ziggysb
Active member
Mali iznad mene govori sve...Konačno je gotovo.Motor je u vlasništvu mog rođaka i prošle godine u jesen smo odlučili prešpricati motor i izvući linije.
Međutim tu su stvari otišle pomalo u hedonizam i bio bi grijeh ostaviti stvari kakve jesu, jer smo primjetili da su prijašnji majstori iza sebe ostavili popriličan broj rješenja o kojima bi se mogao napisati i omanji roman... alacdolje:
Uglavnom najveća zasluga pripada mom ocu koji je detaljizirao, finiširao i pružio idejna rješenja bez kojih restauracija ne bi bila moguća.
Nadam se da će ove slike potaknuti vlasnike da ne brzaju sa rješenjima i da na kraju satisfakcija za dobro obavljen posao nema vrijednosti .
Uglavnom nemam baš cijeli tok restauracije ali mislim da će i ovo biti više nego dovoljno.
Na nekim slikama se pojavljuju i moji dijelovi od /2 jer samo paralelno rješavali oba motora..
Naravno prvo pjeskarenje koje je otkrilo niz brzih rješenja u obliku kita..
Nakon toga smo brusili dijelove finom žicom ,popravili limariju gdje je trebalo i zamjenili ne autentične dijelove poput nosača fara , kartera itd...koji su bili od različitih modela.
Idealna prilika je bila da se motor složi kako treba jer nakon rastavljanja oba motora shvatili smo da da i jedn i drugi motor (/2,/3) imaju izmiksane dijelove.Nisu štimale glave ventila, karburatori,cilindri,klipovi itd, pa je sada sve složeno po tehničkoj knjižici.
Znači od načina podmazivanja,tipa cilindra ,originalnog karburatora
Ljevo stari cilindrar od neutvrđenog modela a desno je originalni za 25/3 gdje brojevi govore da(2,3 i četvr znamenka) da je to cilindar za seriju 24, model broj 4.
24,25,25/2,25/3
Tražili smo takav cilindar i našli jedan potpuno izmučeni koji je saniran u potpunosti: pixanje na 68,varenje profesionalno odlomljenog rebra, pjeskarenje,farbanje termičkom bojom, pečenje boje
Bilo je gomilu popravaka bloka motora gdje je bilo razvrtano oko 50 posto navoja i polomljeni dijelovi unutar bloka .Samo za informaciju recimo da je mrežica oko pumpe bila izravnana konzerva od paštete..
:haha:
Ovdje je nekada bila rupa jer se majstoru omakao borer..
Promjenjeni su svi ležajevi (C3 tolerancija na radilici) semerinzi ,lanac , zatezači, reparacija radilice,kvačila,pumpe..
Ćaća i probno štelanje
Pečenje termičke boje..(žena je bila jako vesela kad je vidjela šta trpam u novu pećnicu
)
Finaliziranje bloka motora:
Reparacija diferencijala, nove cijevi amortizera i ostala veselja strojobravarije..
Reparacija ventila za odušak: