Rebel 1100 / 500 / 300

rebel1100

New member
Ima li jos vozača / fanova rebela.
U mene rebel 1100, Kupljen kao "prvi motor ikada"...


Super zadovoljan sa motorom. (1500km prvih)
Treba ga malo personalizirati.
Za početak auspuh bi promijenio.
Novi sam u cijelom ovom svijetu, konkretno me zanima vance and hines kojega uopće ne znam di da kupim u RH.
Hoce li mi moći motor proci tehnički kada ga jednog dana nabavim i montiram ili takva zabava iziskuje stalno sarafanje
 

Attachments

  • 20210716_152146.jpg
    20210716_152146.jpg
    1.8 MB · Views: 0
Last edited:
sviđa mi se motor, posebno dct, šteta je samo što je 160 km/h top za motor od 1100 kubika
dodao bi da je ekstra nizak pa ga i žene puno kupuju, iz istog razloga je u Njemačkoj rasprodan i ne možeš više kupiti (naručiti) ovogodišnji model ako ga nema u salonu.
 
Vidim da Vence and Hines je imao nesto za HD homologirane ali nazalost guglao sam za ovaj motor i jedino nalazim za americko trziste a to nazalost nema eu certifikat.
 
šteta je samo što je 160 km/h top za motor od 1100 kubika
To je sasvim normalno za cruiser motore,ni oni od 1800 kubika ne idu puno brže (iznimka su power cruiseri tipa HD V-Rod, Yamaha V-Max, Triumph Rocket, Ducati XDiavel...),na takvom tipu motora za to jednostavno nema potrebe niti bi bilo ugodno
 
To je sasvim normalno za cruiser motore,ni oni od 1800 kubika ne idu puno brže (iznimka su power cruiseri tipa HD V-Rod, Yamaha V-Max, Triumph Rocket, Ducati XDiavel...),na takvom tipu motora za to jednostavno nema potrebe niti bi bilo ugodno
Ma znam, al barem 200 bi bilo ok. Sa dobro zaštitom od vjetra i udobnim sjedenjem ne vidim zašto ne bi trebalo biti ugodno, ako nakedi mogu preko 200.
Da se razumijemo 160 je ok ali uvijek trebaš imati malo lufta da ne voziš u top brzini. Ja svake godine vozim relaciju 1300 km iz njemačke i znam satima vozit 170 kmh, dok ne dođem na naše ceste.
 
nek si ti zguglao.

omg.

:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:


Vrati butt plug di mu je mjesto opet si poceo gluposti pisat.


da zguglao sam jer znam da postoji vince koji imaju na harlijama i homologirani su pa me interesiralo ima li i za ovaj model... na guglu nije apsolutno nista izbacilo...
 
na nakedu sjedis nagnut naprijed, na tim chopericama sjedis nagnut nazad.
ne mozes se tako drzat preko 150 tako na motoru, pocnes vuci za rucke, onda on pocne gubit smjer.

osim toga, jedino sta ide sigurno sa kuferima 200 i preko su sport toureri, ZZR, GTR, VFR
 
Ovo je Two Brothers racing -High mount.

Malo pronjuskaj jer sigurno ce koji EU proizvodjac slozit nekog sa homologacijom
 
Prika mi ima rodaka koji ima rebela
Ali mislin da je stariji
Rebel 500
Lip motoric…..
Cini mi se ovi 1100 puni bolji
Koliko ks
Ima DCT?ako ima onda super
160 kmh je sasvim dovoljno za ovakav tip motora.to ti je na celeru cca 175
Preko 120 nema smisla….po meni….
 
Ma znam, al barem 200 bi bilo ok. Sa dobro zaštitom od vjetra i udobnim sjedenjem ne vidim zašto ne bi trebalo biti ugodno, ako nakedi mogu preko 200.
Da se razumijemo 160 je ok ali uvijek trebaš imati malo lufta da ne voziš u top brzini. Ja svake godine vozim relaciju 1300 km iz njemačke i znam satima vozit 170 kmh, dok ne dođem na naše ceste.
Razlika između položaja sjedenja na cruiseru i nakedu je zapravo dosta velika.Imam cruisera i na njemu se sjedi potpuno uspravno,težina gornjeg dijela tijela je sva na sicu,a ruke samo upravljaju guvernalom.Vozio sam i par nakeda,i na njima je položaj sjedenja nekako agresivniji,težina vozača je raspoređena i na ruke i na dupe.Cruiseri su jednostavno idealni za lagane vožnje do nekih 130 na sat,i 160 je za taj položaj previše.Možda su oni tourer modeli sa velikim vjetrobranima tipa HD Electra Glide i Road King, Yamaha Venture, Kawasaki Voyager, BMW R1200CL i slični ugodniji na većim brzinama zbog bolje zaštite od vjetra,ali Rebel 1100 nije u toj klasi,više mi izgleda kao konkurencija HD Sportsteru i Yamahi Bolt
 
Sve sto ima veliki vjetrobran na upravljivim elementima se vozi jos sporije od komplet golog motocikla.

na nakedu sjedis i naslonjen si na ruke, ali od 150 surfas na vjetru i rastereti ti ruke komplet.
 
Sve sto ima veliki vjetrobran na upravljivim elementima se vozi jos sporije od komplet golog motocikla.

na nakedu sjedis i naslonjen si na ruke, ali od 150 surfas na vjetru i rastereti ti ruke komplet.
Osobno još nisam vozio ni blizu 150,tak da nebi znao kak je vozit tim brzinama.Ipak,jesam primjetio da je na MT07 kojeg sam vozio u autoškoli već na nekih 50-70 na sat po gradu manje opterećenje na ruke nego na malim brzinama do 30 na sat po poligonu
 
Bas dosta tuce u prsa vec na 130 kako su neki rekli. Sa vjetrobranom bi sigurno bilo manje, ali visoke brzine me niti ne privlače...
Ima strašno dobro ubrzanje i među ubrzanje (doduše, nisam vozio puno motora pa ne mogu usporedivati) ali baš je dobar za voziti.
Težište je nisko, polagao sam na MT 07, vozio nešto malo Xmaxa 400, i ovo je definitivno laksi motor za voziti od spomenutog dvojca.
Visok 185, rekao bih da sam na rubu di postaje neudoban za duže relacije.
U dogledno vrijeme cu gledati ili prednje kontrole ili neki poviseniji sic, čitao sam da samo 2-3cm viši sic vec dosta daje na udobnosti...
A za auspuh, jep, izgleda da će trebati cekati da naprave nešto sa EU homologacijom.

Do tada, nabaviti neku bisagu da imam di staviti neke osnovne stvari...
 
Ovdje ima dostava iz Nizozemske kada bude na stanju, upišeš mail tamo i javit će ti se kada bude dostupan opet.
Sve super. Došla obavijest, ali ne može se naručiti direktno od njih?
Koliko kopcam, oni su samo skladište za dealere.
Imaš li za preporučiti od kojeg dealera je najbolje to naruciti? U hrv su tomic i harley davidson..
 
Meni su propali CTX-i 700 dosta smisljeniji motocikli od te rebel serije.
I navodno taj DCT najbolje se slaze sa tom hondinom NC platformom na kojoj je i CTX 700, naravno ti stariji DCT modeli bez IMU.
 
Pogledaj i ove linkove, prva dva su vance & hines