Rally Albanija 2016 - ajd' da ne možeš

picoda said:
Ono sta ti odvde mogu svecano obecat donit cu ti vricu zutoga i vricu biloga da imas na cemu trenirat! Vec sam maloj reka da tovari!

Donija mu je plete litru crnoga, pa pise pizdarije.
 
cosmic said:
Luka kako se zove ta klasa u koju Tormo spada? Jeli to ona 2 cilindra preko 600ccm? Malo san ćirija da vidim Šta se vozi... nema vele velikih motora :misli:

M-4. U pravu si - ogromnu većinu predstavljaju 1 cilindrasi do 450 ccm. Bilo je par Super Endura i par 690, nekih godina se pojavljivao i poneki 950/990 Adv, i to je u principu to. Ali jebemese, ja ionako ganjam pobjedu u ukupnom plasmanu.  8)  :mrgreen:
 
picoda said:
Ono sta ti odvde mogu svecano obecat donit cu ti vricu zutoga i vricu biloga da imas na cemu trenirat! Vec sam maloj reka da tovari!

Rođak, reci maloj da tovari samo bilo, zuto je za sirotinju.  8)
 
Kako sam prehlađen i odmaram doma, malo sam čačkao po interpletu i tako došao do sljedeće ToDo liste za ultimativno nabuđivanje motora:

ToDo%252520lista%252520-%252520motor.jpg


Zaključak: uh, puno je toga...
Neke stvari su must-have, a neke ćemo rješavati bude li mogućnosti...

EDIT: dok sam ja sastavljao ovu tablicu, team mechanic je neovisno o tome i ne znajući što ja radim sastavljao svoju. Ono što je zanimljivo - poklopili smo se u 97,9% stvari. Veliki umovi razmišljaju slično, štaćeš...
 
lb said:
Kako sam prehlađen i odmaram doma, malo sam čačkao po interpletu i tako došao do sljedeće ToDo liste za ultimativno nabuđivanje motora:

Zaključak: uh, puno je toga...
Neke stvari su must-have, a neke ćemo rješavati bude li mogućnosti...

EDIT: dok sam ja sastavljao ovu tablicu, team mechanic je neovisno o tome i ne znajući što ja radim sastavljao svoju. Ono što je zanimljivo - poklopili smo se u 97,9% stvari. Veliki umovi razmišljaju slično, štaćeš...

Nego, da ne bude nesporazuma... Ja u konbiju vozim roštilj i pive.
 
Odo jedan, jos bolje dva. Citac za novi odo.
Disk viska? Onda visoki blatobran ide lako.
Imam jos ideja...  :0648:
 
Alera Dugi said:
Odo jedan, jos bolje dva. Citac za novi odo.
Disk viska? Onda visoki blatobran ide lako.
Imam jos ideja...  :0648:

Jedan disk mičem i stavljam glavni cilindar od SuperEndura, to sam zaboravio staviti u tablicu. Visoki blatobran također ide.  (y)
Pucaj sve što ti padne napamet, zima je, pravo vrijeme za ovakva petljanja  :0648:
 
lb said:
Jedan disk mičem i stavljam glavni cilindar od SuperEndura, to sam zaboravio staviti u tablicu. Visoki blatobran također ide.  (y)
Pucaj sve što ti padne napamet, zima je, pravo vrijeme za ovakva petljanja  :0648:
Ako imas dva oda jedan prati trku od pocetka i guras ga po potrebi napred-nazad,a drugi se resetira na svakom zapisu na roadbook-u. Na roadbooku imas obje oznake. Odmah da kazem da nisam nikada vozio po roadbooku, pa ne znam koliko je nuzno, ali korisno sigurno jeste pogotovo sto imas rezervni odmah.
 
Nakon inspekcije mogu samo reć
da se nebrinem uopće  :jesus:

Luka kad zapne samo naprid uz moto
Kako ćemo, lako ćemo!  (y)
 
lb said:
Kako sam prehlađen i odmaram doma, malo sam čačkao po interpletu i tako došao do sljedeće ToDo liste za ultimativno nabuđivanje motora:


Općepoznatodrevni lijek za prehladu je vožnja SubaruoN po Sljemenu subotom uvečer. Da ti olakšam terapije, žrtvovat ću subotnje veče i patit se na suvozačkom.  :whistle:
 
davor_77 said:
Općepoznatodrevni lijek za prehladu je vožnja SubaruoN po Sljemenu subotom uvečer. Da ti olakšam terapije, žrtvovat ću subotnje veče i patit se na suvozačkom.  :whistle:
Nema sjedit 'nako!
Roadbook u krilo i polako...
 
lb said:
EDIT: dok sam ja sastavljao ovu tablicu, team mechanic je neovisno o tome i ne znajući što ja radim sastavljao svoju. Ono što je zanimljivo - poklopili smo se u 97,9% stvari. Veliki umovi razmišljaju slično, štaćeš...
[/b]

(y)  (y)  (y)

Malena digresija a ti vidi šta ti je važnije: za podešavanje predopterećenja vilice nemožeš koristiti nasadni ključ ako koristiš odzračnike.
 
Dobre vijesti. Na ovom reliju se compass heading ne koristi u roadbooku, pa samim time nije ni potreban za navigiranje(naletio sam na ovu sliku na službenom fejsbuku):

_primjer_roadbooka3.jpg


U prijevodu: osim što to malo olakšava navigaciju jer imaš jednu brojku manje koja traži pozornost,  sada sam siguran da mi neće trebati bezobrazno skupi  uređaj koji pokazuje compass heading (ICO Rallyemax G),a koji košta preko 400 eur. Iako, koliko vidim po tuđim slikama, organizator ne brani se korištenje GPS-a, pa bi  prošao i sa svojim vjernim Garminom koji može prikazivati heading numerički, dovoljno velikim znamenkama da ne odvraća previše pozornost sa ceste(tu opciju sam tek sada otkrio, jer mi nije trebala, a 400 eur je zaista previše):

garmin_compass_heading_numerical.jpg


Usput sam naletio na (uvjetno rečeno) akcijsku cijenu starijeg modela ICO trip konfjuktora (Rallye VR Light) pa sam ga naručio. Dvjesto funti za uređaj koji ima manje feature-a od ciklokompjutora za 100 kuna, ali eto, robustan je i  možeš u vožnji pomicati kilometražu naprijed-natrag putem komandi na volanu(jako bitno) . To je ovo malo govno, sve što ima je LCD sa četiri velike znamenke i decimalnom točkom te dvije tipke za pomicanje kilometraže gore dolje:

ico_rallye.jpg


Usput budi rečeno: odustao sam od KTM-ovih komandi za volan za njihov trip konfjuktor zato što je preciciznost istog 100m, a meni treba 10m, a uostalom istog bi mogao koristiti samo kao backup jer ima jako male brojke i na nezgodnom je mjestu (traži micanje pogleda sa ceste). Ostane li štogod para kad riješim ostale stvari, uzeti ću još jedan ICO trip konfjuktor, a u suprotnom imati ću samo rezervni senzor/kagnet/kabel, valjda sam uređaj neće krepati.

Uglavnom, sada su se stvari oko navigacijske opreme iskristalizirale, sada ostaje još ključni problem - riješiti mount za svu tu skalameriju i struju. To treba biti robusno i pouzdano da se ne sjebe od vibracija ili pri nekom manjem padu.

@Clox, vadi onu rebrastu žicu osmicu, idemo zavarivati.


 
Kuku lele... eto... ukratko. :mrgreen:

Nego,zašto baš 1.60 sprida? Zar se nije i Dakar vozija na 1.85??