dajteh
Member
Pozdrav motoristima i avanturistima, spontano sam pratio putopise na ovom forumu i evo, inspiriralo me da se provozam do Grcke, odnosno Albanije kao jedne veoma zanimljive destinacije. Nista posebno jer je ovo bila samo voznja bez interesa za kvalitetan putopis zbog malo dana na raspolaganju.
Odlutao sam sa skuterom, rijec je o Gileri Runner Purejet 50 iz 2003. god. (ugradio sam 70ccm kit pa malo lakse ubrzavam 250kg), do sada sam napucao skoro 62 000km, obisao sam "pola" Hrvatske, bio u Crnoj Gori prosle godine, a evo, sada pomicem granice. Odvozio sam oko 20 voznji s Purejet skuterima i prosjek je oko 450km za voznje, a ove ispod toga necu niti racunati.
Meni osobno najdrazi za duze voznje je ovaj stari Runner, na kojem se izuzetno tesko umaram, zapravo mogu voziti dok mi san ne krene na oci, i ergonomski mi je sve po mjeri posto sam si ugodio dosta sitnica. Kako sam se specijalizirao za skutere s direktnim ubrizgavanjem, ovo dosta govori o tome kako treba naci samo pravog majstora za kojeg nema upitnika.
Trebao bih napisati neki kratak sadrzaj jer 250 slika dosta umara... stoga evo ovdje google link, a ukratko cu nastaviti dalje.
https://photos.app.goo.gl/CKXER9eUXh3Drunz9
Krenuo sam iz Zagreba 19.6.2018. u 18:30h, a vratio sam se 25.6.2018. u 18:30h. Krajnje odrediste do kojeg sam dogurao je Grcka, i grad Igoumenitsa. Put do Grcke je bio opusten, cesto sam isao obilaznim pravcima do odredista, a u povratku sam isao najbrzim putem. Tempo koji sam najcesce odrzavao je oko 85kmh.
Potrosnja mi je oko 2.8l na 100km, 1l 2T ulja na 2000km, a sveukupno sam sprasio 2522km u 6 dana.
1. DAN Zagreb - Doboj
19.6.18. polazak u 18:30h iz Zagreba prema BiH, plan je bio da se nadjem s frendom u Gracanici, medjutim odlucio sam prenociti u Doboju
Preko Siska i Sunje na Kozarsku Dubicu...
Cim sam presao granicu, juzno od Save su harale munje i kisni oblaci, strogo postivajuci prirodnu granicu Tako da sam ubrzo navukao kisnjak...
U Doboju sam prenocio
2. DAN Doboj - Sarajevo
Vozim do Gracanice i tu se nalazim s prijateljima, provodim kratko vrijeme i nastavljam dalje preko Tuzle gdje sam rucao i dolazim do Sarajeva gdje sam ponovno prenocio pred kraj dana, s tim da sam predvecer krenuo u obilazak grada, i to je potrajalo do polovice iduceg dana...
Taman kad sam se smjestio u Sarajevu, zapoceo je pljusak, koji je naravno brzo svrsio sa svojim prskanjem
Greskom dobio 2 porcije ispod saca, a meni tesko palo
Dobio i garazu od izuzetno susretljivog domacina
A i knedlicu u grlu, jer Bridgestione Molas je kisna guma koja se veoma brzo trosi, ali zato i drzi. Ovdje ima oko 6000km.
3. DAN Sarajevo - Niksic
Zadrzah se u Sarajevu do 14h i nastavljam dalje do Foce, gdje odlucujem ici duzim i tezim putem do Durmitora (Cajnice, Pljevlja, Zabljak pa onda na Niksic). Kad sam usao u Crnu Goru, poceli su opaki pljuskovi, i ta praonica je trajala dosta dugo, skoro do Drumitora.
Vrlo interesantna voznja kroz juznu Bosnu kroz kanjone...
U mjestu Foca uzimam predah uz rucak
Odavde nedaleko od Cajnice u brdu krecu pljuskovi, munje, bujice, odroni...
Ova mi oprema provjereno najvise odgovara, pogotovo jer cesto gubim stvari
Granicni prijelaz Metaljka izmedju Bosne i Crne Gore
Pogled prema Durmitoru i picke materine gdje nema zive duse
Durmitor
Dolazak u Niksic nakon prosjecnih 14*C otkako sam krocio u planinsku Crnu Goru
Tu je se izredalo 5 zena na mom skuteru, ne znam sto im je toliko zanimljivo
Zadnja guma je bas fensi, ali vec procjenjujem da ce biti taman za ovu voznju, jedino je ranjivija glede busenja, ali imao sam svasta nesto za repariranje gume pa kud puklo...
4. DAN Niksic - Vlora
Polazim iz nekog Hotela u Niksicu dalje i zelim se sto prije docepati tople obale, jer mi je planinska Crna Gora i njenih 15-ak stupnjeva uz kisu i mokru cestu sasvim nepotrebno. A i desetine uspona, mokrih sepertina vise nije toliko zanimljivo...
Spustam se prema Kotoru, i pred kraj umjesto normalne rute kao sto je ova
Ja koristim nenormalnu
Uska cesta, desno litica, vidim goveda se drze lijeve strane, trebalo mi je malo da procijenim vole li zvuk usisavaca
Kad sam se docepao magistrale, to mi je bilo veliko olaksanje, proletio sam kroz Kotor i kroz onaj tunel prema jugu, i tek na rotoru kod Petrola sam skuzio da sam prosisao kroz kotor, jbg nije bilo guzve. U povratku do Kotora je bio odjednom krkljanac gdje sam se nasao s jednim kolegom.
Picim dalje, konacno da vidim i mora nakon vise od 800km.
Spuistio se do Budve, poslusao Ruski na plazi i odmaglio dalje
Ulcinj
Prema Albaniji sam vidio i makadama
Nakon ulaska u Albaniju, uslijedili su upecatljivi prizori s kojima se prvo upoznas kad citas putopise
Jebiga, probao sam okolo, ali krateri na cesti, kanalizacije bez sahtova, visoki lezeci u boji ceste, gps poblesavio... ma zajebi bokte
Drac
I moja posljednja destinacije cetvrtog dna voznje, grad Vlora
5. DAN Vlora - Igoumenitsa
Odlazim iz Volre i vozim obalom do Sarandea preko nacionalnog parka Kombetar Llogara
Nekih 7km prema jugu, moze se naci puno dobre janjetine
Priblizavam se opet gorju
Tu mi je pao skuter s nogare posto mi je popustila koncentracija, bolje i to nego u voznji. Par ogrebotina na plastikama i tko ga jebe. Jedini mi je problem to sto je poceo prdeckati na spoju grane auspuha s cilindrom, ali to sam brzo rijesio dotezanjem 2 matice kljucem 10.
Sarande
Ne zadrzavam se bas dugo, nego zelim doci do Grcke, tako da nastavljam dalje
I konacno
Vagao sam dal da odem na trajekt prema Patriji, ali nisam bas imao toliko vremena
Igoumenitsa
ovo je jedno mjesto prije
Nikad nisam uspio potrositi prednju gumu sa strane
Zadnja ce izdrzati, ne brinem
Vracam se u Sarande predvecer gdje i nocim, ovo je jedino bunker kojeg sam zapazio
6. DAN Sarande - Prozor
Vrijeme je brzo prolazilo gledajuci po datumima, pogotovo kad su mi u Grckoj ukrali 1h zivota, ali na srecu, vratio sam se na staro, cinilo se kao da putujem mjesecima, mogao sam jos, ali jebiga, puno je to dana za voznju i nije moralno, tako da se odlucujem vratiti, ali htio sam sprasiti direktno do Zagreba u susu jer sam bio, raspolozen. Medjutim, u Bosni, u jebenim brdima, smrzao sam se kao 3 picke, jebenih 9* me je dokrajcilo u ljetnoj opremi, i morao sam prenociti u Prozoru.
Budjenje u Sarandeu
Sutnuo nesto konretno, i samo gas, u povratku sam imao prosjek na dosta dionica preko 90kmh po gpsu.
Prolazim kroz unutrasnjost Albanije
Malo i odmorim
Svratio do Draca na plazu
I konacno, nakon sto godina da vidim nase tablice
Jedan od predaha blizu Podgorice
Opet jebene planine, a pada mrak
Dalje sam isao na Niksic i prema granicnom prijelazu Deleusa gdje su me doobro protresli, i gurali su kamericu u skuter, jer dolazim iz Albanije
Opet sam prosao neki sugavi makadam, gdje voze samo cisterne od Ine, i dolazim u Mostar kojeg prolazim i nastavljam sjeverno. Umirem od zime blizu Prozora i tu odlucujem prespavati u nekom motelu
Odlutao sam sa skuterom, rijec je o Gileri Runner Purejet 50 iz 2003. god. (ugradio sam 70ccm kit pa malo lakse ubrzavam 250kg), do sada sam napucao skoro 62 000km, obisao sam "pola" Hrvatske, bio u Crnoj Gori prosle godine, a evo, sada pomicem granice. Odvozio sam oko 20 voznji s Purejet skuterima i prosjek je oko 450km za voznje, a ove ispod toga necu niti racunati.
Meni osobno najdrazi za duze voznje je ovaj stari Runner, na kojem se izuzetno tesko umaram, zapravo mogu voziti dok mi san ne krene na oci, i ergonomski mi je sve po mjeri posto sam si ugodio dosta sitnica. Kako sam se specijalizirao za skutere s direktnim ubrizgavanjem, ovo dosta govori o tome kako treba naci samo pravog majstora za kojeg nema upitnika.
Trebao bih napisati neki kratak sadrzaj jer 250 slika dosta umara... stoga evo ovdje google link, a ukratko cu nastaviti dalje.
https://photos.app.goo.gl/CKXER9eUXh3Drunz9
Ovdje su ostale voznje, i vecina je odvozena u nazad 2 godine:
https://postimg.cc/files
Sve je super i sve je za 5, nikad nikakvih problema sa skuterom otkako sam se primio posla da likvidiram musice, jedino biljezim 2 neugodna iskustva zbog neozbiljnosti.
1. Slucaj je bio taj da sam zaboravio koliko su stare gume na Piaggio Nrg Purejet 70 i proklizao mi je zadnji kotac pri 95kmh na magistrali kod Senja, Dunlop gt301 je smrt od gume koju nerijetko "frisku" provozam dok podesavam tudje skutere. Na srecu, ispravio sam se s nogom u lijevoj traci na lijevoj strani i od tada izuzetno pazim na gume, preferiram Bridgestone Battlax, Hoop, Molas, razlika se osjeti, medjutim to ne znaci da treba postivati granice, iako su pomaknute s ovim gumama i to gledam kao rezervu.
2. Slucaj, ispred Hrv. Kotajnice, malo sam pretjerao s novim Bridgestone Battlax gumama i uletio u zavoj koji je bio jasno oznacen kao sklizak, tu sam se malo translatirao, ali na srecu, uspio se odrzati.
Krenuo sam iz Zagreba 19.6.2018. u 18:30h, a vratio sam se 25.6.2018. u 18:30h. Krajnje odrediste do kojeg sam dogurao je Grcka, i grad Igoumenitsa. Put do Grcke je bio opusten, cesto sam isao obilaznim pravcima do odredista, a u povratku sam isao najbrzim putem. Tempo koji sam najcesce odrzavao je oko 85kmh.
Potrosnja mi je oko 2.8l na 100km, 1l 2T ulja na 2000km, a sveukupno sam sprasio 2522km u 6 dana.
1. DAN Zagreb - Doboj
19.6.18. polazak u 18:30h iz Zagreba prema BiH, plan je bio da se nadjem s frendom u Gracanici, medjutim odlucio sam prenociti u Doboju
Preko Siska i Sunje na Kozarsku Dubicu...
Cim sam presao granicu, juzno od Save su harale munje i kisni oblaci, strogo postivajuci prirodnu granicu Tako da sam ubrzo navukao kisnjak...
U Doboju sam prenocio
2. DAN Doboj - Sarajevo
Vozim do Gracanice i tu se nalazim s prijateljima, provodim kratko vrijeme i nastavljam dalje preko Tuzle gdje sam rucao i dolazim do Sarajeva gdje sam ponovno prenocio pred kraj dana, s tim da sam predvecer krenuo u obilazak grada, i to je potrajalo do polovice iduceg dana...
Taman kad sam se smjestio u Sarajevu, zapoceo je pljusak, koji je naravno brzo svrsio sa svojim prskanjem
Greskom dobio 2 porcije ispod saca, a meni tesko palo
Dobio i garazu od izuzetno susretljivog domacina
A i knedlicu u grlu, jer Bridgestione Molas je kisna guma koja se veoma brzo trosi, ali zato i drzi. Ovdje ima oko 6000km.
3. DAN Sarajevo - Niksic
Zadrzah se u Sarajevu do 14h i nastavljam dalje do Foce, gdje odlucujem ici duzim i tezim putem do Durmitora (Cajnice, Pljevlja, Zabljak pa onda na Niksic). Kad sam usao u Crnu Goru, poceli su opaki pljuskovi, i ta praonica je trajala dosta dugo, skoro do Drumitora.
Vrlo interesantna voznja kroz juznu Bosnu kroz kanjone...
U mjestu Foca uzimam predah uz rucak
Odavde nedaleko od Cajnice u brdu krecu pljuskovi, munje, bujice, odroni...
Ova mi oprema provjereno najvise odgovara, pogotovo jer cesto gubim stvari
Granicni prijelaz Metaljka izmedju Bosne i Crne Gore
Pogled prema Durmitoru i picke materine gdje nema zive duse
Durmitor
Dolazak u Niksic nakon prosjecnih 14*C otkako sam krocio u planinsku Crnu Goru
Tu je se izredalo 5 zena na mom skuteru, ne znam sto im je toliko zanimljivo
Zadnja guma je bas fensi, ali vec procjenjujem da ce biti taman za ovu voznju, jedino je ranjivija glede busenja, ali imao sam svasta nesto za repariranje gume pa kud puklo...
4. DAN Niksic - Vlora
Polazim iz nekog Hotela u Niksicu dalje i zelim se sto prije docepati tople obale, jer mi je planinska Crna Gora i njenih 15-ak stupnjeva uz kisu i mokru cestu sasvim nepotrebno. A i desetine uspona, mokrih sepertina vise nije toliko zanimljivo...
Spustam se prema Kotoru, i pred kraj umjesto normalne rute kao sto je ova
Ja koristim nenormalnu
Uska cesta, desno litica, vidim goveda se drze lijeve strane, trebalo mi je malo da procijenim vole li zvuk usisavaca
Kad sam se docepao magistrale, to mi je bilo veliko olaksanje, proletio sam kroz Kotor i kroz onaj tunel prema jugu, i tek na rotoru kod Petrola sam skuzio da sam prosisao kroz kotor, jbg nije bilo guzve. U povratku do Kotora je bio odjednom krkljanac gdje sam se nasao s jednim kolegom.
Picim dalje, konacno da vidim i mora nakon vise od 800km.
Spuistio se do Budve, poslusao Ruski na plazi i odmaglio dalje
Ulcinj
Prema Albaniji sam vidio i makadama
Nakon ulaska u Albaniju, uslijedili su upecatljivi prizori s kojima se prvo upoznas kad citas putopise
Jebiga, probao sam okolo, ali krateri na cesti, kanalizacije bez sahtova, visoki lezeci u boji ceste, gps poblesavio... ma zajebi bokte
Drac
I moja posljednja destinacije cetvrtog dna voznje, grad Vlora
5. DAN Vlora - Igoumenitsa
Odlazim iz Volre i vozim obalom do Sarandea preko nacionalnog parka Kombetar Llogara
Nekih 7km prema jugu, moze se naci puno dobre janjetine
Priblizavam se opet gorju
Tu mi je pao skuter s nogare posto mi je popustila koncentracija, bolje i to nego u voznji. Par ogrebotina na plastikama i tko ga jebe. Jedini mi je problem to sto je poceo prdeckati na spoju grane auspuha s cilindrom, ali to sam brzo rijesio dotezanjem 2 matice kljucem 10.
Sarande
Ne zadrzavam se bas dugo, nego zelim doci do Grcke, tako da nastavljam dalje
I konacno
Vagao sam dal da odem na trajekt prema Patriji, ali nisam bas imao toliko vremena
Igoumenitsa
ovo je jedno mjesto prije
Nikad nisam uspio potrositi prednju gumu sa strane
Zadnja ce izdrzati, ne brinem
Vracam se u Sarande predvecer gdje i nocim, ovo je jedino bunker kojeg sam zapazio
6. DAN Sarande - Prozor
Vrijeme je brzo prolazilo gledajuci po datumima, pogotovo kad su mi u Grckoj ukrali 1h zivota, ali na srecu, vratio sam se na staro, cinilo se kao da putujem mjesecima, mogao sam jos, ali jebiga, puno je to dana za voznju i nije moralno, tako da se odlucujem vratiti, ali htio sam sprasiti direktno do Zagreba u susu jer sam bio, raspolozen. Medjutim, u Bosni, u jebenim brdima, smrzao sam se kao 3 picke, jebenih 9* me je dokrajcilo u ljetnoj opremi, i morao sam prenociti u Prozoru.
Budjenje u Sarandeu
Sutnuo nesto konretno, i samo gas, u povratku sam imao prosjek na dosta dionica preko 90kmh po gpsu.
Prolazim kroz unutrasnjost Albanije
Malo i odmorim
Svratio do Draca na plazu
I konacno, nakon sto godina da vidim nase tablice
Jedan od predaha blizu Podgorice
Opet jebene planine, a pada mrak
Dalje sam isao na Niksic i prema granicnom prijelazu Deleusa gdje su me doobro protresli, i gurali su kamericu u skuter, jer dolazim iz Albanije
Opet sam prosao neki sugavi makadam, gdje voze samo cisterne od Ine, i dolazim u Mostar kojeg prolazim i nastavljam sjeverno. Umirem od zime blizu Prozora i tu odlucujem prespavati u nekom motelu