R1200R 2015

Esso_sa ako mi vjerujes zbog ove teme sam se registrovao ma forum iako dugo pregledam forum. Jutros prolazim kroz Košefsku ulicu(valjda se tako zove nezz, studiram samo u Sa) i dok stojim nako u autu u glupoj guzvi, ne zivi mi se, jer cekam motor da rjesim papire. Cujem ide motor, kad ono R1200R. Bilo je rano oko 8 ujutro i da znas da si mi uljepso cijeli dan. Pretpostavljam da si to ti jer ne bi rekao da ih mnogo ima po Sa. Motor je super. Valjda te sretnem opet nekad.

Motor je super! :021:
 
GunBender95 said:
Esso_sa ako mi vjerujes zbog ove teme sam se registrovao ma forum iako dugo pregledam forum. Jutros prolazim kroz Košefsku ulicu(valjda se tako zove nezz, studiram samo u Sa) i dok stojim nako u autu u glupoj guzvi, ne zivi mi se, jer cekam motor da rjesim papire. Cujem ide motor, kad ono R1200R. Bilo je rano oko 8 ujutro i da znas da si mi uljepso cijeli dan. Pretpostavljam da si to ti jer ne bi rekao da ih mnogo ima po Sa. Motor je super. Valjda te sretnem opet nekad.

Motor je super! :021:

Pozdrav ! To sam bio ja, isao na posao i lagano se smrzavao  :LOL: (y)
I ne mozes me fulati jer R-ova ne da nema puno u SA, nego ih nema nikako u kompletnoj BiH. Jedini sam registrovani u citavoj drzavi, barem ovaj posljednji model...

Nema ih izgleda ni u HR, jedino ja pisem na ovoj temi  :LOL:
 
esso_sa said:
Pozdrav ! To sam bio ja, isao na posao i lagano se smrzavao  :LOL: (y)
I ne mozes me fulati jer R-ova ne da nema puno u SA, nego ih nema nikako u kompletnoj BiH. Jedini sam registrovani u citavoj drzavi, barem ovaj posljednji model...

Nema ih izgleda ni u HR, jedino ja pisem na ovoj temi  :LOL:

super je motor. (y) Viđo sam ga na slikama nije mi se cinio nesto, al danas sam promjenio misljenje moram priznat. Ako vidis neku budalu na bijelom Benelliu 302 da ti maše, taj sam.  :LOL:
 
zokx said:
Danas sam malo gledao R1200 RS, Ubojica, Meni predivan.

Bio je ozbiljno razmatran, ali sam odustao zbog polozaja sjedenja - vise sportski i savija tijelo prema naprijed. Na to se zale i ljudi koji ga voze, posebno na duzim turama.
Ja volim sto uspravnije sjediti. Iskreno, nekad mi i na R-u zasmeta sto ima blagi nagib prema naprijed, a to nije ni blizu kao na RS. Definitivna prednost RS-a su oklopi i zastita od vjetra, a meni vjetar ne smeta, draza mi je golotinja i da puse :)
 
esso_sa said:
Bio je ozbiljno razmatran, ali sam odustao zbog polozaja sjedenja - vise sportski i savija tijelo prema naprijed. Na to se zale i ljudi koji ga voze, posebno na duzim turama.
Ja volim sto uspravnije sjediti. Iskreno, nekad mi i na R-u zasmeta sto ima blagi nagib prema naprijed, a to nije ni blizu kao na RS. Definitivna prednost RS-a su oklopi i zastita od vjetra, a meni vjetar ne smeta, draza mi je golotinja i da puse :)

Mislim da bi se na to brzo navikao. Ja sam imao R Sport godinama i nije mi nimalo smetao taj položaj sjedenja u niti jednoj turi, a vozim po cijeli dan i nisam baš od prevelikog stajanja i odmaranja. Čak mi je bilo neobično kad sam prešao na GSA i prvih par tisuća km. mi je uspravni položaj sjedenja bio naporan.  :mrgreen:
R je isto lijep, ali volim taj tip poluoklopa kakav je RS. Stvarno mi izgleda vrhunski.  :021:
 
zokx said:
Čak mi je bilo neobično kad sam prešao na GSA i prvih par tisuća km. mi je uspravni položaj sjedenja bio naporan.  :mrgreen:

To je dok su kosti i zglobovi iskrivljeni od lezeceg polozaja pokrckali i vratili se u ispravan polozaj, zato ti je bilo neobicno  :mrgreen:

Salu na stranu, za moj stil, potrebe i kada bi se uvijek vozao sam, idealan bi bio S1000XR - sjedis uspravno, paprena masina, mozes putovati (sam  :mrgreen:).
Ali, osim uspravnog sjedenja, bitno mi je bilo da je motor udoban i za suvozaca, da je nosivost adekvatna za 2 osobe sa kompletnom prtljagom na daljem putovanju, da je okretan u gradu i koliko toliko sportski u vikend jednodnevnim voznjama. XR je tu pao na udobnosti suvozaca i nosivosti, GS je pao na gradskoj i sportskoj vikend voznji, RS pao na polozaju sjedenja, dok je R sve te zahtjeve manje vise pokrio  (y)
Kada bi sada i R-u trazio mane, onda bi to bio manjak agresivnosti na pravcima i u visokom okretajima. Ubica je u serpentinama, ali po meni previse miran i ugladjen na pravcima. Nema one eksplozije u visokim obrtajima. To bi rijesio XR, ali kako sam ranije pomenuo, pao je na stavkama nosivosti i (ne)udobnosti za suvozaca. Sa modelom 2017 su tu nosivost popravili i sada je u rangu R-a, ali sjedista su i dalje losa. Kada bi BMW malo poradio i na tome, usao bi u jako uzak izbor kod kupovine sljedeceg motora, kada za to dodje vrijeme :D
 
zokx said:
Mislim da bi se na to brzo navikao. Ja sam imao R Sport godinama i nije mi nimalo smetao taj položaj sjedenja u niti jednoj turi, a vozim po cijeli dan i nisam baš od prevelikog stajanja i odmaranja. Čak mi je bilo neobično kad sam prešao na GSA i prvih par tisuća km. mi je uspravni položaj sjedenja bio naporan.  :mrgreen:
R je isto lijep, ali volim taj tip poluoklopa kakav je RS. Stvarno mi izgleda vrhunski.  :021:

R sport-a nisi triba prodavat. Serija je bila minijaturna.
Oko 1350 komada...


Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
Da ponovo ozivim temu sa apdejtom, sad na 20.000km :mrgreen:

Uradjen servis na 20.000 km, sto je obuhvatilo zamjenu svjecica, zracnog filtera, uljnog filtera, ulja u motoru, ulja u diferencijalu
Cijena servisa oko 200 EUR
Predvidjena je bila i kontrola ventila, ali u lokalnom servisu nisu imali specijalni alat za zakljucavanje bregastih ako bi se morale skidati radi stelovanja, tako da je to prolongirano.
U medjuvremenu sam ja premjerio zazore ventila i sve je u toleranciji.  (y)

Sto se motora tice, bio je nazalost jos jedan kvar - crkao quick shifter. Pocelo je onako nasumicno, pa prestao raditi kod saltanja navise, da bi na kraju otkazao i blipper.
Ljubazna ekipa iz lokalnog servisa je brzo reagovala i quick shifter je u garanciji zamijenjen novim.

Skidanje starog senzora shiftera je otkrilo mehanicki kvar - nazubljeni prsten koji sluzi kao veza izmedju osovine za saltanje brzina i senzora je pukao, jedan mali dio.  Taj osteceni prsten je ometao pomjeranje senzora, sto je rezultiralo grubim radom shiftera (dok nije skroz crkao) i tvrdom pedalom.
Od prvih kilometara, saltanje i osjecaj na pedali mi je bio malo grublji, neovisno da li se salta sa kvacilom iili sa shifterom (dok je radio). Mislio sam da je to normalno jer za boxere svi govore da imaju grube mjenjace, ali sada, sa novim shifterom i tim nazubljenim prstenom, brzine se uklapaju prakticno bez ikakvog otpora, dan-noc razlika. Ovo me vodi do zakljucka da je prsten slomljen prilikom sastavljanja motora (zubci se moraju tacno poravnati i uklopiti na osovinu prije stezanja, a to ocito nije bilo ucinjeno).

I da, prije par kilometara je crkla sijalica kratkog svjetla :mrgreen:

Za 10 dana ide ruta Alpe/Jadran pa cemo da vidimo kako ce to da prezivi.
Sljedeca sezona mu je vjerovatno oprostajna i onda ide povratak na 4 cilindra (citaj XR  :mrgreen:)

Pozdrav, i do sljedeceg reporta  (y)

 
bubreg said:
Da malo dignem temu. Ima kakvih novosti? Na koliko si km? Ozbiljno sam zapeo za ovaj motor...

Odradio sto sam i najavio :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=257727.0

Trenutno sam na 27.000 km, sezona tek pocinje (danas mi je 2. voznja ove godine), motor radi i ponasa se kao i prvog dana (y)
Od problema i reklamacija, imas sve opisano u mojim ranijim postovima. Sada je izasao iz garancije pa se nadam da vise nece biti "gremlina"
Pored obicnog, lokalnog vozanja, i za ovu godinu je planirano jedno duze putovanje, ali ovaj put do Korzike i Sardinije (smjestaji vec rezervisani i poplacani, tako da sada nema nazad :)). Poucen putovanjem od prosle godine, ne sumnjam da ce makina i ovo savladati bez po' muke :) Isto tako sam naucio da na duze ture ljeti ubuduce idem u textil/mesh opremi, a ne full koznom kombinezonu kao prosle godine :LOL:
I dalje planiram da mu ovo bude oprostajna sezona i da od iduce godine bude zamijenjen sa XR-om, ali samo ako ga na kraju sezone uspijem prodati za normalne pare. Ako ne, nemam nista protiv da se jos druzimo :)
Ako te nesto konkretno oko motora zanima pitaj, za to i sluzi tema (y)
 
gastajbarter said:
za normalne pare ga neces prodat budi siguran..pogotovo na kraju sezone :mrgreen:

Obicno je tako, ali ne mora biti uvijek slucaj. 2 prethodna motora sam prodao na kraju sezone, za normalne pare. Kada neko kupuje i nadje upravo ono sto trazi, nije mu bitno godisnje doba (y)
Veci problem je sto u BiH generalno tesko ide prodaja svega, posebno za pare, i da pri tom izbjegnes zamjene za drva, gradjevinski materijal, trulog Passata pijacara, kravu itd :mrgreen:
 
esso_sa said:
Odradio sto sam i najavio :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=257727.0

Trenutno sam na 27.000 km, sezona tek pocinje (danas mi je 2. voznja ove godine), motor radi i ponasa se kao i prvog dana (y)
Od problema i reklamacija, imas sve opisano u mojim ranijim postovima. Sada je izasao iz garancije pa se nadam da vise nece biti "gremlina"
Pored obicnog, lokalnog vozanja, i za ovu godinu je planirano jedno duze putovanje, ali ovaj put do Korzike i Sardinije (smjestaji vec rezervisani i poplacani, tako da sada nema nazad :)). Poucen putovanjem od prosle godine, ne sumnjam da ce makina i ovo savladati bez po' muke :) Isto tako sam naucio da na duze ture ljeti ubuduce idem u textil/mesh opremi, a ne full koznom kombinezonu kao prosle godine :LOL:
I dalje planiram da mu ovo bude oprostajna sezona i da od iduce godine bude zamijenjen sa XR-om, ali samo ako ga na kraju sezone uspijem prodati za normalne pare. Ako ne, nemam nista protiv da se jos druzimo :)
Ako te nesto konkretno oko motora zanima pitaj, za to i sluzi tema (y)

Hvala ti na odgovoru. Dugo nisam imao neki ozbiljniji motor i većinom se vozim po gradu ali planiram nekoliko puta godišnje na ture, uglavnom bez suvozača. Čini mi se da bi zadovoljio sve moje potrebe. Jesi probao stavljati kakav veći/viši vizir?
 
bubreg said:
Hvala ti na odgovoru. Dugo nisam imao neki ozbiljniji motor i većinom se vozim po gradu ali planiram nekoliko puta godišnje na ture, uglavnom bez suvozača. Čini mi se da bi zadovoljio sve moje potrebe. Jesi probao stavljati kakav veći/viši vizir?

Meni stvarno služi za sve. Idem sa njim na posao, zujim po gradu, vozam vikend vožnje van grada, spakujem kofere i ženu pa odem na dalju turu, mašina sve to odrađuje bez problema. (y)
Razmišljao sam o MRA Touring viziru sa onim spojlerom, ali mi izgleda klempavo na ovakvom tipu motora, tako da vjerovatno neću ništa ni dirati. Trenutno mi je fabrički - sport vizir. Malo je gnjavaža na autoputu, ali podnošljivo (y)
 
nikad mi nece bit jasno zasto ljudi kupuju naked motore pa onda natakare kojekakve lonce i poklopce naprijed kao zastita od vjetra :mrgreen:..pa odma u startu odrijesi kesu pa kupi fino motor sa vjetrobranom..nego kao ovaj mi je jeftiniji pa poslije daj ovo daj ono :mrgreen:..kupi odma GSa i mirna Bosna :mrgreen:
 
R i GS su totalno razlicite koncepcije motora, pri tome ne mislim samo na oklope i zastitu od vjetra. Ispravna alternativa R-u po pitanju zastite od vjetra je RS.
A za plastike i vizire na nakedima, nije ni po mom ukusu, ali svako stima motor onako kako njemu odgovara  (y)
 
Da malo ozivim temu, iako je u medjuvremenu izasao i nasljednik sa 50ccm vise  :mrgreen:

Na kilometar satu sada stoji 41.000 predjenih kilometara, jos se nista nije raspalo, kardan na mjestu :LOL: Odradjen i 2. veliki servis, svi ventili i dalje u fabrickoj toleranciji  :D
Interesantno koliko je plastika zamijenila metal kod novih motora, najbolje se vidi kada ga malo rastavis  :mrgreen:


 

Attachments

  • IMG_3036.jpg
    IMG_3036.jpg
    604.4 KB · Views: 128
  • IMG_3048.jpg
    IMG_3048.jpg
    944 KB · Views: 150