
Ukoliko je vozilo u vlasništvu pravne osobe trebao bi dobiti R1 raćun sa sadržanim PDV-om, te s njim i ispravama vozila ideš na policiju i prebacuješ vlasništvo(ukoliko dobiješ policu važeču policu osiguranja), i to je to.
Dakle samo Policija, ništa drugo.

Ukoliko je pak vozilo s isteknutim tehničkim pregledom, ideš prvo na tehnički, pa na policiju.
 
joke said:
Ukoliko je vozilo u vlasništvu pravne osobe trebao bi dobiti R1 raćun sa sadržanim PDV-om, te s njim i ispravama vozila ideš na policiju i prebacuješ vlasništvo(ukoliko dobiješ policu važeču policu osiguranja), i to je to.
Dakle samo Policija, ništa drugo.

Ukoliko je pak vozilo s isteknutim tehničkim pregledom, ideš prvo na tehnički, pa na policiju.
mislim da vozilo nikad nije bilo registrirano,ocu se ja onda vodit ko prvi vlasnik u papirima?
 
mate said:
Nekako u zadnje vrijeme nisi baš tako pametan kao kad si bio blizu šaltera, ha? :mrgreen:
... a droga mi i ono malo pameti popila... :mrgreen:
 
SP said:
mislim da vozilo nikad nije bilo registrirano,ocu se ja onda vodit ko prvi vlasnik u papirima?

Naravno, pa vodio bi se i da nisi prvi vlasnik, a papiri se "slučajno" oštete  :mrgreen:

Ono što će ti biti najzanimljivije u tom slučaju je da če ti pisati godina vozila 2011.  :mrgreen:
 
joke said:
Naravno, pa vodio bi se i da nisi prvi vlasnik, a papiri se "slučajno" oštete  :mrgreen:

Ono što će ti biti najzanimljivije u tom slučaju je da če ti pisati godina vozila 2011.  :mrgreen:
dobro onda se isplati uzet ovu hondu  :mrgreen:
 
važno je da se imaju svi papiri, ( vlasnički i financijski ), pa se onda prodaja i preprodaja može obavljati kak oćeš.
U prvom slučaju ako je motor odjavljen tada se može prodati i drugom kupcu neregistriran, a ako nije odjavljen i od isteka rege je prošlo više od 15 dana tada se mora obaviti TP ili platiti globa za nepravovremeno registriranje vozila, a tek onda možeš preprodati motor.
zapravo baba sa šaltera je naučila maltretirati ljude jer svoj posao radi preko racku i ima malu plaću, a vi kaj dolazite na šalter ju samo uznemiravate, jer nije ona tu zbog Vas, (NAS) nego da odsjedi svojih 8 sati.
 
dovoljno ti je napraviti kupoprodajni ugovor sa novim kupcem,ali obavezno imati i stari kupoprodajni ugovor da se vidi slijed kupnje......dalje novi kupac radi s njim šta god oće.........prije par dana sam kupio apriliu sr 50(prije imala 2 vlasnika i bila odjavljena) tako da je informacija sigurna  :mrgreen:
 
joke said:
...i da novi kupac obavezno plati porez na taj novi ugovor, odnosno procjenu PU.
To bi trebala bit čista situacija, iako nije u potpunosti, jer su mi poznati slučajevi da ako jedan od prethodnih vlasnika ima blokadu prodaje imovine u trenutku kad novi vlasnik želi vozilo regiistrirati, nije moguće vozilo registrirati bez obzira na ovjerene ugovore i plaćene poreze.

Inaće, nije čudno da nekad imamo oprečne inoformacije, jer nažalost poneki postupci ovise o pojedinoj Policijskoj Upravi, te pojedinoj Poreznoj Upravi na (istom) teritoriju RH.

kako provjeriti dali postoji blokada prodaje imovine :?