Hard Rocker
New member
Evo mozete pocet pljuvat
Najzad je doslo par finaliziranih komada i ovamo na raznorazne testove.
Ima 2 razlike u donosu na ono sto su dovozili prosle godine i generalno u odnosu na 1200:
1. Vise ce kostat
2. Bice skuplji u servisiranju
U principu, nema nikakvih vecih razlika. ipak nema VVT nego neki modifikovani Vanos sistem sa auta, vele da se nisu sa AR dogovorili oko koristenja VVT but nevertheless to mu daje da ravnije i jace vuce u cijelom dijapazonu okretaja motora, razlika of 11-12ks se nesto bas i ne osjeca u planu "ide brze" no u pijesku i na visokim/dugackim brdima ta ravnija vuca mu daje smireniji i sigurniji rad. Nije lako rijecima sve to prenet, moras sjest i probat svojom guzicom. Ispravili su falinku sa LED farovima, sad ga mozes bacat koliko hoce - nista se ne lomi, one prve su bile katastrofa, na generation II su navodno rijesili problem ali kad je pusalo onda vise nisi ni mogao da popravis. Ove sad, sudeci po prici njemaca, ima druge fixatore iz drugog materijala i "to nije plastika".nece bit generation II, ici ce u katalogu kao II no malo ce unutra bit drugacije.
Svabe vele da su iskopirali kineze ima neka kineska firma koja je kopirala njihove LED farove kao aftermarket update na R1200GS 2005-2012 ali su preradili unutrasnji dio i ispotavilo se da je to bolje rjesenje nego originalno. jebate a ja se sjecam prije 20god kad se islo po sajmovima kaki si kineze morao stapom (bukvalno) tjerat i uzimat im fotice iz ruku jer su se zavlacili svuda i neprestano slikali. kakvi industrijski spijuni koji qrac, ulati ti na stand 40-50 kineza i ne mozes da pohvatas sta sve rade, ko kad doneses kutiju pilica pa kutija puka a pilici se razbjeze, treba ti pola sata da ih sve pohvatas. a sad svabe kradu od kineza....
od 7kom 3 su bila sa prednjim amortizerima slicnim onima na 1200 sa zracnim hladjenjem sto me navodi na misao da nakon pizdarija prije godinu dana netko je, ipak, rijesio da inzinjerima da malo vise slobode novi demfer je isto prisutan, ima siri cilindar. Ima drugu radilicu, veci katalizator (euro5-6-7-8-9 ili koji li je sad trenutno na snazi) i nesto tezi auspuh. TFT, izgleda, radi (nevjerojatno ali istinito) i za 14 dana nijednom nije otkacio telefon od sebe. Sto ne znaci da nece sutra kad krenemo svo ovo vracat nazad
NAVODNO, mada nitko ne govori ni da ni ne, pojavice se aplikacija koja ce omogucavati da se spoji ekran sa navigacijom od google maps, tj na tft ekranu ce se pojaviti strelice npr lijevo za 300met i tome slicno.
Paljenje goriva je nastelovano drugacije, garantovano je druga sekvenca kod paljenja svjecica u motoru i motor se ono...brze se okrece, jbg, ne znam kako da objasnim. sa svim tim katalizatorima i sl sranjima kad se poredi sa 1200 osjeti se da se unutar motora sve sto se desava desava brze na 1250 nego na 1200. Sa druge strane, kad se pojavio 1200 LC sve sto je bilo u pressparku je islo brze nego onoo sto se kasnije prodavalo kod dilera.
amortizeri su kao na rallye.
Ima drugacije zastitne resetke na motoru i veci rezervoar, +3 litre. vele shvabe da ce ADV imati 33 umjesto 30, kao sto je imao stari.
na 220 trosi 10.6 lit na 100 sto je za litar vise od 1200.
Bolje koci. Kocnice su postale malo njeznije ali isto tako i snaznije i sad vise lice na one na S1000R + prednji amortizeri su odlicno sinhronizirani sa kocnicama i kod naglog kocenja sve to odlicno radi - preload, re-damp...ko na trkama
Pokazace ga u Kelnu krajem godine.
Najzad je doslo par finaliziranih komada i ovamo na raznorazne testove.
Ima 2 razlike u donosu na ono sto su dovozili prosle godine i generalno u odnosu na 1200:
1. Vise ce kostat
2. Bice skuplji u servisiranju
U principu, nema nikakvih vecih razlika. ipak nema VVT nego neki modifikovani Vanos sistem sa auta, vele da se nisu sa AR dogovorili oko koristenja VVT but nevertheless to mu daje da ravnije i jace vuce u cijelom dijapazonu okretaja motora, razlika of 11-12ks se nesto bas i ne osjeca u planu "ide brze" no u pijesku i na visokim/dugackim brdima ta ravnija vuca mu daje smireniji i sigurniji rad. Nije lako rijecima sve to prenet, moras sjest i probat svojom guzicom. Ispravili su falinku sa LED farovima, sad ga mozes bacat koliko hoce - nista se ne lomi, one prve su bile katastrofa, na generation II su navodno rijesili problem ali kad je pusalo onda vise nisi ni mogao da popravis. Ove sad, sudeci po prici njemaca, ima druge fixatore iz drugog materijala i "to nije plastika".nece bit generation II, ici ce u katalogu kao II no malo ce unutra bit drugacije.
Svabe vele da su iskopirali kineze ima neka kineska firma koja je kopirala njihove LED farove kao aftermarket update na R1200GS 2005-2012 ali su preradili unutrasnji dio i ispotavilo se da je to bolje rjesenje nego originalno. jebate a ja se sjecam prije 20god kad se islo po sajmovima kaki si kineze morao stapom (bukvalno) tjerat i uzimat im fotice iz ruku jer su se zavlacili svuda i neprestano slikali. kakvi industrijski spijuni koji qrac, ulati ti na stand 40-50 kineza i ne mozes da pohvatas sta sve rade, ko kad doneses kutiju pilica pa kutija puka a pilici se razbjeze, treba ti pola sata da ih sve pohvatas. a sad svabe kradu od kineza....
od 7kom 3 su bila sa prednjim amortizerima slicnim onima na 1200 sa zracnim hladjenjem sto me navodi na misao da nakon pizdarija prije godinu dana netko je, ipak, rijesio da inzinjerima da malo vise slobode novi demfer je isto prisutan, ima siri cilindar. Ima drugu radilicu, veci katalizator (euro5-6-7-8-9 ili koji li je sad trenutno na snazi) i nesto tezi auspuh. TFT, izgleda, radi (nevjerojatno ali istinito) i za 14 dana nijednom nije otkacio telefon od sebe. Sto ne znaci da nece sutra kad krenemo svo ovo vracat nazad
NAVODNO, mada nitko ne govori ni da ni ne, pojavice se aplikacija koja ce omogucavati da se spoji ekran sa navigacijom od google maps, tj na tft ekranu ce se pojaviti strelice npr lijevo za 300met i tome slicno.
Paljenje goriva je nastelovano drugacije, garantovano je druga sekvenca kod paljenja svjecica u motoru i motor se ono...brze se okrece, jbg, ne znam kako da objasnim. sa svim tim katalizatorima i sl sranjima kad se poredi sa 1200 osjeti se da se unutar motora sve sto se desava desava brze na 1250 nego na 1200. Sa druge strane, kad se pojavio 1200 LC sve sto je bilo u pressparku je islo brze nego onoo sto se kasnije prodavalo kod dilera.
amortizeri su kao na rallye.
Ima drugacije zastitne resetke na motoru i veci rezervoar, +3 litre. vele shvabe da ce ADV imati 33 umjesto 30, kao sto je imao stari.
na 220 trosi 10.6 lit na 100 sto je za litar vise od 1200.
Bolje koci. Kocnice su postale malo njeznije ali isto tako i snaznije i sad vise lice na one na S1000R + prednji amortizeri su odlicno sinhronizirani sa kocnicama i kod naglog kocenja sve to odlicno radi - preload, re-damp...ko na trkama
Pokazace ga u Kelnu krajem godine.