Ja sam od takvog prošle godine ujesen uzeo motor ER6N 2006-ta godina s 8600 na satu. Prvi vlasnik, servisna knjiga, garaža i dekica, na motoru sve prvo, od guma, lanca, skoro i goriva u rezervoaru. Potrošenost motora 0, lik je prve godine odvezao nekih 2500 km, ostatak je rasporedio na ostale godine. 10 x promijenjeno ulje i filtar u 8 tkm i još mi uz motor dao ulje i original filter da promijenim jer je od zadnje promjene prije 2 godine ipak napravljeno 700 km, promijenio radi starosti, ispustio ulje ko novo, sve mi ga bilo šteta gledati kako curi iz motora. Trenutno je na satu 12500 km, malo zima, malo korona, ali napravio za 6 recimo zimskih mjeseci pola sveukupne kilometraže bivšeg vlasnika u 14 godina. Na motoru i dalje tvorničke gume koje su ipak malo klizave, čekam kraj tjedna da dođu nove pa da bude sve tip-top za početak sezone. ER6N mi nije bio ni na kraj pameti da bi uzimao, ali po preporuci frenda došao do vlasnika i kad sam vidio stanje motora, jednostavno je razum prevladao, ipak se mogu kotrljati nekoliko sezona bez većih ulaganja.