PROJEKT GPZ 900 R

Evo malo nekih noviteta, mojih umotvorina... Zupčanik je povaren i produžen sve skupa 45mm, poklopac zupčanika izrezan na vodu i malo izglodan, matica gornjeg trokuta vilice (moja umotvorina) i alat za zatezanje iste.
 
Hvala na podršci, obično to ide ovako (najbolje što sam dosad vidio je to objasnio jedan majstor na drugom forumu vezanom uz quadove, pa ću citirati njega);

" VELKO FALA SVIMA NA POHVALAMA!

Kaj se tiče upuštanja u projekat/te evo malih smjernica za buduće bildere (oli ti ga graditelje po naški);

1. Ako ekipa s kojom pijete kavu (oni pol svog života provedu na kavi) vele za vaš projekat: Nisi normalan i buš se ubil - onda ste definitivno na dobrom putu.

2. Ako ta ista ekipa, nakon kaj ste se digli s kave, vele: Koji debil, kaj se uopće s tim Z****va - onda znate da nema luđeg od vas za stolom, pa stoga jedino kaj vam ostaje je same napred s projektom!

3. Kad napokon počnete projekat imati čete 101 problem - ustrajni opstaju, morate to shvatiti kao jedan dio životnog puta na kojem čete vidjeti jel ste picica ili totalni luđak (obično se luđaci smiju).

4. Našli budete 101 razlog zašto nešto nije pametno napraviti - ipak to napravite.

5. Kad bu projekat već napola gotov, odite opet na kavu s tim istim ljudima i pokažite im do kud ste došli..........jako, jako fora za vidjeti face, ali i dalje ste debil.

6. Pivu u ruke i sjesti kraj projekta da malo smirite živce i pripremite se za muke koje dolaze - niko nije do sad sam uspio, a nemate pojma koliko vam je ljudi spremno pomoći kad u vama vide neki potencijal, pa stoga zatražite pomoć otvoreno (ne od ljudi koji mnogo kavanišu).

7. I dalje vas prati 101 problem u izradi, ali se svako toliko nađe i izlaz iz pojedinih problema......pa hrabro dalje.

8. Nekim čudom ste priveli projekt kraju i spreman je za test vožnju.......razrezanih ruku oblačite opremu i pičite (polako dok se ne vidi jel to drži) na kavu s ljudima s početka priče. Sjednete i pokažete kaj je vaš bolesni um i krvave ruke napravile.............popite kavu (i dalje ste debil).......sjednete na pilu, nađete otvorenu cestu, stanete, hitite u prvu, gas do jaja i prebrojite brzine....................u tih 5 sekundi se cijeli vaš trud isplatio, jer niste ni sanjali da tak nešto postoji!

9. Vratite se na kavu, teško ju pijete jer vam drhte ruke od adrenalina, šutite oko 1h, nakon toga se počnete kesiti ko (pogađate) DEBIL - jer na kraju krajeva to i jeste - ko još normalan ide radit takav posao radi 5 sekundi ultimativne sreće, debil.

Na kraju krajeva, najbolje ču vam objasniti tih 5 sekundi ovako: Vozio sam do sada aute od preko 400ps što serijske, što trkače, vozio motore (ista priča) - sve daje jedan nivo sreće - sex, ljubav, itd. Sad probajte zamisliti sve to zajedno puta 100, 1000,.................e to je tih 5 sekundi."
 
FZR_1000 said:
Hvala na podršci, obično to ide ovako (najbolje što sam dosad vidio je to objasnio jedan majstor na drugom forumu vezanom uz quadove);

" VELKO FALA SVIMA NA POHVALAMA!

Kaj se tiče upuštanja u projekat/te evo malih smjernica ........

.....Na kraju krajeva, najbolje ču vam objasniti tih 5 sekundi ovako: Vozio sam do sada aute od preko 400ps što serijske, što trkače, vozio motore (ista priča) - sve daje jedan nivo sreće - sex, ljubav, itd. Sad probajte zamisliti sve to zajedno puta 100, 1000,.................e to je tih 5 sekundi."

Svaka cast majstore !!!
Samo naprijed !  (y)  (y)
 
Najveće zadovoljstvo je kad sam nešto izmisliš i napraviš i još ako dobro izgleda. Vrhunac je stvarno kad svi okolo vide da to još i vozi.  (y)
 
Prošao sam temu od A do Ž i moram priznati SVAKA ČAST na uloženom trudu i posvećenosti detaljima (nisam se baš nadao da toliko ljudi prati moje radove)!

Debil sam i dalje, samo što mi se nakon tog projekta pridružilo još par "istomišljenika" pa idu i neki novi projekti u istom smjeru......

Samo se ti drži i dalje zacrtane vizije, jer je pay off nešto posebno što nikad ne zaboravljaš.....
 
jedva čekam da bude gotovo  (y)
 
Mislin da bi ti najbolje rješenje bilo da napraviš airbox prema obliku tvog motora i u njega ukomponiraš neki seriski filter zraka.Šta je airbox veći to bolje.
 
gogo_insane said:
Prošao sam temu od A do Ž i moram priznati SVAKA ČAST na uloženom trudu i posvećenosti detaljima (nisam se baš nadao da toliko ljudi prati moje radove)!

Debil sam i dalje, samo što mi se nakon tog projekta pridružilo još par "istomišljenika" pa idu i neki novi projekti u istom smjeru......

Samo se ti drži i dalje zacrtane vizije, jer je pay off nešto posebno što nikad ne zaboravljaš.....
Majstore nemam riječi (y) jako puno znanja, volje i truda ulažeš. Također sam u dahu pročitao obje teme koje su postavljene tu na forumu o tvojim radovima i svaka čast što dijeliš svoje znanje sa drugima na forumu  (y)
Nadam se da čemo se srest negdje na cesti !
 
Jojo Reborn said:
Mislin da bi ti najbolje rješenje bilo da napraviš airbox prema obliku tvog motora i u njega ukomponiraš neki seriski filter zraka.Šta je airbox veći to bolje.
Razmišljao sam malo o skici koju je postavio little bastard, dobro je riješenje. Više ću se time pozabaviti kad motor bude palio, jer polagano što više sunce prži to mene više živci izdaju  :x
 
FZR_1000 said:
Razmišljao sam malo o skici koju je postavio litle bastard, dobro je riješenje. Više ću se time pozabaviti kad motor bude palio, jer polagano što vše sunce prži to mene više živci izdaju  :x

ima nas još takvih  :LOL:
 
FZR_1000 said:
Razmišljao sam malo o skici koju je postavio little bastard, dobro je riješenje. Više ću se time pozabaviti kad motor bude palio, jer polagano što više sunce prži to mene više živci izdaju  :x
Točno znam kak ti je....na suzukiju mi vrisnuo alternator (al ne potpuno i dalje puni čitavih 9,6V) pa sam to skužio na 15km od doma, na "kinezu" kojeg imam sam u preradi spuhova da ne strše ko prije i naravno da puštaju kod cilindra......uz sve to ekipa zove nenormalno jer je ova godina počela s non stop rikavanjem spojki anlasera (na svim markama).......Cijela 2 tjedna nisam izašao iz garaže.......

Inače čisto onak informativno.....kaj misliš/mislite o preradi TZR 125 Belgrada (rama i ostalo ko na TZR 250) sa 350ypvs mašinom?
Imam doma još 2 350-ke od kojih je jedna u pali-vozi stanju, a druga za dijelove......