Registracija prerade

OldBoy

New member
      ...kako uspjevate? U situaciji kada vam gledaju dimenzije guma, traže homologaciju za auspuhe, farove, žmigavce, retrovizore?

      Ja teško. I svake godine sve teže, ali će me i ove godine biti na cesti  :mrgreen: (y)
 
kaj ti se dimenzije guma ne slažu sa prometnom? ili kaj?
ja sam mislio ako uspijem uvalit novu dimenziju u papire da sam miran  :misli:

 
James1100 said:
kaj ti se dimenzije guma ne slažu sa prometnom? ili kaj?
ja sam mislio ako uspijem uvalit novu dimenziju u papire da sam miran  :misli:

    ...meni se gume slažu, ali sam to postavio kao pitanje općenito  (y).

    Veli mi čovjek na TP (nakon što je mojih 50 kn stavio u džep  :wink:) da izbjegavam muriju, da bi mi mogli stvarati probleme. I nekako mi je žao, jer za 90 % vrlo skupih prerada na bazi HDa znam sigurno da su bitno 'neispravnije' od mog motora, ali njima se to valjda gleda kroz prste. Oni smiju pred drotove, a ja moram biti na oprezu. 
 
Uglavnom preferiram motore u izvornom stanju, uz eventualno pokoji decentni dodatak, što ni nije toliko čudno obzirom da me zanimaju R-ovi, ali evo - pitanje iz naslova je i meni zanimljivo, iz više razloga, pa da se predbilježim na temu. (y)

Danas smo u situaciji da se gleda točna dimenzija gume (širina, visina), obavezan je katadiopter na stražnjem kraju motocikla, originalni ili zamjenski homologirani nosač tablice, gleda se i kut pod kojim je tablica, auspusi, homologacija i buka istih, itd., itd., provjere su dosta rigorozne i temeljite, kako na tehničkom pregledu tako i u prometu, a s druge strane ima motora koji su od temelja prerađeni pa nitko ne obrača preveliku pozornost na to. :misli:

Dali su u pitanju veze i poznanstva, neznanje/neupučenost/nestručnost određenih djelatnika, to što vlasnici prerada obično ne rade previše km (nisu puno na cesti), ili sve pomalo, neznam, ali zanimljiv mi je taj fenomen.

Frend je npr. jednom otišao na tehnički "na blef" sa polovnjačom sa staze (narezani slick, bez homologacije i DOT oznake), potrošen na jednom mjestu do žica (lagano su se nazirale) i kontroloru je to sve bilo OK. Napominjem da je ostatak motora zaista potpuno serijski, čak i auspusi i sve. Ali ipak... :shock: A nije se radilo o tome da mu je "platio kavu" nego jednostavno tipu je to bilo u redu - ja sam bio sa frendom nazočan jer smo išli u đir nakon toga. Nisam mogao vjerovati.

Nama sa R-ovim zna biti problem ako se na tehnički pregled dođe npr. sa zadnjom gumom 190-55, a u knjižici je 190-50, i onda nakon toga dođe nešto što ima samo šasiju originalnu i to je kao OK. :shock: :misli:

Ne razumijem te kriterije, zaista. :neznam:
 
    ...zamisli horrora da si isprinta sliku originalnog FZRa i veli mi 'evo, kad bude ovak izgledal, budeš prošel'  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Ovaj moj je probal bit duhovit i veli mi da mi motor ima metalnih ivica, a original ih sigurno nema. A tomićevi čoperi sa stotinu kromiranih šiljaka, su OK? Valjda zato kaj su prepreskupo plaćeni?
 
biker4life said:

    ...i meni je to sad smešno. Do iduće godine u ovo vreme. A onda budem opet moral pretvoriti u sitnog mrava i slušati mudrovanja prije nego kaj se smiluje i veli mi da sam prošel.

    I to me smeta, jebote. Zašto jedan motor koji je u svim tehničkim elementima zadovoljavajući mora zbog isključivo izgleda biti prepušten na milost kontrolora?
 
OldBoy said:
    ...i meni je to sad smešno. Do iduće godine u ovo vreme. A onda budem opet moral pretvoriti u sitnog mrava i slušati mudrovanja prije nego kaj se smiluje i veli mi da sam prošel.

    I to me smeta, jebote. Zašto jedan motor koji je u svim tehničkim elementima zadovoljavajući mora zbog isključivo izgleda biti prepušten na milost kontrolora?

Mene u ovoj zemlji više ništa ne iznenađuje! (y)
 
OldBoy said:
    ...i meni je to sad smešno. Do iduće godine u ovo vreme. A onda budem opet moral pretvoriti u sitnog mrava i slušati mudrovanja prije nego kaj se smiluje i veli mi da sam prošel.

    I to me smeta, jebote. Zašto jedan motor koji je u svim tehničkim elementima zadovoljavajući mora zbog isključivo izgleda biti prepušten na milost kontrolora?
a da tu svoju sklepociju atestiraš i mirna bosna? :jesus:
 
Pratim :paper:

I mislim se za ovu godinu, pošto je motor navršio 30-u,
možda krenuti u oldtimer vode
Možda će onda manje pitat na STP-u  :misli:
 
jolly the roger said:
a da tu svoju sklepociju atestiraš i mirna bosna? :jesus:

    ...to bi se protivilo mojoj 'umjetničkoj' slobodi  :mrgreen:

    A i kao čovjek sa puno iskustva u zaobilaženju zakona (zaobilaziti nije isti što i kršiti ga  :wink:), atestiranjem riskiram da mi kažu kako motor NE udovoljava u globalu i kao koncept. A onda sam najebo, jer sam službeno odbijen, i pojavim li se na TP nema načina da 'skuham' kontrolora i prođem tehnički.

    I nije nebitno, ne troše mi se dodatni novci  (y)

     
 
Prika mi ima dragstar 650,preradjen malo zadnji kraj,mislin nista srasno al ga ne pusta na tehnickom dok ne vrati (pazi sad) zadnji blatobran da ga moze slikat,a na motoru stopovi,pozicije sve u zmigavcima,prednji far zaminjen sa dva mala i to ih ne zanima,mene ce isto j... za homemade nosac tablice i led zmigavce al mi se nekako neda to minjat,provat cemo shemu ucjene osiguravatelja

Sent from my HTC One mini using Tapatalk

 
    ...zanima me kako bi uspio na legalan način atestirati caffe racera (jer imam u planu krenuti u takav projekt). Zamišljam krenuti samo sa ramom od nekog motora, pa na kraju što ispadne. I kako odgovoriti na pitanja homologacije svakog ugrađenog dijela, ako bi mnoge napravio sam, doslovce od nule?

    I nije nebitno ni njihovo pitanje: tko je to radio? Kažem im ja sam, a onda me pitaju da li sam za tako nešto stručno osposobljen (ovlašten)? Naravno da nisam. Ja sam čovjek koji se iz hobija, a ne iz želje da prodajem svoje motore upustio u takav projekt.

    Na kraju me pošalju kući i kažu mi da se sa tim sklepanim sranjem mogu voziti po svom dnevnom boravku, a ne po državnim cestama. 
 
Vjerojatno bi jedini zajeb mogo bit sto nema potvrde da je to izvela kvalificirana osoba. Sto je nonsens, jer poanta je vidjet jel sve po "PS-u"
 
Ja sam kupio hrpu nekih dijelova jer svoj stari motor pokušavam malo prepraviti. Moja žena kaže da bi opet malo vozila - pa da baš ne vozi onu grozotu. Tehnički vozilo je dovedeno u super stanje.
I sad... gledam tu hrpu dijelova i razmišljam staviti ili ne. Nije bila neka cijena, ali...

Na poslu sam prošao tehničke preglede/pokusne pogone i sl  za zbilja komplicirane objekte - a ovdje me "strah" zamijeniti svijetla, blatobrane i malo poskidati oklopa  - što nikako ne utjeće na vozne osobine jer vozilo ima 15KS.

Koje su uopće struke ljudi u CVH koji bi odlučivali što se smije instalirati a što ne? (ne pitam bez veze - nego bi nešto probao)

Npr. Prednji far bi trebao biti sitnica jer se jako lako može provjeriti radi li ispravno ili ne. Pogleda se jačina, snop... i lako se podesi. Što tu netko uopće može tražiti kad taj novi far prođe normalni tehnički pregled bez problema?





 
Dazzo said:
Koje su uopće struke ljudi u CVH koji bi odlučivali što se smije instalirati a što ne? (ne pitam bez veze - nego bi nešto probao)


O cemu pricamo kad imam na motoru leo vince top, bas za moj model motora, papire od njega gdje lijepo pise da na podrucju EU ne treba uz njega nista osim dobivenog papira kojim se potvrdjuje da je homologiran za taj motor, a u HR na tehnickom ne pustaju jer nije obavljena homologacija i nije upisan u prometnu?
 
Pa baš to - ja isto imam Lea baš za svoj motor i sve one papire koji idu uz njega i nikad me nitko ništa nije pitao.
...ali i dalje razmišljam hoće li netko imati loš dan...

Zato pitam koja su struka i tko im daje neki papir/potvrdu da su kvalificirani?
Inženjeri imaju komore od kojih dobiju ovlaštenje. Dakle da mi 3,4,5 ... ovlaštenih dipl.ing.stroj. ili dr.sc. dipl. ing.stroj. potpišu da je ta Leo špulja ok, a ja dojdem na atest i netko mi kaže da nije OK. Ista stvar da dipl.ing.el. potpiše da je svijetlo OK...

Ne govorim samo o ljudima koji su ovlašteni za gradnju i projektiranje - nego i inaće rade ateste i sl.










 
Dazzo said:
Pa baš to - ja isto imam Lea baš za svoj motor i sve one papire koji idu uz njega i nikad me nitko ništa nije pitao.
...ali i dalje razmišljam hoće li netko imati loš dan...

Clan foruma "sid" je prosle godine, sredinom 7. mjeseca imao problema sa identicnom situacijom na tehnickom. Ta dan sam slucajno i ja bio sa autom tada u istoj STP, al nisam znao da ga masiraju zbog toga pa nisam bio u prilici cut suvislo objasnjenje od djelatnika STP. Bilo bi zanimljivo na usi cut razlog.

Ne kazem da tu homologaciju spuha (300tinjak kuna, ako je sve u redu, usput receno) ne treba napravit, al da mi je nac negdje gdje pise da je to nuzno obavit obizrom da se papiri spuha referiraju na upravo tu EU direktivu na koju se CVH poziva



E da mi je volje, para i vremena pa da to sudski istjeram....  :LOL:
 
3alfa3 said:
O cemu pricamo kad imam na motoru leo vince top, bas za moj model motora, papire od njega gdje lijepo pise da na podrucju EU ne treba uz njega nista osim dobivenog papira kojim se potvrdjuje da je homologiran za taj motor, a u HR na tehnickom ne pustaju jer nije obavljena homologacija i nije upisan u prometnu?

ajd daj sken tog papira, baš me zanima :wink:


btw samogradnja se homologira za vlastitu uporabu tako što pošalješ svu dokumentaciju (kako si nešto napravio, koje si preinake napravio i di) u CVH, i onda oni vrednuju jel to može il ne može na cestu.
 
jolly the roger said:
btw samogradnja se homologira za vlastitu uporabu tako što pošalješ svu dokumentaciju (kako si nešto napravio, koje si preinake napravio i di) u CVH, i onda oni vrednuju jel to može il ne može na cestu.

    ...jolly, zabrijal si  :mrgreen:. Ko dela dokumentaciju dok prerađuje motor? Ja znam dosta njih, al nit jedan je nije redio. Zato jer znaju nešto napraviti, ali ne  igrati se konstruiranja