Quad:Bashan BS 200S-7A

tihca

New member
Gledam malo Quadove v zadnje vrijeme i videl sam kod u Peveca onog Bashana cijena sitnica 15000kn,izgleda skroz solidno,jel netko zna više o njemu,tko to proizvodi i kolko to vrijedi na uložen novac,nije da sam se zagrijal baš za njega nego za tu cijenu i ak ima kaj u tom rangu od drugih marki a mogel bi i malo rabljeni bit
:misli:

22193707_6.jpg

Bashan20Quad201.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=C3hTnPxhe-A&NR=1
 
neznam točno čiji je motor,našao sam neke podatke,što mislite jel to dovoljno snage za divljanje po zagorskim bregima ili da pogledam i 300ccm,ipak nebi htio da za kratko vrijeme mi bude preslab,od divljanja po bregima imam iskustva s kawom kx 125ccm,i za jednog crossa mi nije bilo potrebno više ks,makar sam na početku dvoumio oko 125 i 250ccm,al ti 125-aki su navijeni :LOL:

Model:BS200s-7
Product dimensions(mm):1680×1115×1120
Wheelbase(mm):1160
Engine type:single cylinder、water cool、four stroke
Start mode:electric start
Power(kw/r/min):9.5kw/7500r/min
Max.torque(n.m/r/min):12.1n.m/6500r/min
Max. Speed(km/h):≥80
Dry weight(kg):167
Transmission type:chain transmission
Climbing degree:≥20°
Max. Number of riders:1
Carton dimensions(mm):1480×850×880
Fuel tank capacity(l):5.5l
Front tyre:21×7-10
Rear tyre:20×10-10
Displacement(ml):197
Gears:foure gear , reverse,manual clutch
Max load(kg):105


 
...iz prve ruke ti mogu reć za to čudo: ak nisi vičan mehanici, ne kupuj.....ima ga moj nećak...počelo je sa rasklimanom kuglom, nakon 200 km otpao kotač  :LOL: , raspao se ležaj, o ispadanju šerafa koji nose motor da ne pričam,
...uglavnom nakon svake vožnje ima na njemu nekaj za popravit  :mrgreen:
...al inače prilično zabavan, no nakon kratkog vremena dosadi.........
drž se ti bolje nekog krosera, za po bregima  (y)
 
po filmicima izgleda skoro popularan vani a i da kao ide.. al u biti najbolji mi je ovaj ceski metal di pjeva kak ga zena tuce i da je iz kasice prasice izvadil lovu i zgibal na pivu u spanjolsku  :LOL:
 
Si pogledal ovo???

http://www.motori.hr/ATV_Kuko_250_3030.html

 
tihca said:
Gledam malo Quadove v zadnje vrijeme i videl sam kod u Peveca onog Bashana cijena sitnica 15000kn,izgleda skroz solidno,jel netko zna više o njemu,tko to proizvodi i kolko to vrijedi na uložen novac,nije da sam se zagrijal baš za njega nego za tu cijenu i ak ima kaj u tom rangu od drugih marki a mogel bi i malo rabljeni bit
:misli:

22193707_6.jpg

Bashan20Quad201.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=C3hTnPxhe-A&NR=1

jao.....sused ima to smeće prvih 100 km bilo sve super,a nadalje je poceo štekat,non stop mu se odšarafi auspuh jer su šarafi prekratki,mašina se odšarafila par puta,amortizer mu je puko,ma ima toga još.....
,a on veli da je njemu super i da ide u blatu ko lud,moš si mislit :LOL: nevozan u off-roadu.
probal sam ga vozit po cesti,ali nije baš nekaj,ide to,ali nije ni za cestu ni za blato,možda bi bio dobar za po zraku  :mrgreen:
 
rhythm said:
Si pogledal ovo???

http://www.motori.hr/ATV_Kuko_250_3030.html

s obzirom na cijenu dobra konkurencija još je i 250ccm

...gledam malo u Sloveniji rabljene ima za 1000€ ovak neko kinesko sranje,tak da nebi platio nekih 15soma ili više pa da me počne poslije sve jebat
 
znam da nas u hr sve malo hebe gotovina iliti lova ali ni ti kinezi nisu neki izlaz.neću se ponavljati nit citirati druge ali moje iskustvo je loše sa njima.ne odgovaram te ali pitao si za mišljenja drugih pa ti velim...nisam jednog rasklapao i sklapao i kad paziš na njega i daš mu i više nego treba on sam izmišlja kvarove i nejde.kod nekih drugih motora bi mi bilo apsurdno da im ode nešto kao kod riže.
 
Danas sam bio u pevcu pala im je cijena na 12900 kn tim od 200 ccm kao sport, a oni radni od 250 ccm je cijena 16900 kn, solidna cjena i ima mjenjač nije automatik, može se i regat, samo jga kakav je na terenu tko zna  :misli:
 
....zadnji put sam pisao o manama pred jedno mjesec dana......
....odonda: zamjenjeni svi ležajevi kotača, promjenjene mazalice ovjesa jel kinezi imaju neke čudne pa se neda podmazat, počupali se jackovi od el. instalacije, klimav governal( to još nismo rješili), veliki luft kočione čeljusti zadnjeg diska, otpala zaštita za noge (ona sa platnenom mrežom).... a šerafe koji su zamjenjeni da i ne nabrajam....uglavnom kad koji otpadne ide novi (domaće proizvodnje) i obavezno samoosiguravajuće matice
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
....al stroj i dalje vozi "bezprijekorno"  :LOL: :LOL: :LOL:
 
POZDRAV  drustvo!
ovako ljudi kad smo vec kod BASHAN BS200S-7 imam nekih pitanja u vezi servisa ali kod kuce,
znaci prvo koliko ulja se stavlja u motor,i poprilici savjet koje ulje da stavim?
hvala unaprijed!
 
nabavio quada nije bashan,al je ipak kinez :LOL:

250ccm,motor je zongshen a šasija je no name neka,inače ide ko lud svugdje di očeš,kvaliteta ravna nuli šarafi otpadaju,volan se odšarafio,motor,šta ti ja neznam šta sve,ali 4500 kn za rabljenog se isplati,uvjek nešto prišarafiš i voziš dalje,tak da novog nema šanse da bi uzeo pa u skoroj budućnosti imam u planu uzet pravog Yamahu Raptor 350,ima sad jedna al nisam pri parama
 
...tema se trebala zvat: Kvarovi na Bashanu  :LOL: :LOL: :LOL:
...ovaj nećakov o kojem sam gore pisao....
crkao mu je regulator napona ( normalno, nema ga ni ovlašteni serviser u ZeGeu  :palacdolje:),
pa je pripasan od Beverlya 250, samo taj nema žicu komande ventilatora hladnjaka, pa je ventilator spojen na kontakt bravu (y)
....danas mu je pukao i nosač napinjača lanca....par poteza švas-aparatom i zvjer opet vozi  :mrgreen: