Quasar 250

Status
Not open for further replies.

bmw m 5

Active member
Nov 15, 2006
8,684
0
36
53
Rovinj
evo....da krenemo....Kad je masina sinuta....pocelo je rastavljanje...Prva stvar je...skidanje poklopca ventila...kljuc 10 u ruke...i skidamo 5 sarafa koji ga drze.....Kad skinemo poklopac..mozemo vidjeti klackalice(zlatne boje)...ventile sa oprugama....i bregastu osovinu sa lancanikom...i automastskim dekompresorom(sutra cu ga poslikati)....Skidanje lanca razvoda: najprije se otpusti centralni vijak m5...(za kljuc 8)...otpusti se i imbus 4 malo podno gore imenovanog sarafa....kad smo to napravili otpusti se vijak na zatezacu lanca(kljuc 10...potrebno ga je sada otpustiti...jer ce biti poslije lakse za skinuti ga van....da bi mogli prilikom montaze lanca zatezac dovesti u nultu poziciju_slikam ga sutra)...nakon toga komplet odvidamo dva vijka (kljuc 8)...koja drze zatezac lanca...i izvucemo ga van. Sada je lanac maksimalno labav...Skidamo saraf za kljuc 8 koji drzi "zvono" dekompresora...isto tako komplet skidamo imbus 4...koji drzi lancanik bregaste.Pazljivo vadimo dekompresor...koji se sastoji od dvije polutke..male opruge...koja sluzi da se polutka koja se giba vrati u pocetnu poziciju.Skidamo lancanik sa lanca....i sada je bregasta ostala u glavi motora....Za sad to ne diramo....Glava: cijevasti 8 kljuc..i skinemo dva vanjska dugacka vijka koji drze glavu.. te sa cijevastim 12 skidamo 4 matice unutar glave...Tada je glava slobodna....i mozemo je izvuci van....obratiti paznju na mala 4 o ringa koji se nalaze u glavi...sa unutranje strane....Ostanu u cilindru...i treba ih van izvuci.ako ne...cilindar nece van.....Eto....detalji o zatezacu i dekompresoru sutra.... 8)
 
Status
Not open for further replies.