Prodaja skutera u Italiji vs Prodaja skutera u Hrvatskoj

Kakva su iskustva DCT u vožnji stani kreni između auta ono 2km/h?
 
Nikaki problem. Jedini trzaj je na prvo okretanje ručice nakon paljenja na hladno. Poslije je pjesma. Doduše, puno pomaže i povremeni reset DCT sustava kad osjetiš da nakon nekog vremena promjene brzina nisu tako fluidne.
 
Nikaki problem. Jedini trzaj je na prvo okretanje ručice nakon paljenja na hladno. Poslije je pjesma. Doduše, puno pomaže i povremeni reset DCT sustava kad osjetiš da nakon nekog vremena promjene brzina nisu tako fluidne.
Evo ti si isto imao oba pa me baš zanima to kreni do 30 pa stani pa opet do 40 pa uspori na 10 pa na 20,uglavnom znaš šta mislim,dali je to bolje s variomatom koji ne šalta ili kad dct stalno šalta višu pa nižu...tj. kojem je ta vožnja ajmo reći prirodnima?
 
Meni svi imaju svoje prednosti i mane. Za grad bih najrađe imao stock variomat na Tmaxu, za rejs van grada Tmaxa s aftermarket sportskim variomatom (ali i obavezno doradit ovjes i opletena crijeva za kočnice), za putovanje i vožnju u dvoje X-adv. Ovdje se po meni radi o nijansama, i više je nego lako naviknuti se na bilo koju od ovih varijanti i sve su manje ili više sposobne u svim ovim uvjetima.
 
  • Like
Reactions: Nero and Dene
Kakva su iskustva DCT u vožnji stani kreni između auta ono 2km/h?

Definitivno mu je i to uz ogromnu tezinu najveca mana, nebi se nikako slozia sa Diablerom da je to samo na hladnom paljenju, al dobro moze biti i razlika od godine do godine, na 2017 je to bilo bas izrazeno, naravno covik se prilagodi svemu, i kasnije se uz njeznu ruku to nekako izregulira, ali kada netko sidne na prvu je ajme.
Sve u svemu bi se slozia da je za grad bolja opcija tmax, za van grada mozda x-adv (forzu tek treba provati) najvise radi polozaja sidenja iako suvozac/ica ako je veci/a oslonci za noge su dosta visoko i noge dosta savijene u kolinima, tako da mi je to ogroman minus. Recimo meni sa mojim 191 je ajme polozaj zada. Uglavnom ja se nikako nisam snašao sa tim dct-om i nikako mi ne pase tako da bi tmax (variomat) uvijek bio moj izbor.
 
  • Like
Reactions: Dene
Sve u svemu sta je rekao Diablero svi imaju neke prednosti i mane, i sa niti jednim covik nece faliti, ako je moguce provati sve i odluciti sta coviku najvise pase. Navodno je i kymco ak 550 jako dobar skuter, jebiga ima neke druge mane, najvise poslije prodaja, ali eto triba i to provati, cijena je svakako zanimljiva.
 
  • Like
Reactions: Nero and Dene
Ogromna ti je razlika između DCTa prve generacije iz 2017. i kasnije, upravo u toj uglađenosti rada i logike režima izmjene brzina na određenim okretajima, pa ga to čini puno fluidnijim i upotrebljivijim i u gradskim gužvama.
 
  • Like
Reactions: Dene
Meni svi imaju svoje prednosti i mane. Za grad bih najrađe imao stock variomat na Tmaxu, za rejs van grada Tmaxa s aftermarket sportskim variomatom (ali i obavezno doradit ovjes i opletena crijeva za kočnice), za putovanje i vožnju u dvoje X-adv. Ovdje se po meni radi o nijansama, i više je nego lako naviknuti se na bilo koju od ovih varijanti i sve su manje ili više sposobne u svim ovim uvjetima.
A jebiga tako je kod auta isto. U svakom slucaju, meni je najbitnije kupit ono sta ja volim. Prvo srcem, a onda sve ostalo. Nista ne vozim trenutno, al sam u kupnji. Kupija sam xadv prosle g. Vozio 100 km i pokaja se. jel kvalitea ok, normlano da je. Al nakon xy motora i skutera xadv je bio nesto novo, i proba ga nesto sitno( pisa sam vec). U svakom slucaju bilo je ajme drugi dan. I to je prvi akuter/motor koji sam kupio i zajeba se. frendovi ga nisu imali, prodavac nike ima testni. I sta se dogodi nego zajeb. Forza je ist xadv sa vise plastika. Nisan gleda spec. Al mozda je na oko snizena koji mm. U svakom slucaju da moram birat izmedu forze i xadv. X adv bi uzea. Sad gledam sta kupit. Znaci ova dva od honde nista, t max 560 je u vrhu, T7 u vrhu. Krave ne gledam( da netko ne bi to predlaga). Drugo nista ne valja. Proba fantic relly. Nije ni b od blizu. U svakom slucaju. Trenutno od svih modela i marki. Neman sta uzet. Cak mi je T7 pa No1. Naked i sportivo ne dolazi u obzir ka ni krave. U svakom slucaju je sve za mene k trenutno.
 
Ogromna ti je razlika između DCTa prve generacije iz 2017. i kasnije, upravo u toj uglađenosti rada i logike režima izmjene brzina na određenim okretajima, pa ga to čini puno fluidnijim i upotrebljivijim i u gradskim gužvama.
Ja sam ima tu 2018/19. Al meni je ukupno bilo 0. Ne samo dct. Nego tezina, visina( ne radi moje, iman190), nego inace visoko teziste, a suvozac moze plakat itd. Ne zelim ono sta je meni mana, pisat, jer znam da drugom to nije mana. Daoace xadv je onako ok krosoveric( meni ne pase). Al opet pisem. Svatko mora nac ono sta voli i zeli. Al kad seki33 pise. Ovo je top ili ono top. Top je samo ono sta je meni top i nikad necu napisat da to mora svakom bit top
 
A jebiga tako je kod auta isto. U svakom slucaju, meni je najbitnije kupit ono sta ja volim. Prvo srcem, a onda sve ostalo. Nista ne vozim trenutno, al sam u kupnji. Kupija sam xadv prosle g. Vozio 100 km i pokaja se. jel kvalitea ok, normlano da je. Al nakon xy motora i skutera xadv je bio nesto novo, i proba ga nesto sitno( pisa sam vec). U svakom slucaju bilo je ajme drugi dan. I to je prvi akuter/motor koji sam kupio i zajeba se. frendovi ga nisu imali, prodavac nike ima testni. I sta se dogodi nego zajeb. Forza je ist xadv sa vise plastika. Nisan gleda spec. Al mozda je na oko snizena koji mm. U svakom slucaju da moram birat izmedu forze i xadv. X adv bi uzea. Sad gledam sta kupit. Znaci ova dva od honde nista, t max 560 je u vrhu, T7 u vrhu. Krave ne gledam( da netko ne bi to predlaga). Drugo nista ne valja. Proba fantic relly. Nije ni b od blizu. U svakom slucaju. Trenutno od svih modela i marki. Neman sta uzet. Cak mi je T7 pa No1. Naked i sportivo ne dolazi u obzir ka ni krave. U svakom slucaju je sve za mene k trenutno.
Predlozia bi ti polovnu obicnu Africu iz 2019.bilo klasika bilo DCT.....kako ti drago....
Kad si reka da krave neces a broj 1 ti je T700
Zasto Africu iz 2019(neman je ja😜), zato jer meni osobno nova Africa ako nije ATAS nit amrdi nit mirise.Pogotovo u onoj crnoj boji.....a i cijena nove je ajme.......
Moras vidit sta ces vise....po terenu/offroad i ponekad cesta....onda T700 ili cesta a di koji put teren/offroad....onda Africa......
Strom 650 je uvik dobar a neznan jel 1050 ulazi vec u kategoriju krave.....
Bitno je i koliko si visok i tezak.....
 
Ja sam ima tu 2018/19. Al meni je ukupno bilo 0. Ne samo dct. Nego tezina, visina( ne radi moje, iman190), nego inace visoko teziste, a suvozac moze plakat itd. Ne zelim ono sta je meni mana, pisat, jer znam da drugom to nije mana. Daoace xadv je onako ok krosoveric( meni ne pase). Al opet pisem. Svatko mora nac ono sta voli i zeli. Al kad seki33 pise. Ovo je top ili ono top. Top je samo ono sta je meni top i nikad necu napisat da to mora svakom bit top
Šine ne tresi se........sve je top......
Sta kaze majka svih trzista......
SH 300 i Benelli i udriiiiii
 
Hmmmm.
Moje razmišljanje. Skuter=gradsko prometalo.
125 do 250 ccm. Ravna podnica pod must, da možeš stavit spenzu, rezervar od barke, gajbu pive, bocu plina, vreću cimenta, itd.
Sve preko 250 sviranje kurcu. Skuteri bez ravne podnice, za kurac.
 
  • Like
Reactions: Nero and Zog
Hmmmm.
Moje razmišljanje. Skuter=gradsko prometalo.
125 do 250 ccm. Ravna podnica pod must, da možeš stavit spenzu, rezervar od barke, gajbu pive, bocu plina, vreću cimenta, itd.
Sve preko 250 sviranje kurcu. Skuteri bez ravne podnice, za kurac.
Bar si posten i ravno u glavu......
A koja je situacija sa motorima.....kakva je tu zapremina pozeljna,konjaza.....velicina kola,tezina.......
 
Predlozia bi ti polovnu obicnu Africu iz 2019.bilo klasika bilo DCT.....kako ti drago....
Kad si reka da krave neces a broj 1 ti je T700
Zasto Africu iz 2019(neman je ja😜), zato jer meni osobno nova Africa ako nije ATAS nit amrdi nit mirise.Pogotovo u onoj crnoj boji.....a i cijena nove je ajme.......
Moras vidit sta ces vise....po terenu/offroad i ponekad cesta....onda T700 ili cesta a di koji put teren/offroad....onda Africa......
Strom 650 je uvik dobar a neznan jel 1050 ulazi vec u kategoriju krave.....
Bitno je i koliko si visok i tezak.....
Brate kakva t700 ko to zove t 700. Valjda T7. Krave ne zelim, nije moj dir. za naked i sport sam ostarija i ima ih previse do sad. T7 mi je top , prvo sta sam je proba, drugo nema tv naprid, i nema elktronike skoro pa nikako. T max je tmax i ima i vozija ga. Plus nem tv. Sta mi je ok. Cak me ovi keyless muci. Al valjda nakon 5 g je top sada

Ps : ne razumim zasto mora bit atas a ne obicna. Kao sta bi prvo kupio gs a ne gsa imho
 
Brate kakva t700 ko to zove t 700. Valjda T7. Krave ne zelim, nije moj dir. za naked i sport sam ostarija i ima ih previse do sad. T7 mi je top , prvo sta sam je proba, drugo nema tv naprid, i nema elktronike skoro pa nikako. T max je tmax i ima i vozija ga. Plus nem tv. Sta mi je ok. Cak me ovi keyless muci. Al valjda nakon 5 g je top sada
Tracer 700?!?!?!?!!!
Nemoj se ljutit ali prekidam svekoliku komunikaciju sa tobom😎
 
Tracer 700?!?!?!?!!!
Nemoj se ljutit ali prekidam svekoliku komunikaciju sa tobom😎
Wtf. T7 pisem non stop a ti spominjes T700 i sad kazes da je to tracer. Pa niko ni tracer ne zove t 700. Boli me kuki os ti pricat ili nes. Pogotovo sta ti svima solis pamet. Pozz(n)
 
Bar si posten i ravno u glavu......
A koja je situacija sa motorima.....kakva je tu zapremina pozeljna,konjaza.....velicina kola,tezina.......
Tu je prema guštu. Neko voli 200 s mjesta (zuja), neko 60, laganini i cigar u ruci (custom), neko motor za duža putovanja (maxi enduro ili turer), itd
 
  • Like
Reactions: seki22
Hmmmm.
Moje razmišljanje. Skuter=gradsko prometalo.
125 do 250 ccm. Ravna podnica pod must, da možeš stavit spenzu, rezervar od barke, gajbu pive, bocu plina, vreću cimenta, itd.
Sve preko 250 sviranje kurcu. Skuteri bez ravne podnice, za kurac.
Glupost je ovo izjavit
 
Ne razumin zasto svi pisete o svojim prefercama. A ako vec pisete o svojim preferencama, onda to naglasite i bez toga da je to najbolje. Meni je fico bolji od bmw a. A jel stvarno bolji? Ne budite mala dica. Kupija si nesto i to je odma najbolje. Wtf
 
  • Like
Reactions: Dene