R1200 RT redovni godišnji servis

allenp

New member
poz, evo kako je vrijeme stanke a i vrijeme blagdana iza nas, planiram se uhvatiti posla oko servisa motora, e sad, zanima me što biste preporučili da se sve napravi za mir na kotačima?

znam da ću napraviti sljedeće:
1. zamjena guma - odmah i provjera/zamjena disk pločica
2. zamjena ulja u motoru
3. zamjena ulja u getribi
4. zamjena ulja u final driveu

e sad me zanima za dalje, da li bi trebalo mjenjati ulje u kočnicama tj kako znati kad je vrijeme za zamjenu?

od popravaka, imat ću - zadnja kočiona čeljust proizvodi neke vibracije kad kočim, tj mogu je rukom malo mrdati, tipa 1mm lufta na njoj ima (sama čeljust, ne disk) i kad kočim, čujem da vibrira laganini, ali koči ok. zanima me do čega je to.

zatim drugi, pokazivač brzine lagano otkazuje poslušnost, tj kad se motor dobro zagrije i razradi pokazuje u kojoj sam brzini dobro i ispravno, ali dok je hladan, sačuvaj bože gluposti koje pokazuje.

da li se na tom motoru treba podešavat ventile, tj ako da koliko često/kako znati kada?

veliki servis, lanac, treba li što po tom čačkati i ako da kada?

kakvo drugo remenje i filtere mjenjat?

vele za svjećice da traju 40.000km, ali me zanima koliko ih često vi mjenjate i koje stavljate?
zazor 0.8mm ili?

čime podmazujete križ kardana i skidate li to svake godine i pregledavate ili ne, tj kako to servisirate točno?

i na kraju, ali ne najmanje važno, gdje kupiti set alata koji mi treba za motorić?
na motoru nemam ništa od onog što je navedeno u manualu, dakle onaj kit ispod sica nema. treba mi sve od torxova, alata za skidanje svjećica i konektora svjećica itd... gdje to nabavit?
 
ulje u kočnicama svake druge godine ,ventile provjeri svakih 20000 km ,remen altenatora provjeri kakav je ,filter goriva 40000 km ,sinhroniziraj kolekrtore usisa (TPS ne diraj )kardan se podmazuje svakih 40000 km molbidenska mast i staburags mješa se 50:50 (proguglaj )trebaš češće baciti pogled na kardan jer nije skroz zatvoren od vlage ,provjeri ležaj diferencijala .Možda sam i nešto zaboravio
 
da djelove što ti trebaju najpovoljnije je naručiti u motobinsa (UK) dođe za 5-10 dana poštarina 8 funti
 
e hvala puno na odgovoru.
nadam se da će ih biti još, tj ako još tko ima štogod za dodati i ukazati molim da to učini

e ali sad me zanima još sljedeće, pošto bi to bio vikend projekt tj šarafao bi samo vikendom i to ne svakim, radi posla, u slučaju da se oduži ili vidim da neću moći/stići, gdje  bi bilo najpovoljnije (ali ne isključivo financijski nego omjer cijene kvalitete) odvesti to sve napraviti na servis?
koliko bi vi procijenili da bi ovakav ekstenzivniji servis tamo koštao, jasno cca. bez računanja za gume to znam i sam.

Po preferencijama kontinentalna hrvatska, ali ne mora biti...ako vrijedi.
 
Nemoj se ljutiti (iako možeš, to je tvoje pravo, a mene baš i ne dira  :mrgreen: ) ... ali koji je to mentalni sklop da u istom postu pričaš o samostalnim popravkama kočionog sistema, velikom servisu sa zamjenom faznog lanca i slično .. A istovremeno pitaš gdje kupiti ključ za svjećicu i šarafciger ...

jebešmi komšijinu kujicu ako sam ja normalan ... :eek:hne:
 
Mozda covjek jos nije odlucio sto ce sa motorom...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
strasilo said:
Nemoj se ljutiti (iako možeš, to je tvoje pravo, a mene baš i ne dira  :mrgreen: ) ... ali koji je to mentalni sklop da u istom postu pričaš o samostalnim popravkama kočionog sistema, velikom servisu sa zamjenom faznog lanca i slično .. A istovremeno pitaš gdje kupiti ključ za svjećicu i šarafciger ...

jebešmi komšijinu kujicu ako sam ja normalan ... :eek:hne:
možda sam nedavno kupio motor i ovo mi je prva sezona.
 
allenp said:
možda sam nedavno kupio motor i ovo mi je prva sezona.

Ljudi godinama idu u školu i na praksu i tek onda pomišljaju na stvari koje ti planiraš onako ko usput ...  :LOL:  (y)
 
lanac na bmw se mjenja kad se sve raspadne na zatezačima se mogu promjeniti samo opruge ,Ove sitne stvari sve možeš napraviti sam ako se imalo kužiš u mehaniku .Skini manual i kupi manji moment ključ da ne počupaš navoje ,Posebno pazi gdje je stavljen locite da sve zagriješ fenom
 
strasilo said:
Ljudi godinama idu u školu i na praksu i tek onda pomišljaju na stvari koje ti planiraš onako ko usput ...  :LOL:  (y)
sori al molim te nemoj se više javljat ako nemaš šta pametno dodat. tvoje opaske i procjene me ne zanimaju jer mi nikako ne pomažu. nit imaju veze s temom. nije ovo rasprava.
 
grafit said:
lanac na bmw se mjenja kad se sve raspadne na zatezačima se mogu promjeniti samo opruge ,Ove sitne stvari sve možeš napraviti sam ako se imalo kužiš u mehaniku .Skini manual i kupi manji moment ključ da ne počupaš navoje ,Posebno pazi gdje je stavljen locite da sve zagriješ fenom
ok fala, manual imam, znam, sve sam to i htio napraviti sam, ali kako sad stvari stoje, a danas mi je baš šef rekao da nas čeka hrpa posla i da će svaka subota biti radna mjesec i pol, neću imati vremena.

htio bi to sve riješiti prije sezone tj cca do 3. mjeseca najkasnije.

u tom slučaju stoji moje drugo pitanje:
gdje  bi bilo najpovoljnije (ali ne isključivo financijski nego omjer cijene kvalitete) odvesti to sve napraviti na servis?
koliko bi vi procijenili da bi ovakav ekstenzivniji servis tamo koštao, jasno cca.
 
allenp said:
sori al molim te nemoj se više javljat ako nemaš šta pametno dodat. tvoje opaske i procjene me ne zanimaju jer mi nikako ne pomažu. nit imaju veze s temom. nije ovo rasprava.

ja uvijek imam nešto pametno za dodati, samo je stvar želje ...  :LOL:
 
EnduroLab said:
Boris R. u Zagrebu.
Ako te zanima kontakt javi se na PP
e hvala ti na preporuci, to je to što sam tražio, posao obavljen brzo (ali ne u žurbi), korektno i detaljno, cijena je visoka (očekivano, ali s više strane moje procjene) no zapravo i nije, jer napravio sam veliki servis za "start" i riješio se mnogih dvojbi i sad znam na čemu sam, s obzirom na kvalitetu usluge, i dalje mu vozim na servise.
 
Gdje bi u Slavoniji bilo dobro odvesti motor na servis kod nekog provjerenog bmw servisera?
 
Šta još se patiš stim drlogom??


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Da li tko ima ovakav nosač?
b335e15976f217068b9d0f8285a6ccce.jpg


Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk

 
Malo sa zakašnjenjem se javljam. Mene isto zanima u Slavoniji, ozbiljan servis za BMW... ( ne Tomić).  Oni su mi zadnja opcija ili pričuva. Bio sam danas kod njih da mi srede ručni gas... Nemaju sinhrotest ( u Zgb)...ne mogu ovo, ne mogu ono... Nisam zadovoljan. Treba mi drugi meštar, koji će riješiti problem.
 
Koji je problem sa gasom? Ako sam dobro shvatio oni u Zg ne mogu sinkronizirat cilindre tj gas?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 
Pozdrav....Ispričavam se, ali sam tek sada u mogućnosti odgovoriti.  Hvala na javljanju. Problem imam sa ručnim gasom, tj. (čok), koji nije čok.. Naime kod hladnog paljenja mi ne reagira ručica, koja se nalazi kod kvačila. Upalim motor onda moram držati gas dok se ne ugrije malo, jer se inače ugasi.. Stroj za pregled motora je u Zgb., ja sam u Osijeku. Moram čekati dugo...itd!!