Restauracija stare kante koja traje i trajat će (GSXR750 '88)

Status
Not open for further replies.

strasilo

Motorator
Sve je krenulo telefonskim pozivom jednog uvaženog forumaša koji me uvalio u sve ovo ...  :LOL: :LOL:

otišao sam pogledati motor i naišao na ovo ...

P1010109.jpg


P1010101.jpg


P1010100.jpg


P1010099.jpg


P1010095.jpg


naravno da je trebalo nešto napraviti po tom pitanju ...  :mrgreen:
 
pa su tako i otpočeli radovi

skinuo sam stare i pokidane vilice !

stare_vilice.jpg


rastavio nove sa ciljem zamjene semeringa i ulja !

nove_vilice.jpg


Prije svega sam morao podići prednji kraj i osigurati da tako stoji !

beba2-1.jpg

beba1-1.jpg


 
nove vilice sa novim uljem (15-ica) i novi semerinzi (86 kuna)

beba3.jpg

beba4.jpg


prvo samostalno guranje.. :))

prvi_puta.jpg
 
zatim su na meniju bile kočnice, odnosno prednje kočione čeljusti i njihovo generalno sređivanje..  (y)

prvo kao što po redu ide je rastavljanje i čiščenje:

ciscenje3.jpg

ciscenje2.jpg


zatim kad su dijelovi očiščeni, složio sam ih kako bi bili spremni za sastavljanje:

ocisceno3.jpg

ocisceno.jpg


a zatim sam sve to lijepo i sastavio...  :mrgreen:

celjusti11.jpg

celjusti10.jpg
 
da nastavimo sa slikicama .... i radovima...  :mrgreen:

skinuo sam i reparirao zadnju kočionu čeljust
zadnji_disk.jpg

kocioni_cil_zadnji.jpg

kocioni_cil_zadnji1.jpg


poskidao sam i lanac i lančanike..

ublayivaci.jpg

lanaclancanici.jpg


i zadnju glavčinu i ublaživače...

glavcina.jpg

glavcina1.jpg


kako sam skidao prednji dekl, odmah sam riješio i cilindar kvačila...
kvacilo.jpg

dekl_lancanika.jpg

cilindar_kvacila.jpg


kako su već sve čeljusti dole, odlučio sam i glavne cilindre srediti, pa sam poskidao i ručke...

rucke.jpg



i jedan primjer neodgovornog ponašanja prema lancu od strane prethodnog vlasnika..  :palacdolje:

lanaclancanici1.jpg
 
bio sam malo bio kratak sa vremenom, pa nisam baš puno posla napravio, ali sredio sam glavni cilindar kvačila i glavni cilindar pr. kočince...

prvo sam sve rastavio....

cilindri_rucke.jpg


a zatim sve oprao u složio....

ocisceno-1.jpg
 
Kako sam i rekao, iako mimo planova, dok čekam ostatak dijelova, ionako se ne mogu voziti, pa sam odlučio malo i po mašini kopati....   :mrgreen:

Rastavio sam kvačilo kako bih pregledao lamele i korpu i eventualno zamijenio ponešto, ali ustanovio sam da je sve i više nego OK ..
kvacilo1.jpg


lamele.jpg


kvacilo2.jpg


korpa.jpg


poskidao sam i dekle sa mašine...

bocna_desna1.jpg


bocna_desna.jpg


bocna_lijeva.jpg


dekli.jpg


Ispustio sam ulje i zamijenio filter...

na_dizalici.jpg


na_dizalici1.jpg
 
onda sam skinuo karburatore i očistio ih izvana, i pripremio za detaljno rastavljanje...

karburatori.jpg


zatim sam skinuo poklopac ventila sa ciljem štelanja istih...

glava.jpg

glava2.jpg

glava1.jpg


i onda sam naravno i naštelao ventile...  :mrgreen:

stelanje_ventila.jpg
 
za one koji neznaju, danas sam uslikao kako se pravi brtva... slikao sam samo jednu, iako sam pravio više komada...  (y)
brtva.jpg


Oprao sam i namazao lamele i međuploče kvačila i sastavio kvačilo i montirao ga..

sastavljanje_kvacila.jpg


a zatim sam montirao i napravljenu brtvu i dekl kvačila ...

montaza_brtve.jpg


uz sve ovo sam prepakirao i lonac auspuha, ali nažalost, zaboravio sam uslikati...  :(

 
Grane još nisu završene, danas su samo pomotani lukovi, a sutra idem kod dide koji će mi istokariti prirubnice ...

grane1.jpg

grane.jpg
 
   
  ...promjenio si prednju vilicu. Kako znaš da rama nije bila savijena? Ono je bio gadan umfal  :misli:
 
naravno, grane su pravljene po ne baš idealnom uzorku koji je također bio udaren, pa sam zamolio čiku da ostavi malo viška cijevi kako bi imao materijala za manipulaciju...
neću pretjerati ako kažem da sam bar 50puta stavio i skinuo uzorak dok ga nisam podesio kako treba.... ovo je višak cijevi i pokušaji dobivanja riješenja...

visak.jpg


visak1.jpg


Danas je glavni alat bila pila za željezo, turpija, brusilica i preša

presa.jpg


kad sam napokon dobio željene dužine i krivine, namjestio sam i prirubnicu...

priprema.jpg


da bi to na kraju izgledalo ovako...

napokon.jpg


naravno da to nije finalni izgled, dolazi još finiš i farbanje...  :mrgreen:
 
OldBoy said:
   
  ...promjenio si prednju vilicu. Kako znaš da rama nije bila savijena? Ono je bio gadan umfal  :misli:

ovo je stara tema koju samo pokušavam "spasiti" od zaborava.. ;)

ali odgovorit ću ti ... pregledao sam i premjerio neke parametre i od tad do danas napravio preko 150k km ... i vjeruj mi da je ravna...  :LOL: :LOL:
 
napokon sam upasao sve 4 grane ...
gotove_grane.jpg


sve dalje što sam radio je ustvari bilo pripremanje grana i auspuha za farbanje i montažu...
priprema_grana.jpg


priprema_grana3.jpg


priprema_grana2.jpg


priprema_grana1.jpg


a kad mi je dosadilo šmirglanje i živčana četka, nabacio sam i prvi stunt na novom motoru...  :mrgreen:

stunt.jpg
 
farbao sam auspuh...

farbanje.jpg


farbanje1.jpg


farbanje2.jpg


koristio sam ovaj spray..

spray.jpg


a ovako izgleda sve zajedno...

auspuh.jpg


auspuh1.jpg


I još sam pripremio neke bakrene pločice za postavljanje na njihovo mjesto...

bakrena_plocica.jpg


za neupućene, bakrene pločice je potrebno prije ugradnje "smekšati" , a to se radi tako da se naglo ugriju do usijanja i onda naglo ohlade u vodi ....   (y)
 
pa sam montirao prednju gumu na felgu, izbalansirao i postavio na motor...

montaza.jpg


ovako izgleda jedno profesionalno balansiranje ...  :))

balansiranje1.jpg


balansiranje.jpg


beba bez prednjeg točka..

na_staklu.jpg


beba sa novom gumom i izbalansiranim kotačem...

montirano.jpg


a ovo je neki višak i neki sitni alat ...

krs.jpg
 
pošto sam napokon riješio i tu prednju gumu, danas sam bio u mogućnosti postaviti i montirati prednja kočiona kliješta i disk pločice...

kljesta_plocice.jpg


kljesta.jpg


a onda mi je ostalo još malo vremena da se pozabavim karburatorima...  :))

ako postoji netko na forumu da slučajno nije nikad vidio sadržaj karburatora, ovo mu je moj skromni doprinos ....   (y)

carb.jpg


carb1.jpg
 
zatim sam ofarbao sitne dijelove prednje kočnice...

farbanje-1.jpg


farbanje2-1.jpg


farbanje1-1.jpg


a zatim sam opet "mekšao" bakrene pločice za spojeve crijeva na holenderima..

grijanje.jpg


ovako izgleda razlika između "mekane" i obične bakrene pločice

plocice_razlika.jpg


a zatom sam sve to montirao i doveo u funkcionalno stanje... tj. prednja kočnica služi svojoj svrsi...  :))

kocnica.jpg


kocnica2.jpg


kocnica1.jpg
 
onda je uslijedilo pranje i čiščenje cjelokupnog motora...  :))

pranje5.jpg


pranje4.jpg


pranje3.jpg


pranje2.jpg


pranje.jpg


pranje1.jpg


a ovako sad izgleda ono što je bilo onako jaaaako prljavo...

cisto.jpg


i u današnjem poslu sam pronašao u radioni specijalni Suzukijev alat koji je zaostavština ćaćinog ovlaštenog servisa...  :))

spec_alat.jpg
 
Status
Not open for further replies.