Retro

Ko mi prvi javi kad CB1100R uđe u seriju ima večeru a ja kupujem taj motor odma , poslao bi lovu na neviđeno u hondu samo da oće uzet .
Taj motor mi je ko Anita Ekberg u filmu La Dolce Vita , ono kad se kupala u fontani .
Vi mlađi pitajte svoje tate za tu scenu .
 
Kawa W(oba modela)... kakav neodoljivi sarm klasike  :0648: iako preferiram caffe racere on mi je prilicno pogodio ukus  (y)
 
ljubav na prvi pogled - DUCATI MH900e "Mike Hailwood Evoluzione"  :D :)
mh_davida2.jpg
 
:misli: čudno mi je što nitko od vas kawaca nije stavio ovog w-a, a ako izađe sakura 1000-zanimljivo.
 
jota said:
Ko mi prvi javi kad CB1100R uđe u seriju ima večeru a ja kupujem taj motor odma , poslao bi lovu na neviđeno u hondu samo da oće uzet .
Taj motor mi je ko Anita Ekberg u filmu La Dolce Vita , ono kad se kupala u fontani .
Vi mlađi pitajte svoje tate za tu scenu .
Poćmi skupljati lovu...možda dođe i R verzija  (y)
Hondin naked CB 1100 ipak dolazi u Europu
Japanski proizvođač motocikala pune je tri godine odolijevao napasti da u Europu dopremi svoj veliki naked CB1100. Tome je sada došao kraj jer se europska inačica Honde CB1100 već testiran u toploj Australiji…

Maleni interes za ovakav tip motocikala u Europi Hondu je pune tri godine sputavao u dovođenju nakeda CB1100 na stari kontinent. Taj mali interes teško može pravdati troškove razvoja europske verzije ovog motocikla stog se pitamo što se to promijenilo u dvije i pol godine da je Honda odlučila udovoljiti želji malog broja europskih bikera.

Prema podacima koji trenutno kruže Internetom razlike između Japanske i europske izvedenice ovog motocikla trebale bi biti minimalne i odnositi se samo na drugačije svjetlosne sklopove i pokazivače smjera. Je li to doista tako trebali bismo vrlo brzo saznati budući da bi se CB1100 trebao pojaviti na nekom od ovogodišnjih salona dvokotača na području Europe.
 
Paaa... ako izađe takva, ne virujem da će Jotu zanimat, jer nema previše dodirnih točaka s onim R konceptom par postova ranije.
Mislim... šta će mu kad već ima CB1300 napimpanu do granice bola?
:misli:
 
Shepa said:
Paaa... ako izađe takva, ne virujem da će Jotu zanimat, jer nema previše dodirnih točaka s onim R konceptom par postova ranije.
Mislim... šta će mu kad već ima CB1300 napimpanu do granice bola?
:misli:

Točno , ljep motor ali pored CB1300 koju nemislim mjenjat nema smisla, na mobilu je CB1100 nekih 12500€ neto export samo da CB1100R nebude preskupa .
Još 2008 sam  Hondi Wellbrock ostavio u Amanet :mrgreen: da ako ikad izađe CB1100R uzimam odmah ali u varijanti ko što su mi složili CB1300 malo: HRC,Moriwaki,Power Commander BMC ili KN filter zraka i turpijanje glave, ne maksimalni tuning tek toliko da ga oslobode homologacijskih gnjavaža i da motor slobodno diše .
I onda opet problem još jedan motor za doživotno , u garaži ima mjesta za još par .
Samo da mi je rješit registraciju ko u nekim pametnijim zemljama 1 reg za sve motore, ovako ispada malo skupo pogotovo na pojedinačnu kilometražu po motoru godišnje .
 
bole said:
meni dva jako draga, i da je mreza ok u Hr, vjvt bi se odlucio za jednog.
ovi Comando  su i meni u srcu,ali :angry:
 
jota said:
Točno , ljep motor ali pored CB1300 koju nemislim mjenjat nema smisla, na mobilu je CB1100 nekih 12500€ neto export samo da CB1100R nebude preskupa .
Još 2008 sam  Hondi Wellbrock ostavio u Amanet :mrgreen: da ako ikad izađe CB1100R uzimam odmah ali u varijanti ko što su mi složili CB1300 malo: HRC,Moriwaki,Power Commander BMC ili KN filter zraka i turpijanje glave, ne maksimalni tuning tek toliko da ga oslobode homologacijskih gnjavaža i da motor slobodno diše .
I onda opet problem još jedan motor za doživotno , u garaži ima mjesta za još par .
Samo da mi je rješit registraciju ko u nekim pametnijim zemljama 1 reg za sve motore, ovako ispada malo skupo pogotovo na pojedinačnu kilometražu po motoru godišnje .


Ovo bi bio jedan slatki problem.
 
Hm...

http://www.motoblog.it/galleria/horex-vr6-classic-prime-immagini#&ui-state=dialog

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Horexi su nekad bile pile ali dali se slava može vratiti kao kod Triumpha,Aguste,Nortona i ostalih povratnika nakon dvadesetak godina mirovanja  :neznam:
 
nema veze- tko traži nađe..

za pohvalu link !! lijepih slika, al najjači opis motora "his guzzi is smoking like Dave Allen !" -pa tu sam se nasmijao-sjetio lika koji je pušio,pio,pričao viceve nedjeljom popodne !! Zlatno doba tv-a..