Regler na Virago250

NetworkNagual

New member
Prije svega, pozdrav svim bajkerima. Imam problem sa montiranjem reglera na Virago 250. Regler nije originalni za taj motor i ima 6 zica (3bijele, crvenu, crnu i smedju)

Originalni ima sve osim te smedje koja je na regleru visak.

Dakle, kako god da skopcam, a izostavim smedju, regler puni prejako (preko 18V na punom gasu)
Obisao sve lokalne elektricare i wannbe elektricare, mijenjao reglere (svi su sa tom zicom viska, tj. sa 6 zica), bezuspjesno. Onda sam poceo telefonirati i covjek mi je rekao da smedju zicu sa reglera spojim direktno na crvenu, zajedno sa crvenom, dakle na plus.

Regler sad puni u nirmalnom rasponu, medjutim jako se grije. Jel zna neko iz iskustva sta da radim? Napravio sam samo test 50-ak kilometara, jer ne znam dal je pametno to voziti tako.

 
od viraga 250 zato i crkava regler jer je mali..i nema nikakvih rebara za hladenje. Ti nadi jednu deblju al-plocu...i na nju stavi regler...mozda bude bolje...inace svi se regleri itekako griju....a ovi pogotovo... :palacdolje:
 
NetworkNagual said:
Regler sad puni u nirmalnom rasponu, medjutim jako se grije. Jel zna neko iz iskustva sta da radim? Napravio sam samo test 50-ak kilometara, jer ne znam dal je pametno to voziti tako.

Regler ustvari potroši sav proizveden višak struje, pretvara je u toplinu. Vozi se stalno sa upaljenim svjetlima, i montiraj regler na metalni dio koji će najbolje odvoditi toplinu.
 
U pravu si, original nema nikakav hladnjak, tj. rebra, sto me zacudilo...Znaci da ga zavrnem na Al plocu? A o rasporedu zica, jel to ok? Svaki elektricar svoju politiku ima, jedni kazu da je bitan i raspored one 3 bijele sa statora, jedni da je smedja visak, ali cinjenica je da samo ovako radi, tj puni u normalnom rasponu. U svakom slucaju hvala ljudi.