Regina HPE lanac bez odrzavanja dostupan

3alfa3

Well-known member
Louis ima u prodaji taj lanac, cijena je cca 250 eura za 525 lanac, ovisno o broju karika, pa ko voli.....
Regina tvrdi da traje isto ili vise od klasicnog O/X/itd. ring lanca i da ne treba posebne lancanike.
Izgleda da ga ima samo u 525 varijanti.

Za one koji ne znaju, lanac je bez odrzavanja, niti ciscenje niti podmazivanje.

 
Regica radi M endurance lanac takav koji se prodaje pod oem bmw kao doplata uz novi xr tako da je bilo pitanje vremena kada će ponuditi i direktno za ostale.
Zadnji put kad sam prevrnuo kanticu prljavog petroleja po podu sam čvrsto odlučio kupiti taj novi, sad kad ima i verzija s ispravnim brojem karika uopće nemam dvojbe više :mrgreen:
 
Regica radi M endurance lanac takav koji se prodaje pod oem bmw kao doplata uz novi xr tako da je bilo pitanje vremena kada će ponuditi i direktno za ostale

Da, to je taj.
 
Oke kuzim za gumice a onaj tko nazalost nema garazu nece na prvoj kisi dobiti ruzine po njemu? Nije problem prebrisat ga ali opet mogu imati onda i obicni.
 
Ako bude u stvarnosti dobar definitivno super proizvod, kupis i bez brige si sa podmazivanjem i čišćenjem.
 
Samo je pitanje koliko para na pranje i mazanje potrosis u zivotnom vijeku lanca. Naravno, i koliko cijenis svoj trud oko toga. Ovo je ugrubo duplo skuplje u startu, u praksi ne toliko, ali osobno mi 400ml spreja taje cca 10.000km, a cijena spreja , barem do sada je bila ranga 50tak kuna. Znaci, do 200kn na cijenu lanca + malo petroleja mozda 2-3 puta. Svodi se na to koliko zelis bit komforan i da li ti to vrijedi duplo vise cijene. Pod pretpostavkom da je trajnost lanca zaista ista. A i donekle je pitanje trajnosti lancanika koji ce cijelo vrijeme bit suhi, iako, tamo gdje je bitno su masni samo kratko vrijeme nakon podmazivanja lanca pa tu mozda i nema problema (roleri na lancu se vrte, ne struzu po lancanicima), barem ne znacajnog. Vrijeme ce pokazat.
 
Mislim da se i taj "neunistivi" lanac mora povremeno ocistiti i podmazati. Mozda ne cesto kao klasicni, ali sigurno treba povremeno. Vidim da i BMW ima neki "proces servisiranja" tog lanca na redovnim servisima za motore koji su sa njim opremljeni
 
Mislim da se i taj "neunistivi" lanac mora povremeno ocistiti i podmazati. Mozda ne cesto kao klasicni, ali sigurno treba povremeno. Vidim da i BMW ima neki "proces servisiranja" tog lanca na redovnim servisima za motore koji su sa njim opremljeni
Nije neunistiv, ali proizvodjac tvrdi bez odrzavanja uz vijek trajanja kao i kod klasicnog lanca.

A i sto peres i podmazujes? Prakticki samo rolice i pogotovo njihove rubove da se mazivo moze zavuc pod njih. Ako je lanac tretiran s obje strane rolica i pinova (a je), onda tamo maziva ne treba, nece tu lanac bit pohaban do tocke za zamjenu, nego unutra na pinovima gdje ionako mazivo i sredstsvo za pranje ne moze doc, barem ne bit rebalo moci doc jer to znaci da su ringovi stradali.
Ono sto me u cijeloj prici zanima je sto sa Z ringovima koje taj lanac koristi? Kaj, oni sad odjednom mogu na suho radit? Ja cu rec da sam to testirao i na proslim i na ovom lancu (DID i EK konkretno), nikad ih nisam podmazao, samo rolice i nikad nisam imao fail na tim gumenim dijelovima pa prica mozda i drzi vodu
 
Last edited:
Postavlja se pitanje sta se podrazumijeva pod "vijekom trajanja lanca". To je, onako, prilicno diskutabilno i u sivoj zoni.. Posebno ako uzmemo u obzir razlicite uslove njihovog koristenja i stilove voznje... BMW radi servis ovih lanaca na redovnim servisima svakih 10k kilometara. Znaci ima neko odrzavanje. Mene ne zanima toliko kako se ringovi nose "na suho" koliko me zanima kako se nose sa sitnom prasinom i sljunkom koja ih brusi...
Ne treba trcati pred rudu. Treba vidjeti iskustva i kako ce se stvarno pokazati ovaj lanac. Ipak je duplo skuplji od standardnog
 
Tako je, zato sam i napisao da ce vrijeme pokazati. Ja ga sigurno necu kupovati ove godine, vec ionako imam ZVMX u garazi sa novim lancanicima jer je bila akcija pa nisam odolio kupit :D

Sto se konkretno servisira na tim lancima kod BMWa? Ili je to samo genericka stavka na racunu?

Btw, vijek trajanja lanca ako ne dozivi nepravilno trosenje ili neku drugu havariju je specificiran razmakom 20 linkova pod opterecenjem - postoji limit i naveden je u manualima.

Ali ako bi ovo radilo kako je reklamirano, hm, da, kosta duplo, ali mozda bi znao to cijenit kroz kilometrazu koju radim sa lancima (30-40 tkm)
 
BMW radi servis ovih lanaca na redovnim servisima svakih 10k kilometara. Znaci ima neko odrzavanje.
Baš me zanima što servisiraju ako piše da nema čišćenja ni podmazivanja :mrgreen:
 
Ja nebum vjerovao tuđim pričama nego ću sam isprobati :mrgreen: ako izdrži 20tkm super, ta briga oko lanca mi je najgori dio održavanja, ovako ga prebrišem krpom i gas dalje
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Kod kupnje bmw s1000 modela nadoplata za taj lanac je 100 eura. To mi se čini kao skroz ok opcija
 
Ja nebum vjerovao tuđim pričama nego ću sam isprobati :mrgreen: ako izdrži 20tkm super, ta briga oko lanca mi je najgori dio održavanja, ovako ga prebrišem krpom i gas dalje

Pa 20k kilometara ce ti izdrzati svaki kvalitetniji lanac koji podmazes i ocistis svake prijestupne godine. Znam, jer sam i sam lijen, pa sam testirao koliko moze izdrzati :mrgreen: Na XR-u sam ga u 4000km 2 puta podmazao i jednom ocistio. Eno ga ziv jos uvijek; ne treba ni dotezati :mrgreen: