Proizvodi li tko danas od renomiranih proizvođača zrakom hlađene motore?

Anton said:
Može i malo duži odgovor, nije na odmet. :jesus:

Je li im to filozofija tvrtke ili jednostavno kaskaju za ostalima?Ne pratim baš talijanske motore.

Evo editirao sam post  :jesus: zašto misliš da kaskaju  :misli: tj. da itko tko ima zračno hlađenje kaska , ako se LC ugrađuje u najjeftinije kineske skutere zar misliš da veliki brandovi "kaskaju"  :misli:
 
Pa dobro a BMW :misli: pa taj jedva presao na vodenjake :?

Edit: 13 sekundi kasnim :)
 
filozofija...retro stil...sa novm tehnologijom izrade i novim materijalima....Yamaha xjr 1300 npr.... (y)
 
Anton said:
Koji modeli?Nisam baš temeljno pretraživao, pa da opet ponovim pitanje od maloprije, je li se radi o nekoj filozofiji ili eto, kaskanje u razvoju? :D

Retro,

niti jedan moderni agregat ne moze izdrzati zracno hladjenje :?
 
Sip said:
Retro,

niti jedan moderni agregat ne moze izdrzati zracno hladjenje :?
to si sad nespretno rekao
postoje novi moderni zracnjaci ali se ne mogu mjeriti sa perfomansama vodenjaka    ... to si mislio  :mrgreen:
 
Sip said:
Retro,
niti jedan moderni agregat ne moze izdrzati zracno hladjenje :?

Ne vidim razloga zašto ne.Mislim da se tu ipak radi o nekom inercijskom razvoju, praktički kopirani slijed kao u auto industriji.

merlin68 said:
Honda cb 1100 f za sada samo za usa trziste ,znaju ameri kaj valja a mozemo se nadati za Europu.

Pa, nadam se.

Dakle, očito još ima modela.Pitam se koliko dugo.Svaka čast ako ih održe u ponudi. (y)
 
Anton said:
Ne vidim razloga zašto ne.Mislim da se tu ipak radi o nekom inercijskom razvoju, praktički kopirani slijed kao u auto industriji.

Iskljucivi je razlog u snazi motora, sad da ne tusim previse, ali snaga dolazi od izgaranja goriva, sto bolje, vise goriva spalimo biti ce veca snaga za isti volumen. To neminovno povecava toplinsko naprezanje, te mi odvedemo hladjenjem od 60 do 80 % energije goriva :?

Zracni motori to jednostavno NE mogu izdrzati. Ima ih prekrasnih, npr. stari Banditi (skoro neunistivi) ali pogledaj im snagu i sve ce ti biti jasno :wink:

markookram said:
to si sad nespretno rekao
postoje novi moderni zracnjaci ali se ne mogu mjeriti sa perfomansama vodenjaka    ... to si mislio  :mrgreen:

Ma to, to :wink:
 
Sip said:
Iskljucivi je razlog u snazi motora, sad da ne tusim previse, ali snaga dolazi od izgaranja goriva, sto bolje, vise goriva spalimo biti ce veca snaga za isti volumen. To neminovno povecava toplinsko naprezanje, te mi odvedemo hladjenjem od 60 do 80 % energije goriva :?

Zracni motori to jednostavno NE mogu izdrzati. Ima ih prekrasnih, npr. stari Banditi (skoro neunistivi) ali pogledaj im snagu i sve ce ti biti jasno :wink:

Ma sve je to jasno, ali ja pokušavam reći da se nije stalo sa razvojem tih motora, ne vidim razloga zašto ne bi mogli konkurirati vodenom hlađenju, uvijek postoje novi koncepti, poboljšano hlađenje i sl. rješenja.
 
Anton said:
Ma sve je to jasno, ali ja pokušavam reći da se nije stalo sa razvojem tih motora, ne vidim razloga zašto ne bi mogli konkurirati vodenom hlađenju, uvijek postoje novi koncepti, poboljšano hlađenje i sl. rješenja.

:misli:

pa ima poboljšano hlađenje...vodeno  :LOL:
 
Anton said:
Mislio sam u dizajnu samog sustava hlađenja, ne vrsti hlađenja.

Neznam na šta misliš pod "dizajn sustava" dok govoriš o zračnom hlađenju  :misli: ili misliš na još nešto bolje od vodenog hlađenja  :misli: