Royal Enfield

Jos uvik najbrzi šŸ’Ŗ

Znali su uvik napravit brzu spravu a sada koliko je dugo trajala to je sitan i manje bitan detalj :mrgreen:
 

Attachments

  • Avion 2.jpg
    Avion 2.jpg
    9.8 KB · Views: 48
  • Avion 1.jpg
    Avion 1.jpg
    9.4 KB · Views: 51
  • Avion.jpg
    Avion.jpg
    5.5 KB · Views: 45
a mos mislit talijanskih vojnih aviona...to je letilo za popizdit.
ka pingvin.
:mrgreen:
vespa je druga pisma.
moja je bila iz 83g i jos je vidim po gradu,guta kilometre.


Gdje pise da su talijanski? Bili su americki... jer talijanski bi jos dan danas biti ispravni i letjeli.:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: hondimir
Pratim u zadnje vrijeme dosta Royala i mislim cak uzeti jednog.
Å teta da se o njima ovdje tako malo piÅ”e ali mislim da će ih na cesti bit uskoro puno viÅ”e.
Za tu cijenu bolji motor ne postoji.
 
Pratim u zadnje vrijeme dosta Royala i mislim cak uzeti jednog.
Å teta da se o njima ovdje tako malo piÅ”e ali mislim da će ih na cesti bit uskoro puno viÅ”e.
Za tu cijenu bolji motor ne postoji.
Model Meteor 350 (žuti mi je lip) ali neki neovisni su ga testirali na "dino" i kažu da je snaga 20 i neŔto posto manja od deklarirane a okretni moment da je manji 40%.:unsure:
 
Pratim u zadnje vrijeme dosta Royala i mislim cak uzeti jednog.
Å teta da se o njima ovdje tako malo piÅ”e ali mislim da će ih na cesti bit uskoro puno viÅ”e.
Za tu cijenu bolji motor ne postoji.

Vizualno sigurno za te pare nema niŔta bolje, meni su isto zanimljivi Continental/Interceptor modeli. Mada ako cu biti objektivatn, SV650 je za isti novac daleko bolja vrijednost.
 
Last edited:
U subotu sam isao probati par Royala,Conrinental GT i Interceptor.Mogao sam probati i novi Scram 411,Meteor 350 i Classic 350 ali me ne zanimaju ti segmenti.Moram priznati da su dosta dobro izradjeni,nisu niti prespori unatoc 47 KS.Naravno,ne moze se ocekivati jurnjave od takvih vrsta motora ali meni su bas cisto ok.Continental GT mi je mrvicu neudoban jer za moju visinu imao sam malo neprirodan polozaj pa sam nakon 20 minuta voznje imao lagane bolove u rucnim zglobovima.Interceptor je puno udobniji i ne razlikuje se previse od moga Bonnevila(ne mislim na snagu motora,47 KS vs 80 KS).Cijena je vise nego privlacna jer ne kostaju vise od 6500 eura.
tom.jpg
DSCF1990.JPG
DSCF1989.JPG
DSCF1987.JPG
 
Sviđaju mi se ,estetski dopadljivi mom oku i ukusu za taj tip motora.Stara Å”kola ,kontinental,intercptor i klasic,.tim redoslijedom moji favoriti.šŸ‘šŸ
 
  • Like
Reactions: tommy71k
Eh, steta, mislio sam da kod nas negdje ima opcija. Interceptora mi je zelja provozati vec dugo.
Gledaj, stvarno nije loÅ”, za takvu vrstu motora. Ja vozim Triumph Bonneville T120 i nema baÅ” velike razike, osim razike u motoru, Interceptor je 650cc Bonni je 1200 ali, sic je udoban, amortizeri su solidni, čvrst je, motor nije kompliciran za održavanje, pozicija vožnje je meni odlična, nakon par minuta kao da voziÅ” bicikl, nije niti pretežak, mislim da je 200 kg, troÅ”i malo, mislim da je preko 26-27 km sa 1 litrom benzina, kočnice su dobre, 6 brzina, max brzina 175..di ćeÅ” bolje za takvu vrstu motora
 
  • Like
Reactions: hondimir and tegla
Gledaj, stvarno nije loÅ”, za takvu vrstu motora. Ja vozim Triumph Bonneville T120 i nema baÅ” velike razike, osim razike u motoru, Interceptor je 650cc Bonni je 1200 ali, sic je udoban, amortizeri su solidni, čvrst je, motor nije kompliciran za održavanje, pozicija vožnje je meni odlična, nakon par minuta kao da voziÅ” bicikl, nije niti pretežak, mislim da je 200 kg, troÅ”i malo, mislim da je preko 26-27 km sa 1 litrom benzina, kočnice su dobre, 6 brzina, max brzina 175..di ćeÅ” bolje za takvu vrstu motora
Ali posto smo mi najbolji i pametniji narod u dosada otkrivenom svemiru nama to ne valja

Sta znaju zabari sta je motor

Nema veze sta ne trebas prodat bubrige da kupis motor sa kojim ces ako nisi zahtjevan pilot gustati okolo

Ja sam iskreno bio rezerviram prema njima radi minusa u proslosti ali ako je garancija dobra i podrska i sigurno su popravili kontrolu proizvodnje zast ne uzeti tako nesto i steta sta ga kod nas nema
 
  • Like
Reactions: Kawah
Ali posto smo mi najbolji i pametniji narod u dosada otkrivenom svemiru nama to ne valja

Sta znaju zabari sta je motor

Nema veze sta ne trebas prodat bubrige da kupis motor sa kojim ces ako nisi zahtjevan pilot gustati okolo

Ja sam iskreno bio rezerviram prema njima radi minusa u proslosti ali ako je garancija dobra i podrska i sigurno su popravili kontrolu proizvodnje zast ne uzeti tako nesto i steta sta ga kod nas nema
Gledaj, mi ljudi smo čudna vrsta, nikad nismo zadovoljni. Gledam ovdje BMW GS, ima ih toliko da mi je zlo, izađ GS1200, svi ga kupili, izađe GS 1200 Adventure, ah, treba mijenjat jer ovaj ima plavu boju i ručke 3 mm kraće, izađe GS 1250,mijenjaj GS1200 jer to stari motor iako ima 15.000 km.. Itd itd, nikad zadovoljni a di ćeÅ” sa takvom teÅ”kom motorčinom id 20.000 eura samo da možeÅ” reći da imaÅ” GS.. 136 KS.. Ej, 136 KS.. Pa di ćeÅ” s njim?!? MoraÅ” biti prvi na semaforu ili prvi na vrhu planine? Ja sam sa mojim starim Bonnevillom i ženom proÅ”ao pola Italije, 50.000 km u 4 godine, proÅ”ao 20 evropskih prijevoja, otiÅ”ao od mene do Zagreba u 7 sati(720km)..zato mislim da je i Royal viÅ”e nego odličan motor. Jeftin, čvrst i dovoljno udoban
 
  • Like
Reactions: prpa and tegla
Ali posto smo mi najbolji i pametniji narod u dosada otkrivenom svemiru nama to ne valja

Sta znaju zabari sta je motor

Nema veze sta ne trebas prodat bubrige da kupis motor sa kojim ces ako nisi zahtjevan pilot gustati okolo

Ja sam iskreno bio rezerviram prema njima radi minusa u proslosti ali ako je garancija dobra i podrska i sigurno su popravili kontrolu proizvodnje zast ne uzeti tako nesto i steta sta ga kod nas nema
Ima, Novema Nova u Draganicu ih drzi, znam nekat otici u window shopping.

Gledaj, stvarno nije loÅ”, za takvu vrstu motora. Ja vozim Triumph Bonneville T120 i nema baÅ” velike razike, osim razike u motoru, Interceptor je 650cc Bonni je 1200 ali, sic je udoban, amortizeri su solidni, čvrst je, motor nije kompliciran za održavanje, pozicija vožnje je meni odlična, nakon par minuta kao da voziÅ” bicikl, nije niti pretežak, mislim da je 200 kg, troÅ”i malo, mislim da je preko 26-27 km sa 1 litrom benzina, kočnice su dobre, 6 brzina, max brzina 175..di ćeÅ” bolje za takvu vrstu motora
Bonneville mi je predivan motor takoder. Vidao sam ih dosta dok sam u Londonu zivio, od kad sam nazad doma ni jednog.

Trenutno vozam stari CB Seven Fifty, ali ako bi ikad uzimao novog, RE Int mi je jako zapeo za oko. Predivni su.
 
  • Like
Reactions: tommy71k
Prepotentnost nekih ljudi koji kao voze motore je tolika da ne iznenađuje kad ne žele priznati da im ego ne dozvoljava priznati da postoje i druge firme ,osim onih koje sami voze,koje proizvode motore .Po meni ,ovi Royali zaslužuju da ih se ima,Å”to god netko mislio o tome.Mislim da viÅ”e nema mjesta skeptičnosti.Dovoljno ,samo nas treba pustiti balkansko hrvatski sindrom.šŸšŸ˜Ž
 
Prepotentnost nekih ljudi koji kao voze motore je tolika da ne iznenađuje kad ne žele priznati da im ego ne dozvoljava priznati da postoje i druge firme ,osim onih koje sami voze,koje proizvode motore .Po meni ,ovi Royali zaslužuju da ih se ima,Å”to god netko mislio o tome.Mislim da viÅ”e nema mjesta skeptičnosti.Dovoljno ,samo nas treba pustiti balkansko hrvatski sindrom.šŸšŸ˜Ž
Ma nije to samo kod nas. I po vani se GSovi vidaju daleko cesce nego bilo koji drugi motor. Meni su kriminalno dosadni koliko god dobri bili.
Sto se skepticnosti tice, ima smisla u ovom slucaju s obzirom na povijest Enfielda, ali za ove njihove nove modele cujem samo pozitivne komentare gdje god gledao.
 
  • Like
Reactions: tommy71k
Sve se kvari ,manje ili viÅ”e,prije ili kasnije.Neovisno o firmi.Zapravo ,htio sam reći da je za vožnju potrebna volja ,poneÅ”to mogućnosti i željeznoaluminijski konj kojeg ćemo zajahati i odvoziti željenu rutu.Nek se zove Royal enfield,Kawa,Suza ,ga,Triumph ili Buel.Samo nek' me vozi.I nek' na tom putu srećemo normalne ljude,koji nisu skloni nikakvom sektaÅ”enju i isključivosti jer njima paÅ”e samo jedna ili samo njihova firma.šŸ˜‚šŸ‘šŸ
 
  • Like
Reactions: tegla and tommy71k
Kuzim te skroz. Ja volim motore. Japanski, talijanski, svabski, britanski ili indijski, svejedno mi je. Lijep motor je lijep motor. Vrijedi i za zene.
 
  • Like
Reactions: tommy71k
Imao sam RE bulleta 500. To je zivuci oldtimer i prema njemu se na taj nacin i treba odnositi. Dakle, nema divljanja ni forsiranja, potrebno je malo tehnickog znanja i osjecaja, pritegnuti tu i tamo po koji saraf, odrzavati ga na pravi nacin (cesce nego ostale motore) i problema nikakvih nema. Bez brige se moze i na daleka putovanja. Ovi novi Enfieldi su svijetlosnim godinama daleko otisli po kvaliteti i opremi. Mislim da su, pogotovo s obzirom na cijenu, jako, jako dobri motori. Stvoreni za uzivanciju, a i lijepi su.