Prosjecna godisnja kilometraza L kategorija u Hrvatskoj.

diesel power

Well-known member
Slab nam je prosjek :)
 

Attachments

  • FB_IMG_1588610264075.jpg
    FB_IMG_1588610264075.jpg
    60.7 KB · Views: 254
Ma ima hrpa motora koja stoji po garažama i uopće se ne voze, moj gazda ima Kawu VN800, svake godine regan, ima motor cca 3500 km na satu, kupljen nov, većina kilometraže napravljena do STP i natrag u garažu. Ali takvih je stvarno malo, ovi na njuškalu bi od svakog motora htjeli prividno za kupca prezentirati takvu situaciju.
 
Moja ninja je 2016 g  i imam negdi 18,19 000 km. Sad nerazumin kako 2005 godiste motora moze imat 11, 12 000 km
 
Igor28 said:
možda većina vozi talijane ko ja pa su stalno u kvaru.
Kad si ovak zdušno priznao, sad razmišljam da nije problem u mašinama nego u mehaničarima  :smiley:

Možda u ovu brojku ulaze mašine sa skinutim kilometrima?
 
StickyFingers said:
Kad si ovak zdušno priznao, sad razmišljam da nije problem u mašinama nego u mehaničarima  :smiley:

ma nije, pa ja sam sebi servisiram motore. Prije svog motora sam rastavio motor od kosilice, jedino ga nisam nikad uspio sastavit da radi ponovo, ali sam skužio sve bitne principe.
 
StickyFingers said:
razmišljam da nije problem u mašinama nego u mehaničarima
moš mislit
to su jednostavno kvarljiva govna i tu nema izgovora (y) :palacdolje:
 
Igor28 said:
ma nije, pa ja sam sebi servisiram motore. Prije svog motora sam rastavio motor od kosilice, jedino ga nisam nikad uspio sastavit da radi ponovo, ali sam skužio sve bitne principe.
Ma našalio sam se tu malo, nije mi uopće namjera ulazit u raspravu koji motori valjaju, koji ne itd.

Nego, što se teme tiče, pala mi je na pamet stvar, a i sam sam vidio puno primjera. jedan u društvu kupi motor, i onda cijela ekipa krene u motorizaciju, voze se godinu dvije, rade možda 5soma godišnje, i onda motor stoji u garaži 3,4 ili 5 godina prije nego što ga prodaju... u krugu 15-ak kilometara od moga mjesta stanovanja već su se izvrtile tipa 3 takve ekipe u kakvih 10-15 godina... prosjek po motoru kad pogledaš je 500 km godišnje jbg... Iako sam friški motorist, u laganom mjesecu radim između 700-1000 km, i to pada na vožnju do posla, grincajg i kavu, a 300 km kad se otiđe na vožnju zarulam do podne...
 
Ja sam od takvog prošle godine ujesen uzeo motor ER6N 2006-ta godina s 8600 na satu. Prvi vlasnik, servisna knjiga, garaža i dekica, na motoru sve prvo, od guma, lanca, skoro i goriva u rezervoaru. Potrošenost motora 0, lik je prve godine odvezao nekih 2500 km, ostatak je rasporedio na ostale godine. 10 x promijenjeno ulje i filtar u 8 tkm i još mi uz motor dao ulje i original filter da promijenim jer je od zadnje promjene prije 2 godine ipak napravljeno 700 km, promijenio radi starosti, ispustio ulje ko novo, sve mi ga bilo šteta gledati kako curi iz motora. Trenutno je na satu 12500 km, malo zima, malo korona, ali napravio za 6 recimo zimskih mjeseci pola sveukupne kilometraže bivšeg vlasnika u 14 godina. Na motoru i dalje tvorničke gume koje su ipak malo klizave, čekam kraj tjedna da dođu nove pa da bude sve tip-top za početak sezone. ER6N mi nije bio ni na kraj pameti da bi uzimao, ali po preporuci frenda došao do vlasnika i kad sam vidio stanje motora, jednostavno je razum prevladao, ipak se mogu kotrljati nekoliko sezona bez većih ulaganja.
 
Da, da, nađu se takvi dragulji, ali svakako, ove gume mijenjat čim prije, to nije stvar za zafrkanciju...
 
Gume idu nove u subotu, bilo mi ih žao baciti, još su bile crte na njima kad sam kupio motor, a sunca vidjele nisu.
 
Ja otkako sam položio u 7. mjesecu prošle godine prošao sam 4000km i to samo do posla i nazad
 
Imam kolegu kupi motor nek se ima, vozi 500km godišnje drzi godinu,dvi,tri i proda a i sam nisam daleko u 2 godine 4000km.Ima nas :mrgreen: