Restauracija BMW R25/3 1954 by Ziggy

ziggysb

Active member
:D

Mali iznad mene govori sve...Konačno je gotovo.Motor je u vlasništvu mog rođaka i prošle godine u jesen smo odlučili prešpricati motor i izvući linije.
Međutim tu su stvari otišle pomalo u hedonizam i bio bi grijeh ostaviti stvari kakve jesu, jer smo primjetili da su prijašnji majstori iza sebe ostavili popriličan broj rješenja o kojima bi se mogao napisati i omanji roman... :palacdolje:
Uglavnom najveća zasluga pripada mom ocu koji je detaljizirao, finiširao i pružio idejna rješenja bez kojih restauracija ne bi bila moguća.
Nadam se da će ove slike potaknuti vlasnike da ne brzaju sa rješenjima i da na kraju satisfakcija za dobro obavljen posao nema vrijednosti .

Uglavnom nemam baš cijeli tok restauracije ali mislim da će i ovo biti više nego dovoljno.
Na nekim slikama se pojavljuju i moji dijelovi od /2 jer samo paralelno rješavali oba motora..

Naravno prvo pjeskarenje koje je otkrilo niz brzih rješenja u obliku kita..

Restauracija25-354001.jpg

Restauracija25-354003.jpg

Restauracija25-354005.jpg

Restauracija25-354007.jpg

Restauracija25-354016.jpg

Restauracija25-354013.jpg


Nakon toga smo brusili dijelove finom žicom ,popravili limariju gdje je trebalo i zamjenili ne autentične dijelove poput nosača fara , kartera itd...koji su bili od različitih modela.

Restauracija25-354020.jpg


Idealna prilika je bila da se motor složi kako treba jer nakon rastavljanja oba motora shvatili smo da da i jedn i drugi motor (/2,/3) imaju izmiksane dijelove.Nisu štimale glave ventila, karburatori,cilindri,klipovi itd, pa je sada sve složeno po tehničkoj knjižici.
Znači od načina podmazivanja,tipa cilindra ,originalnog karburatora

003.jpg


Ljevo stari cilindrar od neutvrđenog modela a desno je originalni za 25/3 gdje brojevi govore da(2,3 i četvr znamenka) da je to cilindar za seriju 24, model broj 4.
24,25,25/2,25/3

Tražili smo takav cilindar i našli jedan potpuno izmučeni koji je saniran u potpunosti: pixanje na 68,varenje profesionalno odlomljenog rebra, pjeskarenje,farbanje termičkom bojom, pečenje boje
Restauracija25-354022.jpg

Restauracija25-354023.jpg

Restauracija25-354024.jpg


Bilo je gomilu popravaka bloka motora gdje je bilo razvrtano oko 50 posto navoja i polomljeni dijelovi unutar bloka .Samo za informaciju recimo da je mrežica oko pumpe bila izravnana konzerva od paštete..  
:haha:
Restauracija25-354031.jpg

Restauracija25-354032.jpg

Slika014-1.jpg

Slika020.jpg


Ovdje je nekada bila rupa jer se majstoru omakao borer..
Slika016.jpg

Slika015.jpg

Slika008-2.jpg

Slika009-1.jpg


Promjenjeni su svi ležajevi (C3 tolerancija na radilici) semerinzi ,lanac , zatezači, reparacija radilice,kvačila,pumpe..

Slika021-1.jpg

Slika022-1.jpg

Slika023-1.jpg


Ćaća i probno štelanje
DSC00289.jpg


Pečenje termičke boje..(žena je bila jako vesela kad je vidjela šta trpam u novu pećnicu  
:(  )

DSC00287.jpg


Finaliziranje bloka motora:
DSC00290.jpg

DSC00291.jpg

DSC00293.jpg

DSC00294.jpg


Reparacija diferencijala, nove cijevi amortizera i ostala veselja strojobravarije..

HPIM2712.jpg

HPIM2714.jpg

HPIM2718.jpg

HPIM2719.jpg

HPIM2710.jpg

HPIM2709.jpg


Reparacija ventila za odušak:

Restauracija25-354026.jpg

Restauracija25-354027.jpg

Restauracija25-354025.jpg


 
udahnuli ste nov život starom dobrom motoru.

P.S. Ni ja ne vidim drugu pol. slika, možda bi bilo zahvalno razbit glavni veliki post na 2 ili 3 dijela.(moderatori ?)

Imate vrhunsko znanje
 
Ni ja ne vidim drugu polovicu slika :doh:, inace imam slicnog doma, 1951 g. moram ga dovrsiti !
 
Nastavak:

Nove žbice, poliranje felge, centriranje..

DSC00377.jpg

DSC00376.jpg

DSC00376.jpg

DSC00361.jpg


Popravak kontakt plate, preinaka nosača,novi elementi bravice:

Restauracija25-354028.jpg


Restauracija25-354029.jpg


Povrat sa lakiranja:
DSC00299.jpg

DSC00300.jpg

DSC00301.jpg

DSC00302.jpg


Zatim je krenulo sastavljanje pri čemu je naj zahtijevni dio posla bio pažnja da se nešto ne ogrebe i slično ..
HPIM2894.jpg

HPIM2703.jpg

HPIM2702.jpg

HPIM2700.jpg

HPIM2704.jpg

HPIM2721.jpg

HPIM2715.jpg

HPIM2716.jpg

HPIM2717.jpg


Slaganje nove električne instalacije:
HPIM2867.jpg

HPIM2868.jpg

HPIM2874.jpg

HPIM2876.jpg

HPIM2878.jpg

HPIM2881.jpg

HPIM2879.jpg

HPIM2884.jpg


Ugradnja štednih lampica za rasterećenje centrale:
HPIM2889.jpg

HPIM2890.jpg

HPIM2891.jpg

HPIM2892.jpg

HPIM2893.jpg


Bodywork:
HPIM2870.jpg

HPIM2871.jpg

HPIM2873.jpg


Završetak se bliži kraju i motor je upaljen vjerovali ili ne na treću kurblu...predpostavljam da se zato kaže treća sreća!!!

HPIM2915.jpg

HPIM2916.jpg

HPIM2917.jpg

HPIM2937.jpg

/BMW%20R25_3%201954/HPIM2919.jpg[/IMG]
HPIM2922.jpg

HPIM2923.jpg

HPIM2924.jpg

HPIM2924.jpg

HPIM2926.jpg

HPIM2930.jpg

HPIM2931.jpg

HPIM2933.jpg

HPIM2934.jpg

HPIM2938.jpg


Nakon 200 kilometara izmjenjena su kompletna maziva da se motor očisti, i sljedeće je na 1000 zatim uobičajeno mjenjanje ulja.

Thats all Folks!!
Vidimo se na sljedećem projektu!

 
Hvala Bogu sta imam DSL  :mrgreen:  :mrgreen: Inace bi mi trebalo za otvorit slike vremena koliko i tebi za napravit sve to  :mrgreen:
 
Pila je vrhunska!
Odlican posao  (y)
 
V_max said:
Pozz Ziggy!!!

Ljudi moji ja sam vidio uzivo motor sad nedavno i izgleda ko...ma neznam...izgleda ko now...bez zezancije...

Svaka cast ziggy!

Thank's

Nego kada ćeš donjeti vilicu?
 
Čestitke na trudu i radu  (y)

imam samo jedno pitanje, pošto i sam imam jednog starog motora (EMW R35 54.g.) koji je dosta obnovljen, ali
ima dosta "drugih" dijelova, zanima me gdje si nabavljal dijelove? ebay?