Reparacija amortizera

Idem ovih dana do IGPa vidit šta oni kažu.
Ako to mogu exprexs rješit super, ako triba skidat amortizer mirit šublerom, ostavit njima par dana, kurci placi, lagano na kraj sezone se sa tim pozabavit.
 
Mislim da ti je jeftinije i lakse kupiti novi amortizer. Osim ohlinsa i WP-a, nisam naletio na amortizere koji se mogu reparirati. Pricam o "normalnim" amortizerima, ne o race programu.

YSS ti je budget koji ce ti ok odradit posao. Također, možeš kupiti amortizer s oprugom za svoju težinu (japanski motori du dizajnirani za vozača od 70 kg, što nije baš balkanski standard).
 
  • Like
Reactions: deny-zg
Gledao sam amortizere na louis i još par tih web butiga, dođe set oko 120-150 Eur, yss oko 140 eura.
Razmišljao sam ih "pojačat", ja imam 95 kili najranije ujutro, gol i bos, posli pražnjenja mjehura i velike nužde, a 80% vrimena je i žena sa menom na motoru, tako da bi i neke feder plate bile ok hahahaha

Ako ove gume u amortizeru budu neka zajebancija veća, uzet ću nove onda...

Di još mogu pogledat amortizere osim louisa, samo da nije neki kineski fazon tipa aliexpress, wish...
 
Pozdrav i mene muči zadnji amortizer na Hondi cb 500 x osjetio sam da motor ne ublažava zadnji kraj kad vraća, vrati ga brzo nema laganog povrata amortizera kad se zadnji kraj zaljulja, da budem iskren motor do sad sam uvijek vozio polako pa ništa nisam osjetio, ali na većim brzinama osjetim i na lošim cestama. Pomislio sam možda je to takav amortizer jer nije ništa posebno ima 5 stupnjeva namještanja ali u svakom stupnju brzo vrati nazad, a hod se smanjuje ili povećava ovisno o namještanju, dok povrat je uvijek brz. Nije valjda da je već otišao na 11000 km ?
 
Pozdrav i mene muči zadnji amortizer na Hondi cb 500 x osjetio sam da motor ne ublažava zadnji kraj kad vraća, vrati ga brzo nema laganog povrata amortizera kad se zadnji kraj zaljulja, da budem iskren motor do sad sam uvijek vozio polako pa ništa nisam osjetio, ali na većim brzinama osjetim i na lošim cestama. Pomislio sam možda je to takav amortizer jer nije ništa posebno ima 5 stupnjeva namještanja ali u svakom stupnju brzo vrati nazad, a hod se smanjuje ili povećava ovisno o namještanju, dok povrat je uvijek brz. Nije valjda da je već otišao na 11000 km ?

Što konkretno možeš podešavati na zadnjem amortizeru, preload ili rebound?

Evo gledam, ima podešavanje samo preloada, barem ovi stariji modeli. Ako nema podešavanja povrata/rebounda, onda ne možeš realno ništa napraviti,
osim naravno neki bolji aftermarket amortizer.
 
Last edited:
Dali tko koristi ovaj alat/čistać kao preventivu? Jer kad semering propusti onda je to uzalud.
Screenshot_2022-10-30-20-46-19-803_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2022-10-30-20-46-09-455_com.android.chrome.jpg