Ravnanje vilice bmw r 1200 gs

Kako to da serdarevic ravna rame koje su izasle iz tvornice, a nije uspio izravnat ohlins vilicu i kaze "dobra je, al nakon nekog vremena ce propisat semering" ....dal to znaci da se i rama nakon nekog vremena opet skivi, pa ju treba "doradit" šŸ¤”šŸ¤”


Kakvi idioti u pm
Nije niŔta krivo reka'.
I na novoj će nakon nekog vrimena propiÅ”at semering.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: pamzor and error
Ja sam ravnao vilice i trokut ali na kraju sam uzeo drugi komplet jer nije vise to bilo za vozit kao prije...nije mi serda ravnao jer ne zelim da ispadne da ima veze sa tim...
 
To za Njuskalo se slazem, napisao sam da imam mekse misljenje ali ne bi vozio takav motor. Da li je mit ili nije, ne znam. Prenosim samo sto sam cuo od Milenog, covjeka kojeg nakon 30 godina aktivnog pracenja motora smatram najrelevantnijim.
malo filozofski, ali ni jedan motor/auto/bilo koji drugi objekt u svemiru nije savrŔeno simetričan ili ravan
to da će ga serdarević napraviti boljim od tvorničkog nakon Å”to se on savine u xy točaka su priče za malu djecu, slično kao i priče s njuÅ”kala dok se prodaju razbijeni motori; vilice savinute u L, a "rama nije dobila", to je tehnički nemoguće..kao i Å”to je skoro nemoguće doći do tvorničkih dimenzija rame, Å”irine rame na pojedinim točkama, (točnih) međuosovinskih razmaka i kuteva i sl...ako si ikad slagao, ili barem prisustvovao slaganju razbijenog motora znaÅ” o čemu pričam, to se uvijek slaže da ide donekle ravno, da maÅ”ina paÅ”e u nosače i da kotač ne lupa po granama i ralici, nakon toga ide ili momentalna prodaja ili vožnja se debelom rezervom i onda prodaja :mrgreen:
joŔ nisam upoznao nikoga tko se svjesno vozi na takvom motoru bez ikakvog grča
 
malo filozofski, ali ni jedan motor/auto/bilo koji drugi objekt u svemiru nije savrŔeno simetričan ili ravan
to da će ga serdarević napraviti boljim od tvorničkog nakon Å”to se on savine u xy točaka su priče za malu djecu, slično kao i priče s njuÅ”kala dok se prodaju razbijeni motori; vilice savinute u L, a "rama nije dobila", to je tehnički nemoguće..kao i Å”to je skoro nemoguće doći do tvorničkih dimenzija rame, Å”irine rame na pojedinim točkama, (točnih) međuosovinskih razmaka i kuteva i sl...ako si ikad slagao, ili barem prisustvovao slaganju razbijenog motora znaÅ” o čemu pričam, to se uvijek slaže da ide donekle ravno, da maÅ”ina paÅ”e u nosače i da kotač ne lupa po granama i ralici, nakon toga ide ili momentalna prodaja ili vožnja se debelom rezervom i onda prodaja :mrgreen:
joŔ nisam upoznao nikoga tko se svjesno vozi na takvom motoru bez ikakvog grča
Ja znam jednog.. ja prepolovio motor, ona ga uzeo i nakon varenja kod Serdarevica na prednji.... na zadnji.. po stazi.. apsolutno povjerenje!!

eno motor je promijenio valjda 4-5 vlasnika za koje ja znam.. svi se voze bez ikakvog grca (jedino ne znam jesu li bas svi upoznati sa proslosti motora al neki jesu bili ziher)
 
Neznaju ljudi, poznanik je prepolovio gsxr-a, sardarevic vario i ravnao i motor prodan dalje...mi vidjeli motor u karlobagu, ne sjecam se sad po cemu je lik prepoznao motor... vjerojatno se vozi i dan danas