razina ulja u vxr-u

X-Spirit

Member
imam jedan problemcic, naime pocela mi se palit lampica od ulja, nedavno je masina slagana nema ni 300km, ulja ima, provjeravao par puta, ali, prvi put kad mi se lampica upalila odmah sam isao pogledat razinu ulja, i na cudenje razina ulja se digla, nakon toga sam ostavio skuter da se ohladi i isao provjeriti, razina ulja se nije spustila, to me malo cudi, nakon sto sam upalio skucu ponovno i vratilo se u normalu, no danas se opet ponovila ista stvar, pa me to sad malo zabrinjava... u cem bi mogao biti problem?
 
uhhh ja uskoro slazem kit na svog runnera pa me strah stvari oko ulja...cujem da je nekima pio ulje ko lud nakon slaganja...sad si me prestrasio :(
 
pazi samo kak ces karike slozit, ak tu zeznes, proguta ti ulje dok si reko keks, meni su bile krivo slozene, i trosio je oko 3.5-4dcl na 700km, imas upute sa kitom pa prouci to dobro...

ja sam sad to poslozio sve kak spada i eto sad mi se pojavi taj problem...
 
ok,hvala na savjetu  (y) ovo sa uljem je bas cudno...zanima me sta je...bmw m5 ce znati....  (y)
 
možda si sad pre dobro stavio karike pa ti umijesto da troši ulje proizvodi novo  :mrgreen:  :LOL: :mrgreen:
 
baldeks said:
pa jedino za takva ulja oni znaju...
beng+ulje  :mrgreen:
:LOL: njima bi mogo prodat ulje koje mijenjaš s kojim si već prešo 6tkm  :mrgreen: dosta offova
 
ako se pali lampica od ulja...to nema veze sa pozicioniranjem karika. Tu se radi o pritisku ulja. Moze biti da su losi lezajevi radilice...i da tu povremeno gubi pritisak....pogotovo kad se zagrije...moze biti da u ulju ima benzina..pa je ulje razrijedeno do te mjere da nema vise svoje svojstvo...A moze biti i banalna stvar...neispravan indikator. Moj savjet...izmjeri pritisak ulja morao bi biti oko 4 bara. A sto se prstenova tice...uvijek se slazu da su spojevi 120 stupnjeva okrenuti jedan od drugoga...za sva tri prstena...i nikada spoj prstena nesmije biti pozicioniran sa bocne strane kipa...ondosno na mjesto gdje prolazi osovinica klipa.....
 
a prosnjofat su jos malo, e da zaboravio sam reci da se lampica pali samo kod stajanja, u voznji ne, al imam neki osjecaj da je gorivo uslo u karter, a da li moze biti i do filtera ulja, nisam ga mijenjao jedno godinu dana, mozda malo manje, al nema puno km, mozda oko 4000...
 
X-Spirit said:
a prosnjofat su jos malo, e da zaboravio sam reci da se lampica pali samo kod stajanja, u voznji ne, al imam neki osjecaj da je gorivo uslo u karter, a da li moze biti i do filtera ulja, nisam ga mijenjao jedno godinu dana, mozda malo manje, al nema puno km, mozda oko 4000...
promijeni ulje i filter.....Pa onda vidi.... (y)
 
e ima jos nesto, sad dok sam cackao vidio sam da curi gorivo iz vakuum pumpe, sto znaci da je krepala, e sad koliku ulogu to ima..
 
X-Spirit said:
e ima jos nesto, sad dok sam cackao vidio sam da curi gorivo iz vakuum pumpe, sto znaci da je krepala, e sad koliku ulogu to ima..
na koju cijev..?? Deblju ili tanju ? na obe cijevi ? Ako curi na dovod goriva u karb konstantno....nije toliko bitno...jer ako je plovak i iglica karba ispravno nece nikamo benza otici.....Ako pak curi na onu tanju cijev...koja ide u gumnenu prirubnicu.....to moze skoditi jer benza se nekontrolirano slijeva direktno kroz usis...i to moze dignuti nivo ulja.Ali tada bi ga i tesko palio....Tebe mozda zeza cok...a i dizanje nivoa ulja je karakteristican za sve leader i master agregate.... :(
 
poglavito master 460 ccm, ukoliko se ne polovi interval izmjene ulja-adio mašina.
propušta gorivo u karter,razrjeđuje ulje i eto ....
 
bas iz pumpe curi, dolje kod podnice, prekontroliro sam crijeva ona su ok, ovo mi se nije nikad dogodilo s uljem, eto sad prvi put...
 
a onda pusta na membranu pumpe..To nema veze sa tvojim problemom....Pa vidi ulje...ispusti ga u posudu pa pomirisi dali ima miris po benzinu....a i odmah vidis ako je rijetko kao voda..
 
KRESIMIR11 said:
poglavito master 460 ccm, ukoliko se ne polovi interval izmjene ulja-adio mašina.
propušta gorivo u karter,razrjeđuje ulje i eto ....

ako se brineš o motoru onda ne
ništa posebno samo lagano zagrijavanje i izbjegavat palit-gasit svakih 5min :wink:
 
Glede ovog za MASTER 460 - koliko sam ja uspio skuziti iz iskustva ljudi oko mene, pravilnim zagrijavanjem i koristenjem nece biti nikakvih problema. E sad - preporuka je ne ga paliti i gasiti svako malo, ali - kojeg jednocilindrasa vece kubikaze je pametnog gasiti svako malo. :wink:
Istina - mogli su talijani to i bolje napraviti, ali uz malo paznje nema problema ni ovako.
U biti, jedini koji moraju razbijati glavu glede toga su, meni se cini - caffe raceri. :?