Prvi HD topic :)

mate

Administrator
Otvorih novi podforum pa da i napišem koju riječ. :mrgreen: Svi znamo što je Harley i tu vjerujem da ne treba puno filozofije. Jučer je počela trodnevna akcija Harley Davidson Zagreb za koju imam samo riječi hvale jer su to dečki odlično organizirali. Dofurati cijeli kamion s testnim modelima vjerujem da mogu svi proizvođači ali ipak to kao pravi show radi samo Harley. Nemaju savršene motore ali imaju jebenu priču. Iskoristio sam priliku i prvi puta "konkretno" isprobao nekoliko modela. Kažem konkretno jer sam baš krenuo s tim ciljem obzirom da usporedbe s vremenskim razmakon često dovode do drugačijih zaključaka. Detalje ću obraditi za svakog posebno periodično na portalu a za sad mogu samo konstatirati da bi prvi HD u mojoj garaži bio Sportster XL1200X FortyEight. Interesantno je da pored ostalih izgleda kao apenac ali ipak je tu 1200ccm i 250kg. Već sam prije komentirao da mi je 883 dizajnom najljepši do sad viđeni serijski HD. Ne kužim se pa ne znam jel stariji 883 ili ovaj 48 ali nije ni bitno. Cruising je na njemu normalna stvar međutim pred kraj dana sam ga ipak nagazio do preko 120 milja, oko 195kmh čisto da vidim jel teorija o nevoznosti stoji. Ne mogu reći za druge modele ali s ovim sam htio nastaviti prema moru, stvarno mi je bilo super.  :mrgreen:






 
Prvo: stariš  :mrgreen:

on topic: 883 je kubikaža, veći je 1200 ccm, sve ostalo isto. 48 je model, retro stil bobbera iz tog vremena, nema veze s tehnikalijama.

motor je težak, ali nije krava, kompaktan je i zato su to i meni najdraži HD-i.

daj malo utiske iz vožnje vezano uz tu prednju gumu. preradio sam kotače na svome zbog izgleda, ali nisam takvu kombinaciju još vozio, da vidim dal sam se zajebo  :mrgreen:
 
Znam, i toga se ne bojim. :mrgreen:

Znam da je kubikaža, ali zar nije izgled aktualnog 883 predstavljen relativno nedavno?

Vožnja je krenula oprezno jer nisam znao s čim imam posla :mrgreen:  a nekim cruising ritmom ne bi shvatio šta je to pa sam počeo stiskat. Gume cvile na svakom kočenju, blokiraju se kotači odmah, sic je jako tvrd a ovjes/gume kao da su zaboravili montirat. :mrgreen: Meni super. Iznenadilo me da se s njim stvarno može i jurit. Napisao sam da je bilo oko 120 a mislim da je moglo biti i više samo što je toliko treslo da se doslovno izgubi slika pred očima pa ne vidš cestu a kamoli kazaljku. :mrgreen: Ma gle, oduševljenje samo takvo... :mrgreen:
 
Istu sam takvu reakciju imao nakon Fortya prije 2 godine kad sam ga probao. :mrgreen:

Super motor za samokontrolu na cesti. Moj prvi izbor. :mrgreen:

Ta široka prednja guma se opće ne osjeti.
Ja sam isto taj motor vozio neprimjereno, nakon samo sportaka.
Šaltanje pred blokadu, vožnja na 2000rpm iznad potrebnog, ma ludilo. :mrgreen:
I onda skužiš da opće ne treba vozit preko 120. Nabit šljem, stavit Ray Banke, obuć civilnu kožnu jaknu i amma cruzin'. :mrgreen:

Mate, probaj V-Rod Muscle, meni je i Fat Boy super. :)
 
mate said:
Znam da je kubikaža, ali zar nije izgled aktualnog 883 predstavljen relativno nedavno?

jedna rama, svega ostalog u dvije verzije - mašina, felge, tank, sic, blablabla. pa slažeš u svim mogućim kombinacijama. mogu oni predstavljat do kad hoće. ja sam više u toj vrsti motora pa sam prestao pratit.

Model Sportster je nastao 1948.g., a izgled je vezan uz stil prerada iz tog doba, kad su se preslagivali vojni motori kojih je bilo puno i za male pare. i to je fora s tom brojkom
 
Ducati=Grobnik
Enduro=Kaljuza
Harly=Softic(ono glumis frajera kad te zena pusti  :mrgreen: :mrgreen:)
Sljedece=
 
mate said:
Svi znamo što je Harley i tu vjerujem da ne treba puno filozofije.....
iza riječi Svi zaboravio si napisat mislimo da  :tongue:  :mrgreen:
čudno :shock:  99%  RRejsera promjeni mišljenje kad isproba kravu  :mrgreen:
 
Probao, oduševio se vožnjom, ubrzanjem i okretnim! ( u odnosu na očekivano).
Malo me strah kočnica i zato bi htio probati i R model ( dupli disk)!
Uglavnom mislim da ću jedan uparkirati uskoro u garažu!

A probao sam i jadan "nakitani" 883 sa 1250 upgrade kitom ( komplet sa glavama)!-tog me već malo strah...zbog kočnica!

Veliki me nisu previše interesirali i nisu mi baš sjeli!
 
Mocippaldi said:
Ducati=Grobnik
Enduro=Kaljuza
Harly=Softic(ono glumis frajera kad te zena pusti  :mrgreen: :mrgreen:)
Sljedece=

Dalje moze samo putni enduro ali ne volim putovati.  :mrgreen: Idem prema tome da motore koje sad imam/kupim motore ne moram prodavati dugo godina. :)
Probao i ostale, VRod mi je nekako obican. Ni meni veliki nisu bas zanimljivi, mislim za imati, ne za probu. Kocnice daju poseban osjecaj, adrenalin factory. :)
 
mate said:
Dalje moze samo putni enduro ali ne volim putovati.  :mrgreen: Idem prema tome da motore koje sad imam/kupim motore ne moram prodavati dugo godina. :)
Probao i ostale, VRod mi je nekako obican. Ni meni veliki nisu bas zanimljivi, mislim za imati, ne za probu. Kocnice daju poseban osjecaj, adrenalin factory. :)

jel to znači uzrok što dobiješ par sjedih zalistaka nakon svake vožnje?  :mrgreen:
 
Invazija na Brač...
Koji je ovo prvi. Dobar...

tu9yduqa.jpg






©
 
Meni su bili osvjezenje za oci vidjeti ih u zivo, u voznji najbolje lagani cruising  do 100kmh.
Breakout:
 
Zaslužio je HD topic,oni dečki iz HD Zg se trude i stvarno su ok. Testne vožnje su zakon,ja sam bio u Zadru i Puli. Probat tako motor je nešto šta bi sve marke trebale ponudit.
Interesirao me Vrod i nakon probe sam bio oduševljen. Prava zvijer.
 
Bio sam jucer gore napravio dir na  Softail Slimu i definitvno bi volio imati tako nesto u garazi. :0648:
Motor ide odlicno cuje se lupa i udara. Mjenjane brzina je bucno i imas osjecaj da ce se mjenjac raspasti. Totalno drugo iskustvo voznje. Zbog niskog tezista je lagan za upravljanje tako da se ne osjeti 300 i nesto kila.
Kao sto je netko napisao ranije neka jurnjava nije uopce zanimljiva.
Ekipi iz HD Zagreb svaka cast na organizacji. (y)