Odlicno pitanje, odlicnoKakva su iskustva DCT u vožnji stani kreni između auta ono 2km/h?
Evo ti si isto imao oba pa me baš zanima to kreni do 30 pa stani pa opet do 40 pa uspori na 10 pa na 20,uglavnom znaš šta mislim,dali je to bolje s variomatom koji ne šalta ili kad dct stalno šalta višu pa nižu...tj. kojem je ta vožnja ajmo reći prirodnima?Nikaki problem. Jedini trzaj je na prvo okretanje ručice nakon paljenja na hladno. Poslije je pjesma. Doduše, puno pomaže i povremeni reset DCT sustava kad osjetiš da nakon nekog vremena promjene brzina nisu tako fluidne.
Kakva su iskustva DCT u vožnji stani kreni između auta ono 2km/h?
A jebiga tako je kod auta isto. U svakom slucaju, meni je najbitnije kupit ono sta ja volim. Prvo srcem, a onda sve ostalo. Nista ne vozim trenutno, al sam u kupnji. Kupija sam xadv prosle g. Vozio 100 km i pokaja se. jel kvalitea ok, normlano da je. Al nakon xy motora i skutera xadv je bio nesto novo, i proba ga nesto sitno( pisa sam vec). U svakom slucaju bilo je ajme drugi dan. I to je prvi akuter/motor koji sam kupio i zajeba se. frendovi ga nisu imali, prodavac nike ima testni. I sta se dogodi nego zajeb. Forza je ist xadv sa vise plastika. Nisan gleda spec. Al mozda je na oko snizena koji mm. U svakom slucaju da moram birat izmedu forze i xadv. X adv bi uzea. Sad gledam sta kupit. Znaci ova dva od honde nista, t max 560 je u vrhu, T7 u vrhu. Krave ne gledam( da netko ne bi to predlaga). Drugo nista ne valja. Proba fantic relly. Nije ni b od blizu. U svakom slucaju. Trenutno od svih modela i marki. Neman sta uzet. Cak mi je T7 pa No1. Naked i sportivo ne dolazi u obzir ka ni krave. U svakom slucaju je sve za mene k trenutno.Meni svi imaju svoje prednosti i mane. Za grad bih najrađe imao stock variomat na Tmaxu, za rejs van grada Tmaxa s aftermarket sportskim variomatom (ali i obavezno doradit ovjes i opletena crijeva za kočnice), za putovanje i vožnju u dvoje X-adv. Ovdje se po meni radi o nijansama, i više je nego lako naviknuti se na bilo koju od ovih varijanti i sve su manje ili više sposobne u svim ovim uvjetima.
Ja sam ima tu 2018/19. Al meni je ukupno bilo 0. Ne samo dct. Nego tezina, visina( ne radi moje, iman190), nego inace visoko teziste, a suvozac moze plakat itd. Ne zelim ono sta je meni mana, pisat, jer znam da drugom to nije mana. Daoace xadv je onako ok krosoveric( meni ne pase). Al opet pisem. Svatko mora nac ono sta voli i zeli. Al kad seki33 pise. Ovo je top ili ono top. Top je samo ono sta je meni top i nikad necu napisat da to mora svakom bit topOgromna ti je razlika između DCTa prve generacije iz 2017. i kasnije, upravo u toj uglađenosti rada i logike režima izmjene brzina na određenim okretajima, pa ga to čini puno fluidnijim i upotrebljivijim i u gradskim gužvama.
Predlozia bi ti polovnu obicnu Africu iz 2019.bilo klasika bilo DCT.....kako ti drago....A jebiga tako je kod auta isto. U svakom slucaju, meni je najbitnije kupit ono sta ja volim. Prvo srcem, a onda sve ostalo. Nista ne vozim trenutno, al sam u kupnji. Kupija sam xadv prosle g. Vozio 100 km i pokaja se. jel kvalitea ok, normlano da je. Al nakon xy motora i skutera xadv je bio nesto novo, i proba ga nesto sitno( pisa sam vec). U svakom slucaju bilo je ajme drugi dan. I to je prvi akuter/motor koji sam kupio i zajeba se. frendovi ga nisu imali, prodavac nike ima testni. I sta se dogodi nego zajeb. Forza je ist xadv sa vise plastika. Nisan gleda spec. Al mozda je na oko snizena koji mm. U svakom slucaju da moram birat izmedu forze i xadv. X adv bi uzea. Sad gledam sta kupit. Znaci ova dva od honde nista, t max 560 je u vrhu, T7 u vrhu. Krave ne gledam( da netko ne bi to predlaga). Drugo nista ne valja. Proba fantic relly. Nije ni b od blizu. U svakom slucaju. Trenutno od svih modela i marki. Neman sta uzet. Cak mi je T7 pa No1. Naked i sportivo ne dolazi u obzir ka ni krave. U svakom slucaju je sve za mene k trenutno.
Šine ne tresi se........sve je top......Ja sam ima tu 2018/19. Al meni je ukupno bilo 0. Ne samo dct. Nego tezina, visina( ne radi moje, iman190), nego inace visoko teziste, a suvozac moze plakat itd. Ne zelim ono sta je meni mana, pisat, jer znam da drugom to nije mana. Daoace xadv je onako ok krosoveric( meni ne pase). Al opet pisem. Svatko mora nac ono sta voli i zeli. Al kad seki33 pise. Ovo je top ili ono top. Top je samo ono sta je meni top i nikad necu napisat da to mora svakom bit top
Bar si posten i ravno u glavu......Hmmmm.
Moje razmišljanje. Skuter=gradsko prometalo.
125 do 250 ccm. Ravna podnica pod must, da možeš stavit spenzu, rezervar od barke, gajbu pive, bocu plina, vreću cimenta, itd.
Sve preko 250 sviranje kurcu. Skuteri bez ravne podnice, za kurac.
Brate kakva t700 ko to zove t 700. Valjda T7. Krave ne zelim, nije moj dir. za naked i sport sam ostarija i ima ih previse do sad. T7 mi je top , prvo sta sam je proba, drugo nema tv naprid, i nema elktronike skoro pa nikako. T max je tmax i ima i vozija ga. Plus nem tv. Sta mi je ok. Cak me ovi keyless muci. Al valjda nakon 5 g je top sadaPredlozia bi ti polovnu obicnu Africu iz 2019.bilo klasika bilo DCT.....kako ti drago....
Kad si reka da krave neces a broj 1 ti je T700
Zasto Africu iz 2019(neman je ja😜), zato jer meni osobno nova Africa ako nije ATAS nit amrdi nit mirise.Pogotovo u onoj crnoj boji.....a i cijena nove je ajme.......
Moras vidit sta ces vise....po terenu/offroad i ponekad cesta....onda T700 ili cesta a di koji put teren/offroad....onda Africa......
Strom 650 je uvik dobar a neznan jel 1050 ulazi vec u kategoriju krave.....
Bitno je i koliko si visok i tezak.....
Tracer 700?!?!?!?!!!Brate kakva t700 ko to zove t 700. Valjda T7. Krave ne zelim, nije moj dir. za naked i sport sam ostarija i ima ih previse do sad. T7 mi je top , prvo sta sam je proba, drugo nema tv naprid, i nema elktronike skoro pa nikako. T max je tmax i ima i vozija ga. Plus nem tv. Sta mi je ok. Cak me ovi keyless muci. Al valjda nakon 5 g je top sada
Wtf. T7 pisem non stop a ti spominjes T700 i sad kazes da je to tracer. Pa niko ni tracer ne zove t 700. Boli me kuki os ti pricat ili nes. Pogotovo sta ti svima solis pamet. PozzTracer 700?!?!?!?!!!
Nemoj se ljutit ali prekidam svekoliku komunikaciju sa tobom😎
Tu je prema guštu. Neko voli 200 s mjesta (zuja), neko 60, laganini i cigar u ruci (custom), neko motor za duža putovanja (maxi enduro ili turer), itdBar si posten i ravno u glavu......
A koja je situacija sa motorima.....kakva je tu zapremina pozeljna,konjaza.....velicina kola,tezina.......
Glupost je ovo izjavitHmmmm.
Moje razmišljanje. Skuter=gradsko prometalo.
125 do 250 ccm. Ravna podnica pod must, da možeš stavit spenzu, rezervar od barke, gajbu pive, bocu plina, vreću cimenta, itd.
Sve preko 250 sviranje kurcu. Skuteri bez ravne podnice, za kurac.