Ako je na njoj ZUTA klipnjaca onda ti je to dobra talijankapoison said:Pronasao sam u nekom servisu radilicu, kosta oko 800 kn, ali je talijanska i nisan siguran bas u kvalitetu? S obziron da klipnjace za motore od 125 ccm dodu po 600-700 kn mozda i nije puno dat 800 ali ipak bi bilo bolje kada bih nasao negdje orginalnu klipnjacu ili nekakvu polovnu radilicu u odlicnu stanju?
mmiketi1 said:ne mora on biti orginal polirana. moe ti nju ispoirat naknadno i kučite radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
pili klip, probui polove od radilice, sputaj glavu, iri kanale...apenac sa cetom je iao 120-140 kmh bez bedaCyberPunk_DOHC said:mmiketi1 said:ne mora on biti orginal polirana. moe ti nju ispoirat naknadno i kučite radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
Ej majstore!
Jel ima ta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala maina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se moe na maini neto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i ta?![]()
Thnx.
jolly the roger said:pili klip, probui polove od radilice, sputaj glavu, iri kanale...apenac sa cetom je iao 120-140 kmh bez bedaCyberPunk_DOHC said:mmiketi1 said:ne mora on biti orginal polirana. moe ti nju ispoirat naknadno i kučite radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
Ej majstore!
Jel ima ta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala maina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se moe na maini neto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i ta?![]()
Thnx.
CyberPunk_DOHC said:mmiketi1 said:ne mora on biti orginal polirana. moe ti nju ispoirat naknadno i kučite radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
Ej majstore!
Jel ima ta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala maina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se moe na maini neto "nafrljiti"?
.
Pretzno ide na trkace 2t motoreduka187 said:A rs250 said:Pa zna se na sta ide polirana klipnjaca
na to
pa naravno ili na nabrijane skutere :twisted:A rs250 said:Pretzno ide na trkace 2t motoreduka187 said:A rs250 said:Pa zna se na sta ide polirana klipnjaca
na to
MENE ZANIMA TAJ PRIRUČNIK!mmiketi1 said:ne mora on biti orginal polirana. moe ti nju ispoirat naknadno i kučite radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
Stavi delorto 22 ili 24, razlika će biti ogromna, a treba ti i rezonantni auspuh!!CyberPunk_DOHC said:mmiketi1 said:ne mora on biti orginal polirana. moe ti nju ispoirat naknadno i kučite radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
Ej majstore!
Jel ima ta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala maina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se moe na maini neto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i ta?![]()
Thnx.
Pa podrazumjeva se na sve nafkane masine.Oko radilice ima jos nesto zanimljivo mogu se one dvije rupe pored klipnjace naliti plastikom ili plutom.Pa tako ima vecu zapreminu pa vise goriva izbaci napolje iz blokaduka187 said:pa naravno ili na nabrijane skutere :twisted:A rs250 said:Pretzno ide na trkace 2t motoreduka187 said:A rs250 said:Pa zna se na sta ide polirana klipnjaca
na to