Radilica

poison

Member
Zna li tko postoji li gdje mogucnost da se nabavi nova radilica ili bar klipnjaca za E-90?
Pokusao sam u lokalnom servisu ali ne postoji uopce u cijeniku
 
Pronasao sam u nekom servisu radilicu, kosta oko 800 kn, ali je talijanska i nisan siguran bas u kvalitetu? S obziron da klipnjace za motore od 125 ccm dodu po 600-700 kn mozda i nije puno dat 800 ali ipak bi bilo bolje kada bih nasao negdje orginalnu klipnjacu ili nekakvu polovnu radilicu u odlicnu stanju?
 
Mogu ti ja pitati frenda koji ima servis skutera da li ju moze gdje nabaviti...u biti mozes ga i sam pitati, nazovi na broj 091/5073441, zove se Max...ako on nema, mozda zna nekoga tko ima...
 
Znan priku u Kaštel Sućurcu koji prodaje nove i polovne djelove za Tomose.Nova radilica za E-90:500 kn. :D
Zove se Zagor-021/224-910,091/506-0710
 
poison said:
Pronasao sam u nekom servisu radilicu, kosta oko 800 kn, ali je talijanska i nisan siguran bas u kvalitetu? S obziron da klipnjace za motore od 125 ccm dodu po 600-700 kn mozda i nije puno dat 800 ali ipak bi bilo bolje kada bih nasao negdje orginalnu klipnjacu ili nekakvu polovnu radilicu u odlicnu stanju?
Ako je na njoj ZUTA klipnjaca onda ti je to dobra talijanka
 
Evo ja sam kupio talijansku mec eur za skuter i ima poliranu klipnjaču, što je bolja od žute(tj boja bronce)
 
Pa zna se na sta ide polirana klipnjaca
 
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
 
mmiketi1 said:
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana

Ej majstore!
Jel ima šta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala mašina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se može na mašini nešto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i šta? :mrgreen:
Thnx.
 
CyberPunk_DOHC said:
mmiketi1 said:
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana

Ej majstore!
Jel ima šta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala mašina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se može na mašini nešto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i šta? :mrgreen:
Thnx.
pili klip, probuši polove od radilice, spuštaj glavu, širi kanale...apenac sa cetom je išao 120-140 kmh bez beda
 
jolly the roger said:
CyberPunk_DOHC said:
mmiketi1 said:
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana

Ej majstore!
Jel ima šta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala mašina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se može na mašini nešto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i šta? :mrgreen:
Thnx.
pili klip, probuši polove od radilice, spuštaj glavu, širi kanale...apenac sa cetom je išao 120-140 kmh bez beda

Jel se smiji širit kanali i spuštat glava ak je cilindar aluminijski?!
Tetak (mehaničar) mi kaže da se na tom cilindru ne moze radit! Tj. nije zdravo.
Moze na Apenki i Automatiku.
 
CyberPunk_DOHC said:
mmiketi1 said:
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana

Ej majstore!
Jel ima šta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala mašina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se može na mašini nešto "nafrljiti"?
.

Probaj sa prijenosom i stavi karburator od E-90 obavezno
 
mmiketi1 said:
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana
MENE ZANIMA TAJ PRIRUČNIK! :mrgreen:
 
CyberPunk_DOHC said:
mmiketi1 said:
ne mora on biti orginal polirana. možeš ti nju ispoirat naknadno i kučište radilice i i radilicu. dobivaju se bolje preformanse motora. bay the way ako koga zanima imam priručnik za friziranje legendarnih cvaja u hrvata tomos, jawa i mz. ja sam osobno po knjizi frizirao t-15 isao je 150 ali samo tjedan dana

Ej majstore!
Jel ima šta o friziranju E-90?
Imam sam CTX-a na kojem je zaribala mašina i sad sam napravio sve sa klipom i cilindrom od "Elektronke".
Novi klip (L karika), karb od CTX-a (imam i orginialni od e-90), radilica nova, piramida...lanac, lančanici.
Motor ide OK! Ali fali mi brzine. Ide 100.
Jel to problem u prijenosu (46/10)?
Za po blatu je ok. Jel da mjenjam prijenos ili da se može na mašini nešto "nafrljiti"?
Tetak mi ima vezu sa uvoznikom Tomosovih djelova pa mi oni nisu problem.
Kako i šta? :mrgreen:
Thnx.
Stavi delorto 22 ili 24, razlika će biti ogromna, a treba ti i rezonantni auspuh!! :mrgreen:
 
duka187 said:
A rs250 said:
duka187 said:
A rs250 said:
Pa zna se na sta ide polirana klipnjaca

na što
Pretzno ide na trkace 2t motore
pa naravno ili na nabrijane skutere :twisted:
Pa podrazumjeva se na sve nafkane masine.Oko radilice ima jos nesto zanimljivo mogu se one dvije rupe pored klipnjace naliti plastikom ili plutom.Pa tako ima vecu zapreminu pa vise goriva izbaci napolje iz bloka