Prodaja skutera u Italiji vs Prodaja skutera u Hrvatskoj

aprilliaaa

Well-known member
njihovo je tržište skutera značajno i često upučuje na neke trendove
evo primječujem kako se 300-tice probijaju prema vrhu...
 
možda je to povezano s klasom tj. troškovima registracije ili pogođenijim agregatom ili jednim i drugim...
 
ali opet mi nije jasno,jer beverly 300(278ccm) ima registraciju kao 500ccm a jaci je jako malo od 250ica koji imaju manju registraciju i na kraju beverly 400 nije puno skuplji od 300 a u snazi je velika razlika :neznam:
 
u italiji a kao i mislim u ostatku europe :misli: 300 ima regu kao i 250
 
mv_agusta said:
u italiji a kao i mislim u ostatku europe :misli: 300 ima regu kao i 250

sigurno je to razlog, mislim da bi se i u nas bolje prodavali da se granica pomakne na 300 cc

koliko ste čuli za SYM - ima li kakvih iskustava ili "svjedočanstava"?????  :D
 
tkz 300 koji je 278 kod piaggia su stavili zbog iste rege a i kad dođu stroži eko propisi zagušen će imati snage kao i 250 pa si ubiti na istom dok ovi koji sada pumpaju snagu 300ica na 27-30ks će ih morati gušit i onda će biti slabije pa će svi uzimati starid model ako i za runner, stari je bio jači novi je podlegao eko budalaštinama i nižim troškovima proizvodnje

e da i ove tablice su pokazatelj zašto nexus500 nikad neće dobiti nasljednika

ja samo ne shvaćam talijane šta vide u toj hodni sh, meni jako jako ružan skuter
 
aprilliaaa said:
pa jesi li vidija koju uživo (SH) i bar sjeo na nju?

jel se tebi sviđa :misli:
meni se sviđa
to je moj stil skutera
da je dostupna cijenom kod nas kao u ITA - kupio bi ju :wink:
 
ne, dovoljno mi je ružna na slici :mrgreen: nisam rekao da je loš skut, samo mi je ružan
 
mv_agusta said:
ne, dovoljno mi je ružna na slici :mrgreen: nisam rekao da je loš skut, samo mi je ružan

zašto ga talijani kupuju:

1. jer je praktičan, ima ravnu podnicu i dosta snage za kubikažu, odličnu mašinu i lagan je da ga i žensko može vozit, a bome je i uzak za provlačenje, jer na njega lijepo ide visoki vjetrobran
2. jer im je to nacionalni proizvod, i kao takav dosta povoljan
3. jer oni vole biti elegantni po gradu a ne skvrčeni
4. jer im skuteri uglavnom služe za po gradu i iz potrebe a ne iz gušta
 
meni je elegantan-lip i uživo puno veći nego na slikama. a pored praktične strane kvalitetan je i motor mu puca od snage...nosi se i s 500-icama.
 
mv_agusta said:
...

e da i ove tablice su pokazatelj zašto nexus500 nikad neće dobiti nasljednika

Po meni, Gilera je zadnjih par godina krenula krivim putem, po pitanju dizajna i (u jednu ruku) performansi, te imidža i statusa na trzistu definitivno. Piaggio je od njih napravio isto sto i Fiat od Alfa Romea. :( :? Fali im ona njihova prepoznatljivost, usmjerenost sportu na barem 95% modela, i nesto sto drugi nemaju, jer sada samo ulaze u prosjek svoje/svojih klase/klasa, dok su nekad bili predment zelja 90% skuterasa/motorista. GP800 nije los, ali ovo je po meni prvi put da je talijanski dizajn zakazao, a realno govoreci njegovih realnih 190 i kusur km/h krajnje brzine je los marketinski potez, bez obzira na to sto tada pise na satovima (220 km/h). Trebali su probiti brojku od realnih 200 km/h, uzeti dizajnerske elemente sa nekog beskompromisnog sportasa iz grupacje (primjerice RSV Mille), itd itd - kao sportski korisnik imam dosta zamjerki na taj model, kojeg sam u svoje vrijeme (nakon SP-a) mislio udomiti cim bude dostupan na nasem trzistu. Uz to, njihovo domace trziste, meni se cini, gleda na Gileru kao na samo jos jednog Piaggia, a ne kao na legendarni sportski brand. Steta. Mislim da ako misle/zele dovesti Gileru barem u vrijeme kraja 90ih te par godina kasnije (vremena FXR-a, SP-a, prvog Nexusa), imaju jako jako puno posla.
 
to je sve jako lijepo rečeno, ali "it ain't gonna happen" :mrgreen:
 
mv_agusta said:
to je sve jako lijepo rečeno, ali "it ain't gonna happen" :mrgreen:

Naravno da nece, to im je (siguran sam 99%) financijski totalno neisplativo, pogotovo sada u vrijeme krize, a cijelokupna bi se investicija isplatila tek na prilicno dugi rok, jer imidž se gradi godinama, pogotovo ako je vec jednom/vise puta izgubljen (a gubi se preko noci).

Uz to, u ovo vrijeme gdje su u okvirima klase modeli Piaggio-Gilera-Aprilia identicni, samo s drugim plastikama, mozete samo zamisliti trosak stvaranja recimo i samo jednog potpuno novog modela, naravno ne konfekciju, vec nesto sto ce pomesti konkurenciju u svim pogledima, te opet uzdignuti Gileru kao sto ju primjerice model SP 180 dan danas jedva drzi na zivotu, posto realno malo cak i potpuno novih modela moze tom skuteru ista, po pitanju voznosti/performansi. S tim da stare cvaje pomalo izumiru s nasih cesta, a sta ostaje? 250 kg tezak wannabe sportas GP, ili do bola zaguseni VXR/ST? Ili X9 sa plastikama od Nexusa (250)? To su sve super skuteri, nemojte krivo shvatiti, ali nisu skuteri o kojima ce se pricati desetljecima nakon sto se proizvodnja obustavi (GP je tu kao "najjaci i najveci" skuter ikada, ali osim toga... mozda je iznad prosjecan, ali bojim se nedovoljno).

:(