R 1200 RT

tomo3

Well-known member
Vidio sam danas jedan od ex policijskih R 1200 RT-a u gradu pa me zanima da li je netko od forumaša. Kakvo je stanje motora i kako je napravljena i koliko je koštala prerada u dvosjed (nosači suvozačkih nogara, brave sjedala  i bočnih kofera).
 
pozdrav,
prošle subote sam išao sa kolegom po jednoga -14000km ,prekrasan motor. potrebno promijeniti gume,servis i ovo što ti nabrajaš.zapravo mene isto  zanima (zamolio me svaku informaciju)-zadnji kraj ako netko ima-zna rješenje,prodaje.e-bay kaže sjedala komplet cca 400-500 dolara,rep od 100 pa naviše...
letimično sam pogledao ostale (devet je bilo),te zaključio da je trebalo uzeti onoga sa 19000km-prešao najviše ali su nove gume,razlika u kilometraži zanemariva.zavidim svakome tko ih je kupio!kratko sam probao-  (y)  (y)
pitanje: imaju 2 akumulatora,mali je u desnoj ladici (pretpostavljamo zbog signalizacije) da li se taj vadi?da li je spojen kod ostalih?

pratim temu.....
 
    Rocky6. tko se odvažio :misli:, brat mi gleda te motore otkako su izašli, novi je definitivno preskup :palacdolje:, a ovo izgleda kao prilika :?
 
onaj jedan što ima(o) prodaje  yamahu 1300,vozi bmw 525d zeleni,ima kamione... :misli: ak kontaš da ga ne imenujem!

belive me,svako tko je mogao dokučiti-trebao je!imaš lufta 100 000kn-ugrubo. prešli od 9-19 tkm.
 
rocky6 said:
onaj jedan što ima(o) prodaje  yamahu 1300,vozi bmw 525d zeleni,ima kamione... :misli: ak kontaš da ga ne imenujem!

belive me,svako tko je mogao dokučiti-trebao je!imaš lufta 100 000kn-ugrubo. prešli od 9-19 tkm.

    Sve jasno (y)

    Bili mi gledati, no još se premišlja, ekonomist..... :mrgreen:
 
jok,boji ga se-greška.
vozio sam stare rt 65,80,1100,gs-a 1150 svi mi nekako teški-ovaj mi se vozi "ko bicikl", :misli: za natući dobre kilometre pravi motor,za tak-tak vozanje ima i jeftinijih...
 
rocky6 said:
jok,boji ga se-greška.
vozio sam stare rt 65,80,1100,gs-a 1150 svi mi nekako teški-ovaj mi se vozi "ko bicikl", :misli: za natući dobre kilometre pravi motor,za tak-tak vozanje ima i jeftinijih...

Vozi se ko bicikl u usporedbi s cim,starim motorima  :misli: :misli:
 
pa recimo rt 1100 i gs 1150.takav mi je dojam ostao.
 
pitanje: imaju 2 akumulatora,mali je u desnoj ladici (pretpostavljamo zbog signalizacije) da li se taj vadi?da li je spojen kod ostalih?

Prednji akumulator je samo za rotacije i sirene, nije ga potrebno ostaviti na motor, a budući su istih dimenzija, mogu se zamijeniti po potrebi. Ima li kakvih novosti oko zadnjeg sjedala, ako se što nađe i ja bi uzeo pa možemo podijeliti poštarinu.
 
Danas napravio prvu vožnju sa RT-om. Zg-Učka-Vozilići-Opatija-Zg (cca. 500 km, potrošnja 5,2 l/100 km). Odlična zaštita od vjetra, malo turbulencije (krakat sam), vrlo udoban. Postoji jedan problem, pa molim savjet; naime u bržim zavojima (više od 80 km/h) motor ide normalno kroz zavoj i lagano se vodi (i sa 140 km/h na autoputu na dugim zavojima), međutim na sporijim zavojima i npr. kružnom toku, moram se boriti sa motorom jer kao da hoće sam od sebe zakrenuti više u zavoj (pasti). Provjerio sam tlak u gumama na nekoliko različitih pumpi tako da to otpada. Gume su stare dvije godine i imaju cca. 10000 km. Što dalje provjeriti?
 
promjeni gume
nema borbe s tim motorom,jedino gradska voznja je malo naporna,ali nije to strašno
 
Na svojem sam digao tlak za 0.2 i vozi se osjetno bolje, probaj nista te ne kosta.
 
Još jedan glas za gume.
Zadnja 3 seta guma se potrefilo da sam baš mijenjao i gumu i proizvođača. Prvo Bridgestone pa Dunlop pa Michelin. Svaki put se iznova privikavao na motor i čudio koju razliku čini model gume. Kao da za neke gume treba više napora da držiš ravno, živahnije su i lakše padaju u zavoj. Treba radit da ih držiš ravno. Druge obrnuto - 'same' idu ravno al treba šus da ih oboriš. Dobro, sitnice su u pitanju, al se osjeti razlika. Kako ko voli. Meni je recimo ova živahnija opcija više po guštu. Bitno samo da je linearno, da ide predvidljivo. Ako te ove gume daju 'iznenadit' vjerojatno nije najugodniji osjećaj. Ioanko ćeš ih brzo mijenjat. Možda je nakon 10tkm guma već istrošena po sredini i kockasta pa se zbog toga čudno ponaša. Ja isto na svom uvijek držim tlak na gornjim vrijednostima, bez obzira kolko sam natovaren.
 
Hvala na savjetima, ipak su bile gume. Danas sam stavio nove Metzeler i imam osjećaj kao da vozim drugi motor, nema više krivudanja i padanja u zavoj sam od sebe. Za uhodavanje guma napravio 500 km.