R1250GS

https://youtu.be/MQIxmgUxw8o


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Popis dodatne opreme sa cijenama u Italiji

https://www.motociclismo.it/articoli/allegato/70764/1
 
Mogu samo potvrdit puno elektronike i ljepo se vozi

[emoji106]
7a31ab9790883230bf246fa116d991d1.jpg




Gesendet von iPhone mit Tapatalk
 
Nisu više ni smišni ni zabavni....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
zokx said:
Stvarno, jedan od najružnijih uradaka renomiranog Akrapoviča. Ima doduše i gorih primjeraka iz iste firme, ali to ne opravdava ovo dizajniranje radi dizajniranja.
Koliko mogu procijeniti paše ovaj sa starog GSa, što znači da će GSA u prodaju sa origigi spuhom.  :mrgreen:

Netko je napisao da je ovo HP model, što bi se dalo zaključiti iz naljepnice na njemu. Ima li nekih saznanja o običnom modelu, ili još (meni) zanimljivije, kad će ADV?


evo ga

https://riders.drivemag.com/news/eicma-2018-bmw-r1250gs-adventure-revealed-walkaround-video?fbclid=IwAR0R-EmXqHOZ07zlZvMW-WRVIun3wclprWOjmq2VvDVhX-bOXG0BSxP6DGU
 
Danas sam bio pozvan u Lisabonu na prezentaciju novog GS 1250 ADV i nakon dobrog dira grad auto cesta itd mogu rec motor je bolestina sva one male stvari koje su falile na 1200 mjenjac i snaga ode su top.
Ide sad ko multistrada enduro i salta se ko honda i to s quickshifetron gore dole moze se vec na 2000 okretaja koristit te motor doslovno leti kad mu u bilo kojoj brzini otvoris gas na ispod 2000 okretaja

I jos jedna stvar nista vise masina ne suska nista a zvuk usisa i ispuha je pojacan s jos vise pucnjeva i grgljanja

BTW ali gs 850 s slike isto je ok ide vrhunski van ocekivanja samo triba bit priko 4000 okretaja ,tj nista losije od GS 1200 LC
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    236.4 KB · Views: 246
  • 2.jpg
    2.jpg
    252.7 KB · Views: 239
  • 3.jpg
    3.jpg
    236.9 KB · Views: 217
Da je para.....ali fali 70tak iljada kn


Sent from my internet mobile device
 
da je Tomić "normalan" kao što su dealeri vani te da uzima po normalnim cijenam staro za novo prodao bi sto komada u prvoj godini bez greške. U Njemačkoj mjenjaju skoro svake godine za novije godište ili svake druge.
Poslužit će još godinu- dvije stara kravica dok novo tele ne odraste... :mrgreen:
 
crni konjanik said:
da je Tomić "normalan" kao što su dealeri vani te da uzima po normalnim cijenam staro za novo prodao bi sto komada u prvoj godini bez greške. U Njemačkoj mjenjaju skoro svake godine za novije godište ili svake druge.
Poslužit će još godinu- dvije stara kravica dok novo tele ne odraste... :mrgreen:

Mislim da i ovako proda blizu sto komada godišnje, ali bi definitivno mogao više uložiti u prodaju i servis motora, osobito u “staro za novo”.
 
Ne branim Tomić, ali njegova prodaja motocikala je u rangu prodaje salona u nekom njemačkom manjem selu. A što se tražene cijene polovnih GS-ova kod nas tiče, ispada jeftinije kupiti novi.
 
tomo3 said:
Ne branim Tomić, ali njegova prodaja motocikala je u rangu prodaje salona u nekom njemačkom manjem selu. A što se tražene cijene polovnih GS-ova kod nas tiče, ispada jeftinije kupiti novi.

Što ćeš kad kravica dobro drži cijenu ....skoro kao T max. :mrgreen:
 
tomo3 said:
Ne branim Tomić, ali njegova prodaja motocikala je u rangu prodaje salona u nekom njemačkom manjem selu. A što se tražene cijene polovnih GS-ova kod nas tiče, ispada jeftinije kupiti novi.
To se meni dogodilo.
2 godine stari GS s 25.000km, stanje novo za 15.000..
Ili GSA s 0 km za malo više..
 
motolover said:
To nije novi model, samo upgrade. Novi model je F850GS i sada godinu kasnije F850GS Adventure.

Kako nije novi ADV model pa masina je 1250 taj motor nema bas veze s starim motorom 1200 LC sto po snazi sto po razvijanju snage a o getribi necu ni pricat ne stanu vise u istu recenicu getriba npr 2015 i ova iz 1250
 
ko samui said:
Kako nije novi ADV model pa masina je 1250 taj motor nema bas veze s starim motorom 1200 LC sto po snazi sto po razvijanju snage a o getribi necu ni pricat ne stanu vise u istu recenicu getriba npr 2015 i ova iz 1250

Motor ( mašina) je novi, sve ostalo je kao i prošlogodišnji model. Treba odraditi test na min. 50.000 km da vidimo hoće li biti mogućih problema...... nedovoljan razlog  za zamjenu isključivo radi toga, ali je sigurno korak naprijed.
 
ko samui said:
a o getribi necu ni pricat ne stanu vise u istu recenicu getriba npr 2015 i ova iz 1250

Prema do sada objavljenim testovima, mjenjac jeste tisi, ali ni priblizno da se moze reci da su njegove boljke rijesene. Vidi se fino i na snimcima da i dalje klepece, a quickshifter trza u prve 3 brzine