R1200C montauk

vlais ng

Active member
Tko mi moze vise napisati o ovom modelu.
Presvida mi se ,osobno najljepsi bmw koji je proizveden.
Navodno se ne prozvodi vise.
 
izvedenica od baznog C-modela (R1200C) koji je proslavio James Bond u filmu Tomorrow Never Dies
ne proizvodi se više, uostalom ko ni jedan bazni R1200C.

evo iz wikipedije:
August 2003: neues C Modell „Montauk“ mit Doppelzündung, Verbesserungen im Schaltgetriebe und wahlweisem Integral-ABS (Vollintegral)

znači, taj model je proizveden samo jednu godinu 2003-2004 (2004 je obustavljena proizvodnja svih C-Modela)
što bi značilo da bi mogao imati jako visoku cijenu zbog dosta male serije proizvedenih. Razlika od osnovnog modela su ljevane aluminijske felge (bazni ima špice), 2 svječice po cilindru, poboljšana getriba i integralni ABS. (čije održavanje i izmjena ulja stoji pravo bogatstvo :-( )

inače super motor, samo ga je jako teško naći jer je rijedak i onda naravno vrlo vrlo skup. ovaj motor (svi C-modeli) dobiva polako kultni status, jedini je BMW-čoper u povijesti BMW-a i cijena mu u posljednjih par godina lagano raste, umjesto da pada. Bio je prije pola godine jedan vrhunski primjerak na njuskalo, (neznam ako je prodan) , ali je bio i jako jako skup.....

 
defitivno najljepsi bmw ikad proizveden, ima ih kod nas u cg, i jednog dana cu morati nekako doci do njega da stoji ispred kuce,
 
vozi ga općepoznati bajker BRADA , moj frendić .  :mrgreen: , inače vozao ga je Thomson , krem boje , bio je svojedobno na njuškalu , nije ga problem naručiti izvana , znam ljude koji to uvoze
 
nasao ovog iz njuskala.......e sad kupti motor s 29 000 km i star 9 godina :misli:

ima li dijelova za njega i tko to moze odrzavati???
 
djelova ima ko i za svaki drugi motor , ko ga kupi ima i za održavanje tak da ni to vlasnicima nije problem , zna se ko vozi bmw, onaj koji ima šoldi, ista priča ko i za Dukati ,
 
Ma nije u soldima sve....
Znam ljudi koji voze bmw-e a nemaju bas nesto para...
 
vlais ng said:
nasao ovog iz njuskala.......e sad kupti motor s 29 000 km i star 9 godina :misli:

ima li dijelova za njega i tko to moze odrzavati???

Koje pitanje, mislim mogao bih razumiti da si iz Konga ili sl.
Dijelova ima i bit će, a ne treba ti puno.
Boxer od beemvejca je pouzdan i  "prost ko pasulj".
Pogledaj malo na mobile de pa vidi koliko km pravi boxer.
Ccccc...
 
merlin68 said:
djelova ima ko i za svaki drugi motor , ko ga kupi ima i za održavanje tak da ni to vlasnicima nije problem , zna se ko vozi bmw, onaj koji ima šoldi, ista priča ko i za Dukati ,
šta se tiće auta jeftiniji za održavanje od ww..
 
u mojoj garaži je parkiran jedan r1200CL...rijetko ga izvozim na sunce...
 
Ma nije u soldima sve....
Znam ljudi koji voze bmw-e a nemaju bas nesto para...

potpisujem.
Trenutno vozim BMW (motor), a rijetko kad imam više od 50-100 kuna u đepu. (a na knjižici ili čarapi isto tak  :cry: )

tak da to nije nikakvo pravilo,
ima ljudi s malo novci koji voze (ili kupuju) motore, a ima i obrnuto ljudi s brdom love, ali ih motori ne interesiraju...
To je samo stvar prioriteta ili osobnog htjenja.



u mojoj garaži je parkiran jedan r1200CL...rijetko ga izvozim na sunce..

i kod mene je tako, smo što nije "L" nego običan Cruiser. Ići će van iz garaže 1 do 2 puta godišnje. Više sigurno ne. Za vozikat okolo imam 3 tomosa od kojih je jedan motocikl. (15-tica  :0648: )
 
Sarinjo said:
u mojoj garaži je parkiran jedan r1200CL...rijetko ga izvozim na sunce...

a znači tvoj je taj drugi CL u Hr!
Frend iz kluba ga isto ima....
 
nemogu voziti više od toga, imam lijepih privatnih obiteljskih razloga koji su mi ipak važniji i ugodniji od bilokakve vožnje.
A motor mora biti, pa makar da stoji u garaži. Ponekad je lijek za dušu, kad ga se samo pogleda ili samo malo upali na mjestu.

A za skočiti do dučana/birtije/tekme uvjek je brže i lakše skočiti na neki tomos i malo prostrujiti zrakom (lakša oprema, kratka majica, otvorena kaciga, natikače :) itd.) i lakše i brže se vadi iz garaže nego debeli i široki boxer. 


100 ljudi - 100 čudi, 100 žena - 200 ....
 
:misli: obiteljski razlozi za ne vozit motor , sad mi tek ništa nije jasno, al bar znamo ko bu prodaval očuvan motor za par godina  :LOL:
 
merlin68 said:
:misli: obiteljski razlozi za ne vozit motor

mala djeca, npr.

motor možda i pe na prodaju, ali čisto iz razloga zarade, jer sam ga dobil ispod svake cijene. tak da to nema veze s nevoženjem.

nije prvi, nije zadnji. a u garažu bude opet došlo nekaj, bitno da se motor ima.


EDIT: no da ne spemamo dalje ovu temu, ipak je čovjek pito za Montauk, pa evo malo slika:

Classic (bazni model) Proizvedeno: r1200c 31.447 kom , r850C  1.505 komada
  • žbičane felge
  • ABS kao opcija
  • 850 i 1200ccm
Bmw-cruiser.jpg


bmr1200c_r850c_classic_2.jpg


R1200crightside1.jpg



Mountauk Proizvedeno: 1.610 komada
  • samo 1200ccm
  • integralni ABS
  • ljevane 5 krake felge
  • 2 svječice po cilindru
  • drugačiji taho od classic

lg+2004_bmw_r_1200_c_montauk+front_side_view.jpeg.jpg


lg+2004_bmw_r_1200_c_montauk+side_left_view.jpeg.jpg


http://image.motorcyclecruiser.com/f/10521749+w750+st0/lg+2004_bmw_r_1200_c_montauk+ride_right_view.jpeg.jpg


Independent Proizvedeno: 6.009 kom
  • samo 1200ccm
  • mali speedster vjetrobran
  • dodatni kromirani dijelovi
  • bez sica za suvozača, naknadno kao oprema
  • ljevane felge

670-BMW-R1200C%20Independent.jpg

bmw-independent-r-foto-bild-59369656.jpg



Avangarde
  • sjajni dijelovi lakirani u grafitnu boju
BMWR1200Avantgarde-medium-973_1.jpg



CL model Proizvedeno: 5.168 komada
  • samo 1200ccm
  • putni model sa poluoklopom i koferima
  • brdo opreme, kao npr. cd-radio

motoring-graphics-2_809510a.jpg


2941551983_ab6b3183a9.jpg


bmw%20r1200cl.jpg



Toliko za sada, nadam se da je post informativan. Meni najljepši model je Classic, baš zbog klasičnih felgi za špicama, ali i zbog jednostavnijeg ABSa čije servisiranje je mnogo jeftinije od novijih verzija kod npr. Montauk-modela

Slike povezane s interneta, copyright prava pripadaju njihovim vlasnicima. Za točnost podataka ne odgovaram.
 
Danas sam vidio jedan u Osijeku. Zuti, sjaji se ko pasja kesa i izgledao kao iz salona. U leru na semaforu se trese kao da ima groznicu  :mrgreen:
 
Ja sam ih danas vidio 4 komada u koloni, idu valjda polako za austrijski Hipping. Tamo je ovaj vikend najvece okupljanje bmw-ovih kruzera uopce.
 
potrosnja-goriva.net said:
nemogu voziti više od toga, imam lijepih privatnih obiteljskih razloga koji su mi ipak važniji i ugodniji od bilokakve vožnje.
A motor mora biti, pa makar da stoji u garaži. Ponekad je lijek za dušu, kad ga se samo pogleda ili samo malo upali na mjestu.

A za skočiti do dučana/birtije/tekme uvjek je brže i lakše skočiti na neki tomos i malo prostrujiti zrakom (lakša oprema, kratka majica, otvorena kaciga, natikače :) itd.) i lakše i brže se vadi iz garaže nego debeli i široki boxer. 

Svaka cast na detaljnom opisu modela..



100 ljudi - 100 čudi, 100 žena - 200 ....