Sjoooj, tema samo moja
Pa je li moguce da niko osim mene ne vozi ovaj motor ?
Posto je kraj sezone, evo jedan presjek na kraju iste.
Do sada je ukupno predjeno 12.500km. Jos vozim, ali uglavnom male relacije po gradu. Mozda dobacim do 13.000 i onda ide hladna sarajevska zima, pa tako i zimski san...
Motor je jos uvijek na prvom-fabrickom setu guma (Metzeler Z8 Interact). Mislim da ce izdrzati jos nekih 1000-1500km dok konacno ne dodju do granicnika. Trajnost im je vise nego ugodno iznenadjenje.
U 12.500km su uradjena i 2 servisa:
- prvi, razrada, na 1.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u diferencijalu, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 110 EUR
- drugi, redovni, na 10.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u kocnicama, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 140 EUR
Za redovni servis na 20.000km su mi najavili da ce pored svega standardnog ici jos kontrola/stelanje ventila, zracni filter, svjecice. Ocekujem da ce taj servis biti papren (vjerovatno preko 250 EUR)
Prosjecna potrosnja goriva u predjenih 12.500km (jednu memoriju potrosnje nisam nikako resetovao od kako sam kupio motor) je 5.2L/100km.
To je kombinovano normalna i divljanje voznja. Kod normalne voznje, prosjecna potrosnja se vrti oko 4.5L/100km
Potrosnja ulja - ukupno oko 1dl.
Od problema, ukupno 2:
1. napuklo kuciste (poklopac) ESA mehanizma na zadnjem amortizeru. Reklamacija nije prihvacena jer BMW smatra da je uzrok napuknuca neko mehanicko ostecenje. Iskreno, ne znam sta se moglo desiti jer dio gdje je pukotina nije izlozen kamenju i smecu koje bi zadnja guma mogla ispaliti. Mozda je ostecenje nastalo i prilikom sklapanja ili u transportu, a mozda sam i ja stvarno negdje mlatnuo, ko ce ga znati. Uglavnom, poklopac se ne moze kupiti sam nego ide sve u kompletu sa amortizerom, sto kosta kao jedan solidan bubreg
.
Naravno, ne pada mi na pamet da mijenjam amortizer radi obicnog poklopca, tako da sam ga u svojoj reziji zalijepio i vozi Misko...
2. povremeno magli desni ugao displaya instrument sata. Ovo se javlja samo na hladnijem vrijemenu. Desilo se i kada sam tek preuzeo motor pa se nije pojavljivalo cijelu sezonu (valjda porasle temperature) sve do sada, kada je opet zahladnilo. Prijavio sam servisu i sad cekam odgovor BMW-a sta dalje i kako ovo rijesiti.
Valjda mi nece reci da sam i za to ja nesto kriv...
Ostala mehanika radi kao sat. Masina se malo stisala i manje klepece nego kada je bio nov, valjda sve sjelo na svoje mjesto.
Lak i ostala kozmetika je kao nova, nema ogrebotina i slicnih tragova habanja. Nije se nista oljustilo, matiralo itd
Sto se tice kocnica, ista stvar kao i na GS modelima - zadnje plocice se trose brze nego prednje. Nazad je ostalo jos nekih 50%, dok prednje jos uvijek izgledaju kao nove.
Sve u svemu, masina uspjesno savladala prvu sezonu. Iduce sezone je cekaju Alpe i Dolomiti, pod punim tovarom, pa cemo vidjeti kako ce to preziviti