ravnanje vilica - slavonija??

Imam jedno pitanje ako neko ima takva iskustva.
Smotan je trokut vilica na scuteru 50 ccm,zanima me jel ga je moguče izravnat i na koji način,dali ga grijat pa onda ravnat ili na hladno?    :misli:
 
vilice se daju jako dobro izravnat, ako majstor zna šta radi, i normalno, ako nisu smotane oko motora :LOL:, u crikvenici ima majstor koji to odlično radi, i ravna felge, vari aluminij, općenito s motorima zna čovjek (y)
 
Mislio sam ih sam zagrijat s autogenim ali neznam kako če taj materijal reagirat na grijanje,da nebi možda puko trokut.
 
mrki 22 said:
vilice se daju jako dobro izravnat, ako majstor zna šta radi, i normalno, ako nisu smotane oko motora :LOL:, u crikvenici ima majstor koji to odlično radi, i ravna felge, vari aluminij, općenito s motorima zna čovjek (y)

Crikvenica ?

Daj kontakt !
 
Icek said:
Crikvenica ?

Daj kontakt !

E, kad nemam broj tu, ja sam dobar s čovjekom, pa uglavnom samo dođem do njega, ako ti treba mogu ti pokazat di stoji, ili objasnit nekako, nije teško za nać, ima ti i tokarski, preše, vari svakakve legure aluminija, ravna vilice, felge od auti, čak i od motora neke, pa ljudi mu dolaze stalno, iz rijeke, opatije, istre čak..
 
zvonko situm said:
ja sam negdje načuo da postoje strojevi za savijanje cijevi.... ali nigdje nisam ntii načuo da postoje strojevi za ravnanje cijevi ... :neznam:

starino ajde malo Ja .

osobno imam presu namjenski konstruirana za ravnanje cijevi vilice . Tada kad sam držao servis nisu si svi mogli priuštiti da kupe cijevi vilice nove pa je tako bila opcija i repariranih .U servisu uz uvijet da ostaviš stare i ostvariš popust . Pa si ponudu imao reparirane cijevi koje su nekoliko puta bile jeftinije od izvonih tvorničkih . Cijevi su sa visokim postotkom Mangana i ponašaju se elastične , a opet otpornije od nekog drugom materijala . njihovoa reparacija takođe ima ograničenje , neda se sve ispraviti , ali ono što se procjena da ide gotovo da se ne može primjetiti zahvat ispravljanja .

tako da postoji stroj za savijanje i postoji stroj za ispravljanje .

kod mene je visokotlačna pumpa propišala zbog večeg broja okretaja el.motora od propisanog i tako da mi je presa izvan funkcije (trenutno )
 
      Kod urezivanja novog, pomaknotog utora za zeger osigurač na tokarskom stroju, uočio laganu iskrivljenost na klasičnim vilama za FZRa 1000. Na preporuku, odnio iste u metalsklski srednješkolski centar i bio prisutan dok su profaći to poravnali. "Tajna" je prstenovima postavljenim na krajevima ravnane cijevi čija je unutarnja rupa torusnog oblika s relativno velikim radijusom toroidnosti da se izbjegne točkasto opterećenje prilikom pritiskanja preše. Komad kojim su pritiskali bila je ploča u obliku dijela plašta valjka opet velikog radijusa i u istu svrhu kao i prstenovi na krajevima: pravilan raspored opterećenja na ravnanu cijev. Predhodno su cijev "rolali" na mramornoj ploči, definirali položaj iskrivljenja i označili ga flomićem. Nakon ravnanja na istoj ploči rolali cijev i pokazali mi da progiba više nema. Dvadesetak minuta posla, ali treba alat. Koliko, pitao sam, a njih dva kažu "ostavi za gablec". Ostavio stoju. Kuna. 
 
Pozdrav ekipi
Posjedujem prešu i alate za ispravljanje štapova iz vilica, i po iskustvu mogu reći da se manja savijanja mogu vrlo uspješno riješiti.
Ono šta je jako savinuto se baca, nema nikakve čarolije koja bi to spasila.
Ako nekog zanima neka se javi na PP, ja sam u Ivanić Gradu a radim u ZG.