stalker
Active member
Na 9 godina starom Hyosungu MS3-250 mi je prošlog ljeta "propišala" lijeva vilica. Kako mi je to sporedno vozilo u koje ne ulažem previše, vozio sam tako do zime a onda sam skuter rastavio da riješim nekoliko manjih nedostataka. Na kraju sam odlučio rastaviti vilicu i sam je riješiti.
Na kromiranom dijelu vilice su bila vidljiva sitna oštećenja i tragovi korozije što je očigledno izazvalo trganje semeringa i curenje ulja iz vilice.
Vilicu sam rastavio slijedeći upute tvorničkih servisnih manuala i sada sam naručio nove semeringe i brisače.
Tvorničko ulje je Shell Tellus #22 i tu sam malo u nedoumici da li tražiti isto ili staviti neko ekvivalentno. Po uputama u vaku vilicu staje 1,2 dcl ulja.
Pomalo sam nesiguran u mogućnost poliranja oštešenja cijevi vilice jer nemam iskustva i saznanja koliko je moguće ispolirati i do koje mjere se može skidati dok se ne dobije ponovno potpuno glatka površina.
Na kromiranom dijelu vilice su bila vidljiva sitna oštećenja i tragovi korozije što je očigledno izazvalo trganje semeringa i curenje ulja iz vilice.
Vilicu sam rastavio slijedeći upute tvorničkih servisnih manuala i sada sam naručio nove semeringe i brisače.
Tvorničko ulje je Shell Tellus #22 i tu sam malo u nedoumici da li tražiti isto ili staviti neko ekvivalentno. Po uputama u vaku vilicu staje 1,2 dcl ulja.
Pomalo sam nesiguran u mogućnost poliranja oštešenja cijevi vilice jer nemam iskustva i saznanja koliko je moguće ispolirati i do koje mjere se može skidati dok se ne dobije ponovno potpuno glatka površina.