R1100S troši ulje

FFBikerSar

Well-known member
Prijateljev R1100S počeo je da troši ulje, preko litre na 1.000 km. Koji servis u Hrvatskoj ima opremu da izmjeri istrošenost cilindara, mikrometar na 4 decimale? Motokotači Igor, Zlatko u Solinu, netko drugi?
 
To ti mjeri svaki majstor koji radi strojnu obradu ,sa subitronom!
 
Mikrometar na 4 decimale, ne treba ti to.
Da bi mjerio i na 1/100, aluminij,na tolikom promjer, trebaju ti, skoro laboratorijski uslovi. Trosi ako je dobio uzduzne ogrebotine na cilindrima i zbog gumica na ventilima, odnosno potrosenih vodilica ventila. U svakom slucaju treba na strojnu obradu.
 
Neznam tko te je uputio da tražiš četri decimale dosijed između klipa i cilindra se izražava u jednoj decimali odnosno deseti dio milimetra sve ostalo je lakrdija.
između ostalog još nisu izmislili mjerni instrument za unutarnje promjere koji mjeri na četiri decimale.
 
Ne bas, kod aluminidkih cilindara je jedna deseta razlike vec preko granice potrosenosti, osobito kod tih malih klipova. Kod cetverocilindrasa.
 
Raspravljate o decimalama a u ustvari samo treba odlucit na koji otpad bacit to drlo..nije bio neki motor ni kad je bio nov i nikad nece vrijedit ..vozit ga dok se ne raspadne dzabe trosit vrijeme i novce na popravke za koje ionako nema garancije
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Kod mene stajala dva , naslonjena jedan uz drugi, k100 i k1100.
Otisli za 1200 eura.
 
Moj 1100S je isto tak trošil a točil sam 20w-50 od castrola pa se potrošnja smanjila na nekih razumnih pol litre do 0,75 na soma kilometara.Do tad sam točil original bmw ulje za boxere kaj je koštalo 70 kuna i isto je bilo ko i s castrolom.Ovisi kak ga teraš i kakvo je vrijeme vani.To je zračnjak i dost je osjetljiv na vručinu i tu zna posrkat malo više ulja neg kad su idealne temperature.Sve u svemu nek provjerava kolko ulja ima i samo gas.A i nisi rekel kolko km . ima?Možda ima 150000,ko zna.
 
Raspravljate o decimalama a u ustvari samo treba odlucit na koji otpad bacit to drlo..nije bio neki motor ni kad je bio nov i nikad nece vrijedit ..vozit ga dok se ne raspadne dzabe trosit vrijeme i novce na popravke za koje ionako nema garancije
Uz sve dužno poštovanje prema odgovoru, može li se znat ča bi značilo DRLO? Pokušao i s google prevoditeljem, bez rezultata?
 
Uz sve dužno poštovanje prema odgovoru, može li se znat ča bi značilo DRLO? Pokušao i s google prevoditeljem, bez rezultata?

drlog
Zbirna imenica za konglomerat nepotrebnih i neuredno razbacanih predmeta.
Bilo koji složeniji predmet u lošem stanju.

  • primjer: 1. Idem počistit onaj drlog s tavana. 2. Komšija ima neki drlog od auta, dimi u božju mater.
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Uz sve dužno poštovanje prema odgovoru, može li se znat ča bi značilo DRLO? Pokušao i s google prevoditeljem, bez rezultata?
To ti je skraceno od odrtina..a mogo sam rec i npr starokotina, ojebina, kalaja, klepetanac..nek neko drugi nastavi niz nemogu sve ja :mrgreen:
 
Zapravo ,to znači nešto staro i izsluženo.Kao pojam ne postoji ,ali bi značilo da se u to "nešto" ne isplati više ništa ulagati.Jenom riječi ,dalo je svoje . 😁 😁 😁 :cool:
 
Kod mene stajala dva , naslonjena jedan uz drugi, k100 i k1100.
Otisli za 1200 eura.
Ja osobno sam nabavio K1100RS i mislim ga voziti iducih 6-8 godina, daj Boze zdravlja i da ne bude udesa. Sta modernije - i ruznije (a pogotovu kompliciranije za odrzavnjti - za modele sa ABS-om nakon ABS I, pocev od 06/1993 pa do 2006, trebas imati Rockefellera za oca da bi ih odrzavao) - mi ne treba.

Ovo sam pitao za frenda...
 
Last edited:
i ja volim prastare drloge (osim bmw-a, oni su odvratni svi, bez iznimke), ali tvrdit da je sve staro super, a novo ne valja "jer ima hrpu elektronike" može samo budaletina, to što smo mi klošari i nemamo za novije i bolje ne znači da možemo naokolo laprdati pizdarije samo zato jer imamo pravo na MIŠLJENJE
 
Staro je dobro jedino zato sto je relativno jeftino..moze se nac stariji motor u dobrom stanju i vozit par godina bez problema..kad pocnu kvarovi i da se mora neka veca lova utuc bolje je rijesit se ojebine..koliko para toliko muzike
 
Staro je dobro i zato što se može jeftino i jednostavno održavati. U Bosni je općenito situacija sa moto-servisima katastrofalna. Ovlašteni servisi za određene marke i ne postoje ili možda ima jedan, ali na drugom kraju države (npr. Kawasaki - samo u Brčkom, 210 km od Sarajeva). Ja svoj BMW vozim kod Tomića (Tomić je zastupnik i za Bosnu) samo ako mi treba procjena štete za osiguranje - a isto rade i oni koji imaju novije motore, jedino oni moraju kod Tomića na godišnji servis dok su pod garancijom. Tomićevi "majstori" u najboljem slučaju znaju priključiti motor na dijagnostiku i promjeniti kompletan blok. Da se oni zezaju s tim, rastavljaju, pokušavaju popraviti, od dva sklopa složiti jedan ispravan, da vam ugrade rabljeni ispravan dio ako ga vi nađete i donesete - nema šanse. Zato za manje komplicirane stvari odlazim nekom od lokalnih "svaštara", ako je nešto oko elektrike i elektronike imamo izvrsnog dečka koji je stvarno stručan, ima opremu za dijagnosticiranje i sposoban je improvizirati. Za bilo kakav veći zahvat - pravac Split, tj. Solin. Rezervne dijelove (sem potrošnog materijala, filtera, ulja, disk pločica itd) nabavljam većinom rabljene od engleskih "breakera" ili sa eBay-a.

Što se elektronike tiče - što mi je potrebno na motoru, to imam i na K1100: ABS, elektronsko paljenje, ECU motora, može se priključiti puna dijagnostika (i čak je i imam). Can-bus i ogromni kolor display-i mi sigurno ne trebaju.

Osobno, K100, K1100, R1100RS, R1150RS i R1100RT su zadnji BMW-motori kod kojih mi se i dizajn dopada jer je još bio smiren, tekućih linija, sa četvrtastim ili okruglim prednjim farom. Duša me zaboli kad vidim da ih je netko izmasakrirao i unakazio u cafe racera ili scramblera :cry::cry::cry:.

SIgurno nikad ne bi kupio motor koji, kad vidim na ulici, okrenem glavu da ga ne gledam, a to su razni BMW GS-ovi, serije F, G, S1000, R1200, R1250, K1200, K1300, K1600, otkad su BMW-ovi dizajneri prešli na teške droge...