Prodaja skutera u Italiji vs Prodaja skutera u Hrvatskoj

Glupost je ovo izjavit
Zašto?
Pa skuter i jest prvonamjenski napravljeno kao gradsko vozilo. Zato je i napranljen sa mašinom odozada, da ti ne grije noge i jaja po gradu dok se voziš. Lata naprijed da te ne prska i šporkava itd. Skuter=gradsko vozilo. Prebacivanje od točke A do točke B.
Zašto su prvobitno svi skuteri bili 50 do 200 ccm?
 
Zašto?
Pa skuter i jest prvonamjenski napravljeno kao gradsko vozilo. Zato je i napranljen sa mašinom odozada, da ti ne grije noge i jaja po gradu dok se voziš. Lata naprijed da te ne prska i šporkava itd. Skuter=gradsko vozilo. Prebacivanje od točke A do točke B.
Zašto su prvobitno svi skuteri bili 50 do 200 ccm?
Pa zato sta je to tvoje misljenje. Moje je drugacije, od ostalih ljudi isto. Ti pises skuter je samo ako je takav”... “
 
T7 je jebenica, nebi falija sa njom. Evo cilo popodne uzivam u minjanju brzina i stiskanju kumpluga :).
Isto mi je tmax zakon :).
imas t 7. Pa napisi nesto, iako znamo svi da je top, osim za seki22, njemu samo dct i kralj. Ahhhh
 
imas t 7. Pa napisi nesto, iako znamo svi da je top, osim za seki22, njemu samo dct i kralj. Ahhhh
Nemas ti pojma
Tenera 700 je za 70 ili 80 iljada kn extra motoric
Mene osobno ne zanima ali motor je za te pare jako dobar
 
Nemam T7 u svom vlasnistvu, ali eto imam jako dobre prijatelje kojima cuvam motor i vozim :).
A sto reci, jako vozan motor, idealan za grad, za van grada, brdo ne vozim ali navodno jako dobra i za to. CP2 vrhunski masina, imao i CP3 u traceru 900 i tim motorom/masinom sam bia odusevljen.
Uglavnom snage dovoljno, vozi se ko bicikla, po meni i mojoj nekoj potrebi i koristenju motora po svemu osim za voznju u dvoje i putovanju bolja od cijele klase, cak bi rekao i od africe. Uglavnom neces faliti sa kupnjom, polovnih nema i cim se pojave se odmah prodaju tako da nemos falit.
 
  • Like
Reactions: Nike11
Nike zasto ti je adv toliko los?
Pa radi dosta stvari. Prvo je pretezak i previsok za skuter, a to se puno po gradu osjeti, pogotovo na malim brzinama, a na mistu tj manevriranju je ajme. Od skutera ocekujes( a sa t maxom to mozes) da ga uvatis i okrenes sam oko cile osi na mistu, znaci manevriranje u mistu ka da imas pravi adv teski motor. Da je niza ,vjerujem da bi se lakse to sve radilo. Imam cca 190 cm, tako da netko oko 180 i manje je konstantno u problemu. Pricam iskljucivo za grad. za van grada, nije toliko bitno. Odes na neku plazu, moras dobro razmislit di ces ga parkirat( govorim o ne uredenim plazam, a 90% ih je takvo), lako se nades u aituaciji da moras trazit od nekog pomoc da ti pomogne okrenit. Pogotovo ako ima mali nagib.Dct mi se nije svidija nikako po gradu, puno kreni stani i puno je tu trzanja, ne pase mi. I opet kazem samo moje razmisljanje. Nitko se ne triba slozit. .lanac. Neko ce rec lanac, pa sta. Na skuteru ne zelim razmisljat o lancu. xadv za mene nije ono sta ja zelim od skutera. Ima san t maxa i znam sta on moze. I t max je skuter, maxi skuter! Za voznju van grada nemam zamjerki., bar ne velikih.

kad ovako malo razmislis, vidis da nema dodirnih tocaka sa skuterom, a skuter js sinonim za sve jednostavo, bez zafrkancije. Xadv da nema tog dct, nema dodirnih tocaka sa skuterom. ispada da je i afrika dct skuter, tezina im je li la, lanac.

blizi je T7 nego t maxu ili bilo kojem drugom skuteru. A T7 40 kg laksa ili 30, ali znacajno laksa, bolja ,puno jeftinija i pravi motor,

i na kraju ne mislim da je Xadv los, nego meni ne pase, nekome ce bit top.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene
Nemam T7 u svom vlasnistvu, ali eto imam jako dobre prijatelje kojima cuvam motor i vozim :).
A sto reci, jako vozan motor, idealan za grad, za van grada, brdo ne vozim ali navodno jako dobra i za to. CP2 vrhunski masina, imao i CP3 u traceru 900 i tim motorom/masinom sam bia odusevljen.
Uglavnom snage dovoljno, vozi se ko bicikla, po meni i mojoj nekoj potrebi i koristenju motora po svemu osim za voznju u dvoje i putovanju bolja od cijele klase, cak bi rekao i od africe. Uglavnom neces faliti sa kupnjom, polovnih nema i cim se pojave se odmah prodaju tako da nemos falit.
Koliko sam skuzija ima si i afriku sa dct? I xadv, i na kraju sve proda i sad imas od frenda T7 i za tebe je bolja od ovih. znaci znas sta pricas. cak se vise ne sicam jesan li uopce proba ikad t7, u magli mi je. Al motor poznam iz mt o7. Super motor, ne mt, nego cp2
 
Uglavnom imao sam tracer 900 gt 2018 koji sam jer mi je bila napeta africa i onda sam dosao na misao zasto ne dct pa provat spojit dva svijeta u jednom, dct kao jednostavnost skutera i africa kao vozis motor. U to vrime kada sam uzimao africu prika je imao adv, a kako non stop vozimo motore jedan od drugog onako na prvu cili koncept adv-a i dct mi se svidija. Tako da uzea africu sa dct-om i nikako se nisam mogao sastaviti sa dct-om, nekako na x-adv jos nekako, ali na africi nikako jer kao vozis motorcinu a non stop je nesto falilo (vjerojatno uzitak voznje motora i minjanja brzina), a da ne pricam o dct-u koji definitivno nije imao isto mozak ko ja, nismo bili na istoj valnoj duljini i nije mi se svidjalo kako i kada minja brzine, mozda je i problem sta ide na ustedu goriva pa je nekako non stop u brzini vise. Uglavnom ja se rjesia africe, vozija od prike adv dok ne vidim sta cu i kako cu. Taj isti prika je uzea T7, u međuvremenu prodali adv i sada se ja mislim sta bi dalje. Ozbirom na fazu zivota u kojoj se nalazim triba mi skuter za grad, neda mi se vozit male skutere (citaj male kubikaze) tako da nekako se sve mislim opet uzet tmax, a srce malo vuce na T7 jer je stvarno bomba i opet pokriva sve sto meni trenutno treba. Tako da se mislim sta cu i kako cu dalje.
 
  • Like
Reactions: Dene and Nike11
Uglavnom imao sam tracer 900 gt 2018 koji sam jer mi je bila napeta africa i onda sam dosao na misao zasto ne dct pa provat spojit dva svijeta u jednom, dct kao jednostavnost skutera i africa kao vozis motor. U to vrime kada sam uzimao africu prika je imao adv, a kako non stop vozimo motore jedan od drugog onako na prvu cili koncept adv-a i dct mi se svidija. Tako da uzea africu sa dct-om i nikako se nisam mogao sastaviti sa dct-om, nekako na x-adv jos nekako, ali na africi nikako jer kao vozis motorcinu a non stop je nesto falilo (vjerojatno uzitak voznje motora i minjanja brzina), a da ne pricam o dct-u koji definitivno nije imao isto mozak ko ja, nismo bili na istoj valnoj duljini i nije mi se svidjalo kako i kada minja brzine, mozda je i problem sta ide na ustedu goriva pa je nekako non stop u brzini vise. Uglavnom ja se rjesia africe, vozija od prike adv dok ne vidim sta cu i kako cu. Taj isti prika je uzea T7, u međuvremenu prodali adv i sada se ja mislim sta bi dalje. Ozbirom na fazu zivota u kojoj se nalazim triba mi skuter za grad, neda mi se vozit male skutere (citaj male kubikaze) tako da nekako se sve mislim opet uzet tmax, a srce malo vuce na T7 jer je stvarno bomba i opet pokriva sve sto meni trenutno treba. Tako da se mislim sta cu i kako cu dalje.
Ja san svoga ustelia/namistia bas kako mi odogovara.....DCT jel.....
Naravno triba vrimena da se ude u njega i sve situacije produ
Dakle po gradu iskljucivo manual s tim da prvih 6,7 miseci to nije bia slucaj.....zato i triba dat vrimena......
Van grada iskljucivo S3 di kod mene nema govora o tome da je u S3 u brzini vise....
Opet.....Africa nije Tracer 900 tako da tu nema govora od 9,10,11 iljada giri nego je to motor koji ide do 7 ipo iljada max(mozda 8 iljda)
Dok doista ne triba ic preko 6 iljada..... i tu vec govorimo o prosjecima brzine iznad cca 130 kmh.....to nije motor za ludiranje na popularnoj dionici
Opet,Africa je enduro tourer a ne sport tourer motor......
Daleko od toga da je idealan motor....ima nedostataka kao sta je tezina......nije mali nedostatak ali jebiga......
Drugi nedostatak je cijena....obicna nova Africa dode skoro kao ganjc novi KTM 1290 SuperAdventure koji je svemirski brod i za ATAS ES a kamoli za obicnu Africu.....
Previse je novaca bez obzira na Honda kvalitetu......
ATAS ES cijena skoro kao GS 1250.....
Oces neces BMW je kategorija vise.......
Zato se kupi polovna godinu,dvi stara i po meni je to top kupnja....
S10 ili Crosstourer 1200 su takoder odlicne kupnje kao polovni ali ti motori opet imaju svoje specificne probleme i nisu mi bolja kupnja od ATAS 18/19 ili obicne Africe 18/19
Nova Africa iskljucivo ATAS (i to ES kad je vec novi model)
Obicna nova Africa mi nikako nije legla.....

A za tebe masso moj je novi Tracer 900 GT.....
Motor izmisljen za tebe
 
Ne svidja mi se.
Sve sam blize tmaxu :).
Onda definitivno ne bi isa na novog nego nego polovnog.......
Moje osobno misljenje da je 106 iljada kn za novog tech maxa 560(pa necemo valjda socijalni tmax od 96 iljda) puno previse......
Bez obzira na sve bla bla svak radi sa svojim novcima sta oce bla bla i slicno .......
Da se razumimo 105 iljada za novi Xadv ili 94 iljade za novu Forzu 750 takoder mi je puno previse
Za japance polovni skuter/motor je prava stvar😎
 
Gle slazem se da je to puno para, ali cijene su takve kakve jesu i mos ga jebat. Ne znam bili isao na onog najskupljeg jer opet mi sva ta sranja ne trebaju, to je vise kurcenje ispred omiljene kafane.
Sta se tice cijene definitivno mi je previse dati preko 9000 eura za model 530 od 2015- nego 95 za novog.
 
Gle slazem se da je to puno para, ali cijene su takve kakve jesu i mos ga jebat. Ne znam bili isao na onog najskupljeg jer opet mi sva ta sranja ne trebaju, to je vise kurcenje ispred omiljene kafane.
Sta se tice cijene definitivno mi je previse dati preko 9000 eura za model 530 od 2015- nego 95 za novog.
Kupit tmaxa 530 je ludost
Pored 560.....
Samo triba ubost nesto jeftinije
Uvik ima onih sta oce najnovije
Pogotovo tih sa temaxovima
Znas i sam....