za redne 4cilindrase s kutevima koljena radilice od 180° (svi osim nove yamahe r1) imas 2 moguca redoslijeda paljenja: 1324 i 1243(npr i renault 4 ima 1243 redoslijed paljenja)
kod starijih 4cil motora se to vidi po rasporedu kablova koji idu sa bobina....
sa jedne bobine idu dva kabla koja u principu bacaju iskru istovremeno ... pa se da zaključiti da u trenutku bacanja iskre jedan od ta dva klipa po bobini je na eksploziji, pa je lako zaključiti da bi drugi trebao biti na ispuhu ... pa onda imaš šemu da sa jedne bobine ida ne 1 i 2, a sa druge na 3 i 4 .... i druga šema je 1 - 3 i 2 - 4
a koje od toga je bolje, to će ti najbolje objasniti Jolly ..
Potpuno je ravnopravno. Takva se dva motora razlikuju samo položaju bregova 2. i 3. cilindra. Zamjeniš li im bregaste, i prespojiš bobine radit će jednako.