R.I.P Turčin - Varaždin

Status
Not open for further replies.
Po slikama lijepa cesta ,lagani zavoj .Teško je tome odoljeti .Nažalost kolega motorist je nastradao nije imao sreće a mogao je i proći da je te sreće bilo .Netko ispuca brzo te bodove sreće .Poćivao u miru Božijem!
 
Ovo je klasična priča.

Iz zakonske perspektive, čim se desi nesreća, kriv si. Ili nisi prilagodio brzinu, ili nisi radnju izveo sigurno, ili ko zna kaj već. To što je naše sudstvo korumpirano, neuko itd. je druga priča, ali poanta je da čim sudjeluješ u prometu potencijalno si okrivljenik (pa čak i ako si pješak).

To da motoristi brzo voze nije nikakva novost, i ne treba bježati od te činjenice.
Osobno, s godinama sam nešto smanjio intenzitet svoje vožnje pa sad uglavnom vozim jednako brzo i u autu i na motoru, i u gradu i van grada. Na motoru sam ipak nešto okretniji pa to koristim u gradskim gužvama i prilikom pretjecanja van grada, ali u tim slučajevima sam daleko više koncentriran nego prilikom uobičajene vožnje.
Još uvijek mi se rijetko desi da me na otvorenoj cesti stigne neki motor i pretekne, uglavnom sam ja taj, ali svejedno se nađe tu i tamo neki "brži" od mene. Zanimljivo, to mi se češće događa u gradu, a rjeđe na otvorenoj cesti.

Nedugo sam pričao s jednom mladom curom (21g) oko toga zbog čega joj starci brane da se vozi na motoru. Dalje u priči sam saznao da si je ženska kupila novog Golfa pa ga je razbila jer je bila pijana i vozila brzo. Ali i dalje ju zanimaju samo brzi motori. I takva će radije sjest na neki R nego na moju staru kramu. I onda se desi ovakva klasična priča. Poanta? Neki ljudi neće naučiti niti na vlastitim greškama. Ja ne vjerujem da je ova cura koja je poginula prvi put sjela s tim likom na motor niti da je prvi puta on s njom pojurio.

Za kraj...

Ne krivim nikog, ne znam niti cestu niti dotičnu situaciju, samo iznosim svoje (kolko tolko objektivno) mišljenje.
 
Kod nas u Dalmaciji za vrijeme sezone situacija je na cesti katastrofalna zbog turista koji ne poštivaju nikakva pravila a policije nema.Znači nigdje ti nemaš prednost jer si slabiji i nahebaces ako se trsiš.Zato ekipa laganini vožnja i tražiti ceste sa što manje prometa jer tamo smo sigurniji .
 
Nisam bio očevidac te nesreće, pa o brzini kretanja motora mogu samo nagađati.. Ali jedna poznanica naišla je u autu, poslala mi je fotke, tri parkirana motora blizu mjesta nesreće, jer su se svi ti motori vozili u istoj grupi. Roditelji od dečka (svatko na svojem motoru) i još jedan. Zbog uzbrdice tu se pojavljuju dvije trake, momak je vjerojatno vozio trakom za brža vozila. Izbjegavao je nalet skretanjem u lijevo, a vozač auta vjerojatno je isto dao gas, kako bi se maknuo. Ispada da je sudar bio negdje između treće i četvrte trake, sudći po fotografijama..

 
gledajući sve te trake i cestu, mogu si samo mislit kolka je brzina bila iznad ograničenja

ima sad već koja godina da gledam te table sa ograničenjima, pa smanjim barem na “ograničenje x 1,3” recimo, jer ovi koji stavljaju te table nisu baš kompletni debili kako se ovdje često prikazuju

prije je bilo redovno “ograničenje x 2”



Srki
 
Nisam bio očevidac te nesreće, pa o brzini kretanja motora mogu samo nagađati.. Ali jedna poznanica naišla je u autu, poslala mi je fotke, tri parkirana motora blizu mjesta nesreće, jer su se svi ti motori vozili u istoj grupi. Roditelji od dečka (svatko na svojem motoru) i još jedan. Zbog uzbrdice tu se pojavljuju dvije trake, momak je vjerojatno vozio trakom za brža vozila. Izbjegavao je nalet skretanjem u lijevo, a vozač auta vjerojatno je isto dao gas, kako bi se maknuo. Ispada da je sudar bio negdje između treće i četvrte trake, sudći po fotografijama..

Ispod 120 sigurno nije išao.
 
gledajući sve te trake i cestu, mogu si samo mislit kolka je brzina bila iznad ograničenja

ima sad već koja godina da gledam te table sa ograničenjima, pa smanjim barem na “ograničenje x 1,3” recimo, jer ovi koji stavljaju te table nisu baš kompletni debili kako se ovdje često prikazuju

prije je bilo redovno “ograničenje x 2”



Srki


Kad bi barem kriteriji za odredjivanje max dozvoljene brzine bili unificirani pa ili ih se drzis, ili skuzis koliko mozes preko, a da se osjecas sigurno, mozda i jesu, al svakako nisu po svim parametrima: negdje mozes i x2 pa i vise, negdje eventualno x1.5 (cak i manje), s tim da ne pricam o naseljenim mjestima niti blizini krizanja.
 
gledajući sve te trake i cestu, mogu si samo mislit kolka je brzina bila iznad ograničenja

ima sad već koja godina da gledam te table sa ograničenjima, pa smanjim barem na “ograničenje x 1,3” recimo, jer ovi koji stavljaju te table nisu baš kompletni debili kako se ovdje često prikazuju

prije je bilo redovno “ograničenje x 2”



Srki
Ajde da se i s tobom složim, otprilike tako vozim, ja sam došao kad je već murja zatvorila cestu i bilo je očigledno da ima ili mrtvih ili teško ozlijeđenih. Dosta motora je bilo parkirano sa strane, nisam stajao jer je bilo očigledno da se nema tu kaj više pomagati oko bilo čega. U naselju mi je psihološka barijera 80 km/h, sad da li radi kazne ili sigurnosti, nemam pojma. Na otvorenom potegnem jedino na mjestima gdje je preglednost dobra, nema divljači, sporednih puteva i slično. Na taj način možda doživim penziju, iako tu nema garancije.
 
Poznajem taj dio ceste jako dobro.
Nije bezveze netko tamo stavio prometni znak 50. Obzirom da je cesta široka da se ide i 100 sve se da izbjeći.
Malo je nezahvalno što i vozilo koje se uključuje lijevo na glavnu prometnicu ima nepregledan dio kolnika i mora proći preko 2 prometne trake. Pregledan je naravno ako se vozila kreću shodno ograničenjima.

Što reći i ja sam se našao u sličnoj situaciji prije više godina točno na istom mjestu. Po mene/nas je ispalo dobro. Po njih nije.

Možemo mi polemizirati koliko želimo i praviti se pametni tko je i što kako trebao jer smo činjenica živi a ovi dvoje nisu.
Lako je biti general nakon rata. Ovo dvoje mladih ljudi nema.

Generalni zaključak je da cesta nije pista i svjedoci smo kako motoristi ginu kao muhe, a gotovo uvijek je brzina kriva.

Zato ekipa pomalo.
 
Živim par kilometara od tog mjesta, i vrlo često moram iz te sporedne na glavnu ulicu , baš kao i taj auto. Ako skrečeš lijevo preko svih traka prema Varaždinu, kao taj auto, i netko ti iz smjera VŽ doleti sa 150, jako je velika šansa da završi ovako. Ako se netko još sjeća, prije 6 ili 7 godina, oko 150m dalje u smjeru ZG kad je onaj tatin sin autom pokosio 2 motora i ubio četvero ljudi.
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Nekakve izbočine na asfaltu, ležeči policajci? Bilo kakav usporivač. Izgleda ka da bi značio dosta na toj lokaciji.
 
  • Like
Reactions: pamzor
...to je opasno mjesto,uvijek pazim,prosle godine,negdje u ovo vrijeme smo naletili na pokupljenog motoristu,srecom prezivio je cuo sam kasnije...
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
U podnožju je raskrižje i semafor a gore iza pumpe niti 500 metara dalje je kamera..
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Nekakve izbočine na asfaltu, ležeči policajci? Bilo kakav usporivač. Izgleda ka da bi značio dosta na toj lokaciji.

Nažalost nemožeš toliko usporivača ili kamera postaviti po cesti koliko nas ima koji smo spremni okinuti gas u nepromišljenom trenu.

Samo edukacija i odgoj vozača svih dobi.
Pogotovo mladih do 35 god.

Ovi 35+ se nadam da imaju potomke pa samim time ako već ništa drugo malo drugačije gledaju na život.
 
Počivali u miru

Užasno je teško vidjeti ovakve situacije, pogotovo kada imaš nekoga iza sebe na sjedalu moraš razmišljat i predviđat, jbt iza svakog nepreglednog zavoja u manjem mjestu/selu zamislim da je možda ispred traktor koji se vuče 20kmh i kako mu ne bi volio završit u prikolici ili na vilama pa popustim gas.
Jako je malo mjesta gdje se možeš opustit i vozit komotno, naporno je i teško vozit oprezno ali nije vrijedno zdravlja ni života vozit misleći da se neće nikad ništa desit. Neću ni komentirat vrijeme(ako ga je bilo) reakcije i način reagiranja/izbjegavanja sa dvije osobe na R-u u zavoju.:sneaky:
 
  • Like
Reactions: cicogti
Status
Not open for further replies.