Royal Enfield

Jesi siguran da usporedujes cijene bas istom modelu? U zadnje vrime su minjali modele i tehniku...
 
pa mislim da je sve isto osim kaj novi modeli imaju elektrostarter a ovi koji se prodaju su iz 2009. pa neznam u koju košaru spadaju...
uglavnom znam da im je prošle godine cjena bila cca 33000-35000kn...
od kud ste vi svoje RE naručili?
 
nije nije.. minjali su dosta toga... evo bas je negdi ovde u drugoj temio spomenuto da su modeli potpuno novi i cijene vise...

ja vozim Triumpha pa ti ne mogu odgovorit.. ali cijenim i Enfielde, Kawe W i slicne polakovozilice....

mislim da samo RE ovde ima enfielda..
 
Dobar putopis sa ADV-a i njihov filmić. :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=0pNlhMOK4WM&feature=player_embedded
 
maxmax said:
Royal enfield nisam još vidio uživo ali po Vašim postovima jedva čekam!



Pregledavam ovu odličnu temu i uhvatim samog sebe da sam ju gledao i 2007.g. ................To je To!!!


 
Dižem temu iz mrtvila.

Kao što sam naveo u predstavljanju, prije nekih pola godine saznao sam za brand Royal Enfield, od tada sam zaljubljenik, a posebno me se dojmio model Thunderbird 500.
Svakodnevno pretražujem internet sa ciljem da nađem nekoga iz Hrvatske ili okolice tko vozi taj motor, ali još nisam uspio nikoga naći.

Zanima me sve, od cijene, kvalitete, udobnosti, potrošnje goriva, servisiranja i td.

Nadam se da će ovdje biti netko tko dijeli moju strast prema tome modelu.

 
Mislim da bi u Indiji bija sritnije ruke...

:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Izgleda.

S druge strane, dali je moguće kupiti motor u Indiji i legalno ga uvesti u Hrvatsku??
 
naravno, jednom zaljubljeniku to ne bi trebao biti neki big deal

Indija je tu, iza ugla, kao i ideja




Srki
 
Dbeljan said:
Izgleda.

S druge strane, dali je moguće kupiti motor u Indiji i legalno ga uvesti u Hrvatsku??
MOGUĆE je , pa kako bi inače i ostale evropske zemlje uvozile Royala , ima ih dosta po ZAGREBU ali sve ih vozi starija klijentela pa se baš i ne druže previše sa ostalima
 
Kad god vidim RE, mislim napisano :mrgreen: , uvijek se sjetim onog retosa iz Rijeke. :mrgreen: Najbolje da se njemu javi, on je predsjsdnik kluba. :mrgreen:
 
Dbeljan said:
Izgleda.

S druge strane, dali je moguće kupiti motor u Indiji i legalno ga uvesti u Hrvatsku??

Imas tu u šibeniku jedan "novi". Covjek ga je imao u salonu i nije ga uspio prodati. Salon je zatvorio a on ostao unutra jos od tamo neke 2008
 
Kad se prodavao bila je oko 35000. Sad kad je salon zatvoren vjerojatno je puno manja. Ipak je motor star sest sedam godina
 
mate said:
Kad god vidim RE, mislim napisano :mrgreen: , uvijek se sjetim onog retosa iz Rijeke. :mrgreen: Najbolje da se njemu javi, on je predsjsdnik kluba. :mrgreen:

Jel to ona munjola sto je trazio vlasnika foruma da se obracuna snjim sto ga tu niko nevoli  :LOL:
 
Čitao sam na službenoj stranici da je najpovoljnije kupiti motor u Indiji, ali problem je što se taj isti moter može registrirati samo u Indiji i možda još par susjednih zemalja.

Da bi ga se registriralo bilo gdje u Europi, potrebno je dosta papirologije. Spominje se tu i Ministarstvo prometa i razno-razne regulative.

Nameće mi se pitanje za vas, dali itko poznaje koje su to regulative, dozvole i koještarije i dali to košta više nego ovaj od 35 000 iz Šibenika. Što je isplativije? Kupiti ga u Indiji za 11 000kn i uvesti u HR te srediti sve zakonske papire za njega, ili kupiti neki rađen za EU tržište, ako uopće i rade za EU tržište?
 
Dbeljan said:
Čitao sam na službenoj stranici da je najpovoljnije kupiti motor u Indiji, ali problem je što se taj isti moter može registrirati samo u Indiji i možda još par susjednih zemalja.

Da bi ga se registriralo bilo gdje u Europi, potrebno je dosta papirologije. Spominje se tu i Ministarstvo prometa i razno-razne regulative.

Nameće mi se pitanje za vas, dali itko poznaje koje su to regulative, dozvole i koještarije i dali to košta više nego ovaj od 35 000 iz Šibenika. Što je isplativije? Kupiti ga u Indiji za 11 000kn i uvesti u HR te srediti sve zakonske papire za njega, ili kupiti neki rađen za EU tržište, ako uopće i rade za EU tržište?

Pa ima ih nekoliko u oglasniku po normalnim cijenama, ne vidim tko bi normalan isao u indiju po motor :shock:

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/enfield-bullet-500-499-cm3-oglas-11663065
 
Ima svih osim onoga koji se meni sviđa. U tome i je caka. Meni treba Thunderbird 500