PROJEKT GPZ 900 R

gogo_insane said:
Točno znam kak ti je....na suzukiju mi vrisnuo alternator (al ne potpuno i dalje puni čitavih 9,6V) pa sam to skužio na 15km od doma, na "kinezu" kojeg imam sam u preradi spuhova da ne strše ko prije i naravno da puštaju kod cilindra......uz sve to ekipa zove nenormalno jer je ova godina počela s non stop rikavanjem spojki anlasera (na svim markama).......Cijela 2 tjedna nisam izašao iz garaže.......

Inače čisto onak informativno.....kaj misliš/mislite o preradi TZR 125 Belgrada (rama i ostalo ko na TZR 250) sa 350ypvs mašinom?
Imam doma još 2 350-ke od kojih je jedna u pali-vozi stanju, a druga za dijelove......
Meni su puno zanimljivije ove tvoje prerade quadova, jedno vrijeme me držalo da bi napravio neku preradu quada s nekom jačom mašinom ali u super moto quad.
Svaki dan imam sto i jednu ideju ali sve maje vremena za te moje umotvorine jer od toga ne živim to radim iz hobija.

Zadnja ideja koja me pere je obrnuti trike, dva kotača naprijed jedan iza s pogonom na prednje kotaće.
Evo skice kak sam to od prilike zamislio, već sam 2 mjeseca na razradi skice i došao sam do ovog :LOL:
 
FZR_1000 said:
Razmišljao sam malo o skici koju je postavio little bastard, dobro je riješenje. Više ću se time pozabaviti kad motor bude palio, jer polagano što više sunce prži to mene više živci izdaju  :x

Ova šema od Little Bastarda je stvarno za pohvalu obzirom na cijevi od rame koje su odmah iznad usisa  (y)

Mislim da bi bilo OK, jefitino i vrlo izvedivo rješenje da si kupiš ploču plexi-a od 3mm, uzmeš brener i lagano saviješ po
želji. Ili to isto napravit od aluminijskog lima, pa odfurat da ti netko napravi takvu stvar od plexia

Samo naprijed  (y)
 
Zadnja ideja koja me pere je obrnuti trike, dva kotača naprijed jedan iza s pogonom na prednje kotaće.
Evo skice kak sam to od prilike zamislio, već sam 2 mjeseca na razradi skice i došao sam do ovog :LOL:
[/quote]

Jel bi mi vjerovao da ti kažem kako je lakše i jeftinije preraditi quad u supermoto nego bilo koji motocikl......

Uzmeš kinesku 250-ku, japansku mašinu preko 600ccm, malo flah željeza i cijevi, pa opleti kume!
Ako ga sam slažeš, ispadne te oko 2500€ u materijalu kompletno složen pred regu.....

Inače ovaj naranča kinez ti je punokrvni SM quad - niš kila i živčana mašina s preveć snage.

Za ideju reverse trike, funkcionira tamo di nema rupa i ležećih na cesti........
 
gogo_insane said:
Zadnja ideja koja me pere je obrnuti trike, dva kotača naprijed jedan iza s pogonom na prednje kotaće.
Evo skice kak sam to od prilike zamislio, već sam 2 mjeseca na razradi skice i došao sam do ovog :LOL:


Jel bi mi vjerovao da ti kažem kako je lakše i jeftinije preraditi quad u supermoto nego bilo koji motocikl......

Uzmeš kinesku 250-ku, japansku mašinu preko 600ccm, malo flah željeza i cijevi, pa opleti kume!
Ako ga sam slažeš, ispadne te oko 2500€ u materijalu kompletno složen pred regu.....

Inače ovaj naranča kinez ti je punokrvni SM quad - niš kila i živčana mašina s preveć snage.

Za ideju reverse trike, funkcionira tamo di nema rupa i ležećih na cesti........
Tako sam nešta i računo, kineza pa iz njega kemija dalje. Budemo vidli još ima posla na ovom, a dok ga ne završim nema dalje.
 
KING RR said:
Veliš   :mrgreen:  taki isti je na tvom glazbalu  i niš mu nefali   :jesus:  samo se osjeti miris pomfrija kad prođeš    :LOL:
novi KING, novi  :nasilni:

na glazbalu je ovaj  :jesus:
 
Nije, nije, ponestalo motivacije toga ima i previše. Bio bi red da se diplomira pa je motor pao u drugi plan.
Ostalo je na njemu još nekakvih realno dva mjeseca posla, što lakiranja, što pripasavanja nove rame, itd.
Planiram se nakon ljeta ponovno ozbiljnije pozabaviti sa motorom, sad neka malo odmara.
 
FZR_1000 said:
Napokon složio zadnji kraj, još moram distancer za prednji zupčanik izmislit i to bi bilo to šta se tiče zadnjeg kraja.
Evo malo slika s felgom:
ja iz vedra neba pa u rebra , radim neki projekat sa gpz 750 ,i sad sam stavio na njeg vilu vfr 750 i zanima me ,stavlljao bi felgu 7 col 17 i interesira me ,posto vidim da tvoja ima distancer takoder ,koliko te to doslo i dali je moguce sa 4 na 5 sarafa izves distancer ,malo savjeta ,ako nije problem na mail mi mozes odgovorit [email protected]
 
yzfrr said:
ja iz vedra neba pa u rebra , radim neki projekat sa gpz 750 ,i sad sam stavio na njeg vilu vfr 750 i zanima me ,stavlljao bi felgu 7 col 17 i interesira me ,posto vidim da tvoja ima distancer takoder ,koliko te to doslo i dali je moguce sa 4 na 5 sarafa izves distancer ,malo savjeta ,ako nije problem na mail mi mozes odgovorit [email protected]

Lakše mi je tu odgovorit pa možda i nekom drugom informacije posluže.
Distancer me koštao oko 400kn ako se dobro sječam, sam sam napravio nacrt za njega.
Morao bih potražiti mislim da mi je negdje među mailovima ostao, čini mi se da bi ga ti sebi uz neke minimalne preinake mogao iskoristiti.
Ja sam također radio s 4 na 5 rupa.
 
nego kako napreduje projekt? jel ima kakvih novih slika?
 
FZR_1000 said:
Lakše mi je tu odgovorit pa možda i nekom drugom informacije posluže.
Distancer me koštao oko 400kn ako se dobro sječam, sam sam napravio nacrt za njega.
Morao bih potražiti mislim da mi je negdje među mailovima ostao, čini mi se da bi ga ti sebi uz neke minimalne preinake mogao iskoristiti.
Ja sam također radio s 4 na 5 rupa.
preko cega se jos mozemo cuti ,neki br mobitela il nesto ,da i ja pokusam nesto takvo na svome motoru,mozda bi mi i pomogao taj tvoj stari distancer ,mozda bi ga mogao iskoristit ,platio bi ti ga ja.svida mi se kako to na tvom motoru djeluje
 
limit said:
Više ne vjerujem da će se ovo ikad završit, ovakvi projekti se rade dok te drži entuzijazam...čim se to malo razvodni,
prođe više vremena, vizija blijedi i čovjeku padaju sasvim neke druge stvari na pamet  ;)  Volio bi da sam u krivu  :?
uvjek ostaje moja alternativa ,original
 
ma zavrsit ce se nije presa ,covjek skuplja lovu ,tako to inace ide zato i prerade dugo traju ,barem kod mene
 
Jesu ovo neke motivaciske provokacije?  :LOL:
Na motoru se radi, ne baš punom parom ali se radi. Problem je nastao kad sam tražio ramu s papirima da bi kupio za ovaj projekt, tad mi je naišao jedan GPZ 900 za 300e s papirima, nisam mu mogao odoljeti po toj cjeni pa sam kupio još jednog GPZa. Razmišljao sam dosta dali da ga raskupusam i iskoristim samo ramu ili da i od njega krenem nešta slagati, tako sam došao na ideu da složim "racing" repliku iz 90-tih (zadnja vilica, kočiona i amortizer ZZR1100, prednja vilica, mostovi, felga i čeljusti GSXR750, hladnjak ZX7/ZX9 ili GSXR1000/750 i još mnogo drugih stvari, dosta tih dijelova sam več imao u garaži.)
Za sada imam tri mašine od GPZ900, jedna je iz ranijih dana ove teme ta je sređena, jedna je u djelovima i jedna je na ovom zadnjem kojeg sam kupio ali ta je također za djelove, šteta bi bilo da od tih svih stvari ne složim nešta da vozi.

Evo par inspiraciskih: