Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad

dajteh said:
Hvala hvala! Cudim se i sam sebi, ne toliko zbog malog skuterq, nego zbog skutera koji je slovi kao jedan od najnepouzdanijih od kojeg svi bjeze, cak i lopovi  :LOL:


Termo grupa je DR evo 70. Pokazala se izdrzljivom i kvalitetnom masi ljudi. Prvo sam zapoceo s Polini sportom 70, medjutim poznato je, a i kasnije sam naisao i na ljude koji su dozivjeli istu sudbinu, da se karike abnormalno brzo potrose, nekih 8tkm i to je za zamjenu. Bolcna od klipa je parodija, cca 6tkm i pojede je iglicasti lezaj, limena brtva glave popusti kompresiju u rashladbi sistem nakoj nekih 6tkm... Uglavnom roba s greskom...
50ccm je neunistivo, trenutno imam 5 svojih purejet skutera koji mi sluze kao zivi dokaz da pouzdanost ovih skutera moze biti zaista velika.
Purejet ako zariba onda ima gadan problem, jer to je rijetkost.
Aprilia Ditech je prica za sebe, masa ih je zaribala ppsljednjih godina jer im pukne crijevo od ulja na spoju s prirubnicom. A i ono minimalisticko podmazivanje nema bas toleranciju...


Trebao sam u 9. mjesecu otici na Cipar s ovim skuterom, medjutim nisam uspio posloziti toliko slobodnog vremena, planirao sam odvojiti 3 tjefna za taj djir do mjesec dana. Pokusao sam da pobjegnem u prosli ponedjeljak, ali opet nisam mogao... Zao mi je kao psu... Preostalo mi je jos da zajasim Yamahu i uglavnom autocestama spicim do Turske, pa onda lagano... ali ne volim natjeravanje kod avanturisticke voznje... Ovo gmizanje mi odgovara...

Ja sam davno izisao iz voda skutera, kad sam bio u tome Pollini i Malossi su jedini bili dobavljivi i aktuelni, i Malossi je bio superiorni u svim pogledima.
Koliko se sjecam uz njega je isla i nekakva elektronika (samo plug and play), kod Pollinia je bila neka druga prica.

Nego..
Sto si jos mijenjao osim termo grupe i ocigledno auspuha? Neke kombinacije u prijenosu ili ne? :021:
 
dajteh said:
Hvala hvala! Cudim se i sam sebi, ne toliko zbog malog skuterq, nego zbog skutera koji je slovi kao jedan od najnepouzdanijih od kojeg svi bjeze, cak i lopovi  :LOL:


Termo grupa je DR evo 70. Pokazala se izdrzljivom i kvalitetnom masi ljudi. Prvo sam zapoceo s Polini sportom 70, medjutim poznato je, a i kasnije sam naisao i na ljude koji su dozivjeli istu sudbinu, da se karike abnormalno brzo potrose, nekih 8tkm i to je za zamjenu. Bolcna od klipa je parodija, cca 6tkm i pojede je iglicasti lezaj, limena brtva glave popusti kompresiju u rashladbi sistem nakoj nekih 6tkm... Uglavnom roba s greskom...
50ccm je neunistivo, trenutno imam 5 svojih purejet skutera koji mi sluze kao zivi dokaz da pouzdanost ovih skutera moze biti zaista velika.
Purejet ako zariba onda ima gadan problem, jer to je rijetkost.
Aprilia Ditech je prica za sebe, masa ih je zaribala ppsljednjih godina jer im pukne crijevo od ulja na spoju s prirubnicom. A i ono minimalisticko podmazivanje nema bas toleranciju...


Trebao sam u 9. mjesecu otici na Cipar s ovim skuterom, medjutim nisam uspio posloziti toliko slobodnog vremena, planirao sam odvojiti 3 tjefna za taj djir do mjesec dana. Pokusao sam da pobjegnem u prosli ponedjeljak, ali opet nisam mogao... Zao mi je kao psu... Preostalo mi je jos da zajasim Yamahu i uglavnom autocestama spicim do Turske, pa onda lagano... ali ne volim natjeravanje kod avanturisticke voznje... Ovo gmizanje mi odgovara...

Ti imas i neku Yamahu i odabrao si skuter?
:shock: :shock: :shock:

Kakvu Yamahu?
 
CeLeRitAs said:
Nego..
Sto si jos mijenjao osim termo grupe i ocigledno auspuha? Neke kombinacije u prijenosu ili ne? :021:

Najbitnije je podesiti prijenos kako treba, predvidjeti pad okretaja kod velikih opterecenja kako bih izbjegao nepotreban visoki prijebosi omjer onda kada mi najmanje treba uz brdo.

50ccm se tunira vrlo jednostavno i moze potegnuti do pravih 100kmh sa sljedecim komponentama:

- bitno je da Ecu bude odblokiran (za piaggio postoje 2 mape), to se moze prepoznati "od uha", kad upalis masinu i ona radi u leru, pokusa se dodati milimetar gasa, zapravo minimalan pomak, ako se okretaji samo malo povise i stabilni su, onda je to neotvorena mapa sa osjetno slabijim performansama. Ako se okretaji pak povise i stalno nervozno rastu, onda je to odblokirana mapa koja eksponencijalno povosuje okretaje u startu za razliku od prethodne koja je linearna. I razlika je u krajnjim okretajika, 10500 vs 12000.

- poteban je jos auspuh, Leovince radi auspuhe bas za Purejeta, razlikuju se po produzenoj grani, samo je to razlika, u ponudi imaju TT, ZX, RR, ZXR, GP, i svi su oni isti osim GP-a koji omogucava najbrzi odaziv na gas i onaj udarac u startu je najizrazeniji jer nema protukonus. S njim je krajnja mrvicu manja, ali zanemarivo.

- i jako je pozeljan malossi multivar 2000, doprinosi linearnom ubrzanju, smanjuje okretaje motora pri putnoj brzini, a i u konacnici.
Rolice su 5.8 do 6.2gr najcesca opcija, centralna opruga je malossi zelena, i oprugice kvacila malossi crne.
To su setupi koje vozim godinama.

Na 70ccm, potrebno je sve kao za 50ccm, samo je pozeljno produziti getribu, do 15%. Ja imam 7%. Zbog manjih radnih okretaja i nisko smjestene maksimne snage, ta getriba dolazi do izrazaja.
I preostaje jos povecanje kolicine ubrizganog goriva, pomocu one malossi elektronike koja produzava interval ubrizganog goriva pod serijskim pritiskom, ili polinijevog rijesenja u obliku one casice s kojom isporucuju oprugu i klipic koji podupire membranu regulatora pritiska, i na taj nacin se dobije veci pritisak ubrizganog goriva u istoj jedinici vremena. Meni je to bolja opcija jer je agrrgat zivcaniji jer elektronika ima mali delay. Ima tu jos kombinacija i opcija, ali ovo je ono osnovno.


@Nero, Mt-03, ne daju mi da vozim sire gume :mrgreen:
 
Odlično, to je volja!
Sam i na relativno slabom motoru, svaka ti čast!
A ja razmišljam da li ću odvesti 500 km tom rutom ili tražiti prenočište!!
 
Jako je bitna ergonomija, razlike su ogromne iako je sve to "isto", dovoljno je 1cm deblje sjedalo te za isto toliko pomak u nazad i primjerice kraljeznica nece osjetiti tortutu.
 
Pozdrav, idem ka Cipru pa sto bude...



S ovim ispod znaka, jel :D



Sutra planiram uci u Tursku, nastavljam iz Nessebar-a. :021:
 
Odvozeno samo 3300km, stigao do Istanbula, tu sam neplanirano dosao i potrosio 3 dana, i u Bugarskoj na obali takodjer 3 dana ostao neplanirano, pa me prosla volja da idem na jug Turske.
Totalno neplanirano sam i otisao na ovu voznju cim sam vidio da u Zagrebu slijedi cijeli kisni i mrzli tjedan, tako da mi je izostala detaljna organizacija puta.
Bugarsku sam odvozio autocestom (Sofia-Burgas i Svilendgrad-Sofia) te Ivanic-ZG u povratku.



ZG-Ivanic-Kutina-Nkvska-Lipik-Okucani-Sl.Brod-Zupanja-Brcko-Sabac-Valjevo-Cacak-Kraljevo-Krusevac-Nis-Leskovac-Sofia-Plovdiv-Burgas-Nessebar-Kirklareli-Vize-Cerkeskoy-Silivri-Istanbul.

Istanbul-Corlu-Edirne-Haskovo-Plovdiv-Sofia-Dimitrovgrad-Pirot-Knjazevac-Boljevac-Paracin-Jagodina-Smederevo-Beograd-S.Mitrovica-Sid-Vinkovci-Sl.Brod-Ivanic-ZG
 
Odvozen djir do Stelvia.
Zagreb-Karlovac-Delnice-Rupa-Trst-Trento-Bormio-Stelvio-Trento-Trst-Matulji-Bakar- pa magistralom do Prizne i trajektom do Povljane, pa na Posedarje kopnom, Gracac i D1 cest do Zagreba. 1802km, 4 dana, s tim da je Stelvio odradjen u 2 dana



 
I to sve sa 50 cc.. sigurno se gusta pravo,  al dobro, sigurno nemas 110 kila ko ja pa te ona i moze povuc  :LOL:
Koliko te to kostalo ako nije tajna? Znam da je potrosnja goriva zanemariva hah
 
Moj je 70ccm, a od frenda 50ccm. Na ravnom se ide oko 80kmh gps, na brzoj cesti do 90, a uzbrdo, ako nije opako, da se fino vozit. Spust je bio opak jer se i govno kotrlja nizbrdo. Imao sam problema sa propadanjem zadnje kocnice na Stelviu, pa je dosla k sebi nakon blazeg tempa. Sinter plocice su vrh, ovjes sam pogodio i bilo je tu i zabave.
Planiram jos barem jednom otici tamo s motorom, ali nakon 500km po HR, nisam ni pomislio sjesti jer me sjedalo rastura, dok ovako mogu voziti kao sada, preko 24h :D

Gorivo prosjek je 2.8l na 100km. Ostvarili smo jedno nocenje u Italiji jer smo popizdili od njihove ponude za pojest i popit, pa smo se nakon cjelodnevne voznje prema Stelvii od Trenta, vozili cijelu noc i dio drugog dana direktno prema HR, frend je u Riieci produzuo za ZG, a ja za Povljanu.
 
Ovisi jel mi se zuri ili ne. Tipa od Povljane prema Zgu, stao sam u Gracacu tocit gorivo, u Udbini rucao, malo nakon toga prao zube, slikao kod Pisarovine, i to je to.

Povratak iz Turske; krenuo iz Istanbula, rucao u pogranicnom gradu Edirne, i onda Bugarsk autocestom do Sofije, u medjuvremenu sam natocio i dosao do Dimitrovgrada.

Povratci su bez puno stajanja, tada niti ne slikam...