Imao sam RE bulleta 500. To je zivuci oldtimer i prema njemu se na taj nacin i treba odnositi. Dakle, nema divljanja ni forsiranja, potrebno je malo tehnickog znanja i osjecaja, pritegnuti tu i tamo po koji saraf, odrzavati ga na pravi nacin (cesce nego ostale motore) i problema nikakvih nema. Bez brige se moze i na daleka putovanja. Ovi novi Enfieldi su svijetlosnim godinama daleko otisli po kvaliteti i opremi. Mislim da su, pogotovo s obzirom na cijenu, jako, jako dobri motori. Stvoreni za uzivanciju, a i lijepi su.
Zat se i uz druge motore ne dobije toolbox nekakav?
Uz stari Bullet si dobio, uz alat, set sajli (kuplung, gas, kocnica) i rezervnu zracnicu.Uz novi RE dobijes na poklon i set gedora🤣
I dalje mi nema smisla sto nisu koristili 650 iz Interceptora.himalajan dobija novi motor
itchy boots testirs prototip
u srednjoj klasi zrak postaje vec rijedak.I dalje mi nema smisla sto nisu koristili 650 iz Interceptora.
Barem bi bili neka budzetna konkurencija middleweight ADVovima kojih je sada dosta izaslo.
ak i cf moto bude tako tezak, nist od njih2024 Royal Enfield Himalayan review
The latest generation 2024 Royal Enfield Himalayan is a clean sheet design for the much-loved adventure motorcycle, aimed at providing more power, torque and ability to the rugged single-cylinder off-roaderwww.visordown.com
A je težak 196kg sa svim tekućinama