RB Moto u Izimju kod Karlovca

Vidis i sam da po oglasnicima svi motori imaju izmedu 28000 i 40 tkm i to motori stari cca 15 godina, svi voze vikendom do ducana i nazad, cast izuzecima.
I lako za prodavace,njih jos i mogu skuziti, lazu da bolje prodaju,ali dubidusi koji vjeruju u te kilometraze.... to mi nikad nece biti jasno.
Kod auta je ista fora.
 
Za jedini motor koji znam da ima 8600 km je od mog kolege honda iz 80-ih
 
Ima ih, ali malo. Gazda ima VN800 s cca 4000 km, većina km napravljena do servisa i STP-a, regan uredno svake godine i vraćen u garažu. Ali taj motor teško da bude ikad završil u oglasniku.
 
Naravno, ne patim na vozila uopće, za auto dajem max. 5000kn, vozim koju godinu i s njim na otpad. Boli me kuki hoće li biti nevrijeme ili neko ga oštetit. Tako i za motor/skuter, to je za mene pleh na 2 kotača, prijevoz od točke A do B. Naravno je ne idem na neka putovanja, eventualno sa ženom do mora.

Koliko sam sebe voliš i cijeniš, tako i održavan motor i auto imaš... sigurno ne bih posjeo ženu, djecu ili i samo sebe u neku smeće od par tisuća kuna i išao riskirati stradavanje zato jer sam ja najpametniji i kupujem jeftino smeće dok drugi budale bacaju lovu na skupe motore, a za time nema potrebe...
 
  • Like
Reactions: salej600
Ljudi koji imaju love tako gledaju na gore opisano. Ako nemaš love za bolji auto, onda se pokriješ s onoliko koliko ti je deka duga. Svi bi rado otišli u salon i izabrali ono što im se sviđa, provukli karticu i otišli kući pjevajući. Ako netko zarađuje manje, nadam se da nije mišljenje da su mu zato i režije manje, da djeca manje jedu i da auto manje troši? I rega mu je jeftinija i novi auto isto tako? Glupost! Ili je razmišljanjeda ako netko radi za 3500-4000 kuna da mu ne treba auto? Nek zove taxi? Ili da se drži one od Milanovićeve žene: treba kupiti kvalitetan kruh i rezati ga na tanje šnite? Ako nema kruha nek se jedu kolači? Ne referiram se samo na gornji post nego na masu postova s ovakvim stavom, a sad nek kenja ko kak hoće. Usput pojedinci kojima treba novi Mercedes, BMW, Audi,... svake dvije godine nadam se da pogledaju na parking s čim im radnici dolaze na posao?
 
pusti sada političke floskule i aute, motor je luksuz, ak nemaš novaca ga ne kupuješ
da se naravno kupiti dobar i povoljan motor, pa ga uz malo znanja dotjeraš da bude zadovoljavajući, ali to su rijetki slučajevi
ako kupiš motor (ili bilo kakav veći skuplji dio) od robija moraš biti svjestan da si kupio nešto što je gotovo sigurno netko preslagivao i to nestručno i taj motor je teško dotjerati da bude tehnički ispravan i siguran, kakav god je netko stručnjak, ali svi mi ponekad živimo na rubu :mrgreen:
ja isto kupujem svašta za svakakvu lovu, ali neki tehnički minimum mora postojati, kak se veli, mora biti na kupu
 
Imam više primjera sa RB moto servisom:

1. Frend uzeo Hondu CBR kojoj je stalno temperatura bila preko 100°C, rastavili i skužili da u RB moto nisu spojili ventilator kod sklapanja motora
2. Bio još jedan motor naravno Robi prodao motor koji je isto kuhao, na kraju skužili da motor uopće nema ekspanzione posude, stavili istu i sad je OK.
3. Prodaja poluispravnih ili neispravnih dijelova pod nove u više navrata
4. Motore uvaža većinom iz Italije, pa od 3 složi jedan i tako prodaje( ne skriva da je motor bio razbijen), uglavnom sve slaganci i poluispravni motori.

Po meni problem im je ta završna provjera, jer očito sklepaju motor na brzinu da ga čim prije prodaju

Eto to je moje iskustvo, pa vi sami zaključite :mrgreen:
 
padaju na kontroli kvalitete, možda bi trebali razmisliti o uvođenju iso 9001 :mrgreen:
pametnom bi trebalo biti dosta, ali.....da se razumijemo, nije ni većina ostalih preprodavača na veliko puno bolja i kužim ja to, svi živimo od nečega, ali da baš moraš lagati ko cigan i biti bezobrazan dok se desi neko veliko sranje..
 
Jedno je motor rastavljati, a sasvim drugo sastavljati. Ovo drugo uključuje prvo + znanje i pedantnost. E, sad.... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: enduro
Ljudi koji imaju love tako gledaju na gore opisano.

Netočno, tako se gleda očima pukog realiste koji - ako zna kolika mu je deka - neće kupovati pizdarije kao što je motor, nego će se odreći tri manje važne stvari da bi imao jednu kvalitetnu, osobito ako ima ženu i djecu kojima je imanje automobila puka potreba.

Kako veli Moon, motor je luksuz, i protiv sam da ga kupuje netko tko ima hrpu želja a nikakve mogućnosti, ali ga kompleksi tjeraju da mora imati sve jer "što će škvarda reći, svi imaju a ja nemam"...

Motocikl je vozilo koje je osjetljivije na neispravnosti i kvarove od automobila, i motocikl praktički zahtijeva da je uvijek potpuno ispravan i "utegnut". Tako da onaj koji to ne može osigurati, za njega nije motor, bez obzira kolike njegove želje i kompleksi bili. I sam nisam imao u određena vremena motor godinama u kući jer je bilo prečih stvari, nisam lovator, ali sam zato realist kojem je jasno, i koji svojim primjerom sam sebi dokazuje da stojim iza svega gore napisanog.

Ukratko - radije neću imati motor nego da imam smeće na koje me je samoga strah sjesti i u koje sam nemam povjerenja, ali me kompleksi tjeraju da ja "ne zaostajem" za ekipom koja je tog trena u boljoj poziciji od mene. A glede socijalizma koji te muči što voze gazde, a što šljakeri, u to ne ulazim, izbor imaš uvijek, kao i praksu da svi ti kojima gori pod noktima i o čijem dupetu se radi - prvi neće potegnuti apsolutno ništa da se to i promijeni, već će uvijek čekati da netko za njih odradi prljav posao dok se oni neumorno žale...
 
nisam skuzio temu do sad, al evo da se i ja javim posto sam "glavni" akter price, tj nazalost moj gsr je u pitanju..
zajebavao je s paljenjem motor, tj nije bilo iskre, nazvat cemo ga frend1 (ovlasteni moto serviser vise japanskih marki) mi je rekao da odem u RB jer ima dijelova na bacanje pa ce njemu biti lakse to rijesit, tj ako je neki senzor ili nesto (sumnjali na senzor bregaste), na kraju je bio izgorio pick-up koji je robi promjenio (rabljenim, naplatio novi) i navodno par osiguraca, pri predaji motora mi je rekao da je kompletna instalacija motora losa i da mi se uzasno cuje fazni lanac, kaj mi je bio veliki upitnik iznad glave jer mi ga je frend1 mjenjao 20k km prije (orginal suzuki lanac i napinjac), reko ok jbga kaj sad, nisma imao srece otisao je lanac za ~20k km... vozio se do doma ko po jajima, bilo je -2 vani pa nisam ni skuzio kako motor zapravo radi + desna tenisica imala na sebi par kapljica ulja, nisam obraca ni paznju da budem iskren, reko ostao mu je negdje curak kaj nije pobrisao dok je slagao pa je zaspricalo tenisicu (budala kaj tu nisam reagirao).. u meduvremenu motor stoji u radioni, raskopao ga da promjenim instalaciju (kupio drugu orginal sa razbijenog gsr-a u RR moto iz ivanic grada), sve poslozio, motor pali, sve radi.. dosli ovi topliji dani, otisao na posao s motorom, dao si oduska, al ne ide mi motor kak je isao, reko zabrijao sam, naviknuo sam se na motor i izgubio osjecaj, al desna tenisica sad skroz zaspricana uljem i ne cuje mi se sama masina kak se inace cula, sto vislji okretaji to je jace fuckala/zujala, mrak mi je pao na oci jer sam cijeli motor ocistio i nije moglo bit "curaka" negdje.. skinem dekl od anlasera dolje, nema dihtunga ispod, skidam dalje nema dihtunga nigdje, samo diht masa (djeca u vrticu bi to bolje namazala), x sarafa od dekla je bio podmetnuto sajbicama da stisne dekle (zakljucio zato jer nema dihtunga pa "fali"), ulje je curilo na dva dekla (anlasera i onog ispod kaj pokriva fazni lanac).. u glavi samo upitnici, skinem poklopac motora i dok vrtim motor fazni lanac poskakuje i lupka u gornji klizac, onaj izmedu lacanika bregastih, i lagano krecu sumnje.. cimnem frenda1 i on se sjeti i veli daj pogledaj na bloku i zupcanicima bregastih oznake faze, na bregastima nema nikakvih oznaka, na bloku/zupcaniku dolje je oznaka markerom, ali ne kak on sebi obiljezi, mountovi od bregastih zasarafljeni s tri razlicita seta sarafa!!, frend1 garantira da su bili svi isti kad je on mjenjao lanac, po oznakama su sad na motoru orginal bregaste, a bile su yoshimurine + prakticki novi fazni lanac, imao sam racun iz unikomerca od pretproslog vlasnika koji je na novi motor stavio yoshimura kit, ne mogu ga idiJot nac gdje sam ga spremio, al naci cu vec. Moja pretpostavka je da je skinuo dolje masinu, presarafio moje dekle (jer su pogrebani) i vozi misko. Motor sam rastavio, sve orginal dihtunge stavio, opet novi orginal lanac + napinjac. Vozio sam rally prije, kad sam poceo sarafit auto sam od prvog do zadnjeg sarafa auto je zavrsavao trke i nije riknuo ni jednom.. ugl zakljucak je da mi vise nitko nikad ne bude sarafio motor osim mene samog.
Kawah je napisao u postovima prije.. "Jako dobro pročita RB moto jelena koji mu dođe rikati u njegovu šumu".. Postenje i naivnost koju imam jer prema svima uvijek pristupam otvoreno, iskreno i posteno me kostala vec a evo i opet je.. jos jedna skolica u zivotu, a kod robija cu ic popit kavu kad otvore birtije (iako njegova radi cijelo vrijeme, al ni to nisam htio bit supak pa da ga bar prijavim), ic gla namlatit il nekaj mi nema smisla jer di zivimo cu jos sebe sjebat s tim i napravit si probleme, moj obraz je cist, a to nema cijenu.
(imam slike svega gore opisanog, ali stvarno ne osjecam ni zelju ni potrebu to ovdje stavljat)
 
Sve ok, ali ja nebih mogao prezaliti svoju dobru skinutu masinu,i zivit sa spoznajom da mi je u motoru neki nepoznati srot, pa makar i generalku napravio kasnije.
Bog zna da nisam nasilan, ali zamisljajuci sebe u toj situaciji, nebi dobro zavrsilo, ne.

Btw. I instalacija je odjednom bila sva losa, divno.
 
Drago mi je što se javio (ma da javio, čovjek se i regao ekstra zbog davanje izjave!) minotaur kao vlasnik motora (koji je preživio svašta i za kojega bi stvarno bilo super da može pričati), tako da sada može početi pravi show program sa recitacijom i pjevanjem...
 
ako sam dobro shvatio, ti jedva čekaš da se otvore kafane da možeš kod njega "legalno" popiti kavu za koju ti opet neće izdati račun??
mora da sam ja lud..
 
  • Haha
Reactions: tww0811
Cisto da se javim. Ja sam autor teksta. Ako ima kakvih rupa, isprike sa moje strane. Nisam mehanicar pa sam fazni lanac nazvao zupcasti i sl.
Kako god bilo, zajedno sam s Minotaurom sarafio taj motor (vise smetao nego sarafio) i stojim iza ovoga sto sam napisao.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene