Uglavnom preferiram motore u izvornom stanju, uz eventualno pokoji decentni dodatak, što ni nije toliko čudno obzirom da me zanimaju R-ovi, ali evo - pitanje iz naslova je i meni zanimljivo, iz više razloga, pa da se predbilježim na temu.
Danas smo u situaciji da se gleda točna dimenzija gume (širina, visina), obavezan je katadiopter na stražnjem kraju motocikla, originalni ili zamjenski homologirani nosač tablice, gleda se i kut pod kojim je tablica, auspusi, homologacija i buka istih, itd., itd., provjere su dosta rigorozne i temeljite, kako na tehničkom pregledu tako i u prometu, a s druge strane ima motora koji su od temelja prerađeni pa nitko ne obrača preveliku pozornost na to. :misli:
Dali su u pitanju veze i poznanstva, neznanje/neupučenost/nestručnost određenih djelatnika, to što vlasnici prerada obično ne rade previše km (nisu puno na cesti), ili sve pomalo, neznam, ali zanimljiv mi je taj fenomen.
Frend je npr. jednom otišao na tehnički "na blef" sa polovnjačom sa staze (narezani slick, bez homologacije i DOT oznake), potrošen na jednom mjestu do žica (lagano su se nazirale) i kontroloru je to sve bilo OK. Napominjem da je ostatak motora zaista potpuno serijski, čak i auspusi i sve. Ali ipak... :shock: A nije se radilo o tome da mu je "platio kavu" nego jednostavno tipu je to bilo u redu - ja sam bio sa frendom nazočan jer smo išli u đir nakon toga. Nisam mogao vjerovati.
Nama sa R-ovim zna biti problem ako se na tehnički pregled dođe npr. sa zadnjom gumom 190-55, a u knjižici je 190-50, i onda nakon toga dođe nešto što ima samo šasiju originalnu i to je kao OK. :shock: :misli:
Ne razumijem te kriterije, zaista. :neznam: