R1200R 2015

  :LOL:  :LOL: heebenih je to 100konja iz proslog stoljeca
Ne znas jel bolje za putovanje ili utrkivanje..bruutala  :mrgreen:
 
tomo3 said:
Lijepo da si zadovoljan sa motorom, al smanji malo doživljaj  :mrgreen:. Ili si vrhunski vozač ili nisi naletio na prave fahrere sa R-ovima. Nema šanse da te R ne preleti po magistalnoj cesti. Serpentine su druga stvar.

Mozda se nsimo dobro razumjeli - Nije sporno da je R generalno brzi, ipak je to stroj koji je namjenski pravljen za brzinu i prolaske kroz zavoje. Ali, u svakodnevnici i lokalnim magistralama gdje su zavoji takvi da ih i R i standard motor (poput mog) prolaze pribliznim brzinama, tu me R u najboljem slucaju prati, ne moze i pretici brzim ispucavanjem iz zavoja. Ako su jos neke sporije serpentine i uspon, onda R i zaostaje. Ruzno sam se izrazio kada sam rekao "da mi R ne moze nista", jer se to onda shvata bukvalno, a ja mislim na upravo pomenute primjere iz svakodnevnice.  (y)
A nisam jednom slusao kuknjavu R-ovaca kako su ih negdje oderali penzioneri na GS-ovima  :jesus: :LOL:

Sve u svemu, lijep balans izmedju performansi kod zustrije voznje na cesti i udobnosti na duze ture. Jeste, @rio, upravo ovako kako kazem  :wink:
 
Novo iskustvo, pa da podijelim  :D
Za transport prtljage sam se odlucio za Givi jer mi je original BMW setup fakat preskup.
Bocni koferi su V35 serija, a nosaci za njih su "quick release" verzija (PLX-R) koji se mogu skinuti sa motora za minut. Jako prakticno ako nema stalne potrebe za bocnim koferima. Jedino nisam pretjerano zadovoljan kvalitetom zakacki koje se koriste za quick release, jer mi se jedna odmah razvalila kada sam fiksirao nosace na motor - lose uradjeni utori u koje nosac treba da klikne, i jedan mi je odmah provrtio.... Slampavi talijani  :mrgreen:
Bocni koferi strse oko 15cm extra u odnosu na upravljac/cilindre, sto i nije previse, ali dovoljno da otezava provlacenje izmedju auta, no dobro.

Pala je i prva voznja sa kofeRRaskim setupom  :LOL: Ukupno 1300km sa suvozacicom i koferima natrpanim do vrha. Izracunao sam da smo ukupno tezili oko 200 kg, sto je samo 20 kg ispod maksimalne nosivosti motora (220 kg). Pod svim tim tovarom, motor se opet pokazao iznimno stabilnim.  (y)  Osjetila se, naravno, dodatna tezina, ali nista strasno i da primjetno utice na ponasanje na cesti. Nije bilo nikakvog uvijanja, mijesanja i "klackanja" u nagibima, niti nekih drugih gremlina. Ovo me stvarno iznenadilo  (y)
Prosjecna potrosnja, ovako natovaren, vozeci penzionerski, po magistralama i ogranicenjima - oko 4,7L/100km
 
(y) ...ako vec mora biti Givi u boji mi nekako bolje paše
 
Ovi mi je motor je-ben! Jedino mu je ova valiža zada šaka u oko. Znam...nužno zlo.
 
Šta nije lip motorić!?




p.s.
Rađe na zidić. Tu san ka doma.
 
FZ1 said:
(y) ...ako vec mora biti Givi u boji mi nekako bolje paše

Ovaj bijeli dio na koferima sa tvoje slike su umetci koji su tvornicki predvidjeni za bojenje (mogu se skidati), ali jednostavno nisam stigao to da odradim... Namjeravam prelijepiti bijelom folijom u boji motora (lakse ukloniti ako mi se ne bude svidjalo), a mozda ubacim i malo crvene da dodatno uparim sa bojama motora  (y)

cosmic said:
Ovi mi je motor je-ben! Jedino mu je ova valiža zada šaka u oko. Znam...nužno zlo.

Polomio sam se na guglu dok sam nasao sta znaci "valiza"  :LOL:
Koferi i nosaci stoje samo kad putujem. Regularni setup je gol motor  (y)
 
esso_sa said:
Ovaj bijeli dio na koferima sa tvoje slike su umetci koji su tvornicki predvidjeni za bojenje (mogu se skidati), ali jednostavno nisam stigao to da odradim... Namjeravam prelijepiti bijelom folijom u boji motora (lakse ukloniti ako mi se ne bude svidjalo), a mozda ubacim i malo crvene da dodatno uparim sa bojama motora  (y)

Polomio sam se na guglu dok sam nasao sta znaci "valiza" :LOL:
Koferi i nosaci stoje samo kad putujem. Regularni setup je gol motor  (y)
vidi pod pojam  bagaji :mrgreen: :mrgreen:
 
Sjoooj, tema samo moja :) Pa je li moguce da niko osim mene ne vozi ovaj motor ? :)

Posto je kraj sezone, evo jedan presjek na kraju iste.

Do sada je ukupno predjeno 12.500km.  Jos vozim, ali uglavnom male relacije po gradu. Mozda dobacim do 13.000 i onda ide hladna sarajevska zima, pa tako i zimski san...
Motor je jos uvijek na prvom-fabrickom setu guma (Metzeler Z8 Interact). Mislim da ce izdrzati jos nekih 1000-1500km dok konacno ne dodju do granicnika. Trajnost im je vise nego ugodno iznenadjenje.

U 12.500km su uradjena i 2 servisa:

- prvi, razrada, na 1.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u diferencijalu, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 110 EUR
- drugi, redovni, na 10.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u kocnicama, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 140 EUR

Za redovni servis na 20.000km su mi najavili da ce pored svega standardnog ici jos kontrola/stelanje ventila, zracni filter, svjecice. Ocekujem da ce taj servis biti papren (vjerovatno preko 250 EUR)

Prosjecna potrosnja goriva u predjenih 12.500km (jednu memoriju potrosnje nisam nikako resetovao od kako sam kupio motor) je 5.2L/100km.
To je kombinovano normalna i divljanje voznja. Kod normalne voznje, prosjecna potrosnja se vrti oko 4.5L/100km
Potrosnja ulja - ukupno oko 1dl.

Od problema, ukupno 2:

1.  napuklo kuciste (poklopac) ESA mehanizma na zadnjem amortizeru. Reklamacija nije prihvacena jer BMW smatra da je uzrok napuknuca neko mehanicko ostecenje. Iskreno, ne znam sta se moglo desiti jer dio gdje je pukotina nije izlozen kamenju i smecu koje bi zadnja guma mogla ispaliti. Mozda je ostecenje nastalo i prilikom sklapanja ili u transportu, a mozda sam i ja stvarno negdje mlatnuo, ko ce ga znati. Uglavnom, poklopac se ne moze kupiti sam nego ide sve u kompletu sa amortizerom, sto kosta kao jedan solidan bubreg :).
Naravno, ne pada mi na pamet da mijenjam amortizer radi obicnog poklopca, tako da sam ga u svojoj reziji zalijepio i vozi Misko...

2.  povremeno magli desni ugao displaya instrument sata. Ovo se javlja samo na hladnijem vrijemenu. Desilo se i kada sam tek preuzeo motor pa se nije pojavljivalo cijelu sezonu (valjda porasle temperature) sve do sada, kada je opet zahladnilo. Prijavio sam servisu i sad cekam odgovor BMW-a sta dalje i kako ovo rijesiti.
Valjda mi nece reci da sam i za to ja nesto kriv... :)

Ostala mehanika radi kao sat. Masina se malo stisala i manje klepece nego kada je bio nov, valjda sve sjelo na svoje mjesto.
Lak i ostala kozmetika je kao nova, nema ogrebotina i slicnih tragova habanja. Nije se nista oljustilo, matiralo itd

Sto se tice kocnica, ista stvar kao i na GS modelima - zadnje plocice se trose brze nego prednje. Nazad je ostalo jos nekih 50%, dok prednje jos uvijek izgledaju kao nove.

Sve u svemu, masina uspjesno savladala prvu sezonu. Iduce sezone je cekaju Alpe i Dolomiti, pod punim tovarom, pa cemo vidjeti kako ce to preziviti
 
(y)
mene zanima samo je li inace praksa  na 10tkm izmjena ulja u kocnicama iako je koliko shvacam prva godina :misli:
 
smile 77 said:
(y)
mene zanima samo je li inace praksa  na 10tkm izmjena ulja u kocnicama iako je koliko shvacam prva godina :misli:

Prva izmjena ulja u kocnicama ide nakon 10tkm ili 1 godinu, sta prije dodje od to dvoje. U mom slucaju je to bila predjena kilometraza
Kasnije se mijenja svake 2 godine
 
esso_sa said:
Prva izmjena ulja u kocnicama ide nakon 10tkm ili 1 godinu, sta prije dodje od to dvoje. U mom slucaju je to bila predjena kilometraza
Kasnije se mijenja svake 2 godine
ok, hvala na informaciji (y)
 
Ispade i da je pouzdan. :D Prezivio je Motorradov maraton test od 50.000km i zauzeo prvo mjesto u poretku maratonaca koje su do sad testirali :)
Fina promjena za BMW i prekid loseg niza na slicnim testovima
U posljednjem broju Motorrada je vec objavljen kompletan tekst, a isti ce biti objavljen i u Motoreviji Februar/2017

 
Isplati li se pljunit za DESA? Koliko se to uopće osjeti u vožnji u odnosu na isti motor bez?
 
Vozija san samo sa tako ne mogu usporediti....
 
gvo said:
Isplati li se pljunit za DESA? Koliko se to uopće osjeti u vožnji u odnosu na isti motor bez?

Nisam probao verziju bez D-ESA, pa ne mogu porediti. Ja sam doplatio jer cesto mijenjam opterecenja ovjesa (sam, suvozac, kombinacije prtljage, uslovi voznje) i prakticno mi je sto u par sekundi mogu mijenjati postavke, dosadilo mi je da svako malo moram rucno podesavati ovjes... Za razliku od obicnog, ESA je i u voznji aktivan, stalno se prilagodjava uslovima i to se stvarno osjeti - ukruti prednji kraj kod naglog kocenja, brzo ukruti i smiri zadnji kraj ako krene plesati i slicno.... U sustini, motor se uvijek isto ponasa, bez obzira je li natovaren ili nije, je li puni nagib i agresivna voznja do koljena ili se vozis lagano, turisticki... Uvijek miran i neutralan, uvijek isti hod ovjesa, nema iznenadnih propadanja, pumpanja, uvijanja, a i vilice su ljepse :) (kod ESA su zlatne a kod obicnih su sive). Zbog svega pobrojanog, mislim da vrijedi doplate
 
Nisam neki šofer, tako da ne znam isplati li se bacat lovu za to. Mora li se uzet u travel paketu ili se može van paketa uzet? Problem je što se obična verzija nema gdje probat  za usporedbu, po salonima su mahom
nakrcani opremom. Mene u principu zanima vulgaris verzija s tvorničnkom prtljagom + abs pro.
 
gvo said:
Nisam neki šofer, tako da ne znam isplati li se bacat lovu za to. Mora li se uzet u travel paketu ili se može van paketa uzet? Problem je što se obična verzija nema gdje probat  za usporedbu, po salonima su mahom
nakrcani opremom. Mene u principu zanima vulgaris verzija s tvorničnkom prtljagom + abs pro.

Moze se uzeti odvojeno od ponudjenih paketa. Ja sam svu dodatnu opremu uzimao posebno, nisam uzeo nijedan paket. Tako mi se vise isplatilo (novcano) a nemam ni nepotrebnih stvari na motoru koje bi imao da sam mozda uzeo neki paket...
Ne znam koliko je doplata za D-ESA u HR. U BiH je oko 700 EUR, sto i nije tako strasno ako si vec odlucio istovariti 15k EUR za motor. Po meni je na ovom motoru obavezno doplatiti za D-ESA, tempomat i quickshifter. Ostala oprema manje vise po individualnim zeljama vozaca

Sto se tice prtljage, puno jeftinije ti je ici na Givi. Originalni koferi kostaju kao bubreg. Imas ovdje na temi sliku mog Givi setupa pa pogledaj