RS125-problem sa paljenjem!!!

burnout

Active member
Imam problema kod paljenja motora, to mi se počelo događat u zadnja 2-3 tjedna :misli: , uglavnom nekad upali od prve bez problema, nakon duze voznje ili nakon 15 minuta na stazi kad se motor zgrije vise nece upalit, pogledam na akumulator i uvijek je pun, pritiskom na gumb za paljenje cujem samo tihi klick  :misli:
Na guranac pali bez problema iako je buraz imao par slučajeva da mu nit na guranac nije htio  :shock:
Što mislite u čem je problem?
Motor je 98.godište
 
relej anlasera....ili cetkice anlasera...pod uvjetom da je baterija full dobra..i da regulator napona puni normalno.. :wink:
 
bmw m 5 said:
relej anlasera....ili cetkice anlasera...pod uvjetom da je baterija full dobra..i da regulator napona puni normalno.. :wink:
Velim baterija full dobra napon uvijek preko 12.0 V, vecinom 12.2
Nest mi frend prical da bi mogo bit taj neki relej al nisam se previse obaziral na to  :misli:
Nego di ima to za kupit i kolko para?
 
nije to skupo....na starim futurama 125 nalazio se sa donje lijeve strane pricvrscen za prednji nosac masine..na mjesto gdje je i hladnjak. Metalna kvadratna kutija sa cetiri zice...dvije debele( b+....i zica anlasewra) i dvije tanke...plus kontakta...i masa koja ide na prekidac paljenja(start)...u stvari prati debelu zicu anlasera i odvesti ce te do tog releja....mozda je sada oblik drugaciji(kruzni)...ali funkcija je uvijek ista ! :wink:
 
bmw m 5 said:
nije to skupo....na starim futurama 125 nalazio se sa donje lijeve strane pricvrscen za prednji nosac masine..na mjesto gdje je i hladnjak. Metalna kvadratna kutija sa cetiri zice...dvije debele( b+....i zica anlasewra) i dvije tanke...plus kontakta...i masa koja ide na prekidac paljenja(start)...u stvari prati debelu zicu anlasera i odvesti ce te do tog releja....mozda je sada oblik drugaciji(kruzni)...ali funkcija je uvijek ista ! :wink:
Hvala puno na brzim odgovorima  (y)
Nego ti si enciklopedija za 2T motore, imas znanje, svaka čast  (y)
 
hvala....imam nesto iskustva...eto...to je to...bitno da si medusobno pomazemo...to je prvenstveno zadaca ovoga foruma.... (y)
 
bmw m 5 said:
hvala....imam nesto iskustva...eto...to je to...bitno da si medusobno pomazemo...to je prvenstveno zadaca ovoga foruma.... (y)
da nesto, pratim malo tvoje odgovore, skoro pa uvijek sve prognoziras sa 80% tocnosti  (y)
Svaka čast, puno ti hvala  (y)

P.S. PITANJE: da li je moguće cilindar u kojem je stavljena GUSANA pixa kasnije NIKASILIRAT?
 
ne....jer je podloga za nikalsiranje aluminijska.....Daj...nemoj se igrati i ti sa piksama... :mrgreen:. Radje skupis lovu i das nikalsirati u tvornicu.....a zadnja varijanta je kit.... :(
 
bmw m 5 said:
ne....jer je podloga za nikalsiranje aluminijska.....Daj...nemoj se igrati i ti sa piksama... :mrgreen:. Radje skupis lovu i das nikalsirati u tvornicu.....a zadnja varijanta je kit.... :(

Pa nikad više ne bi stavio guss, al je problem šta sam ga prije 2 godine stavio  :mrgreen:
Onda jel se moze sad stavit nikasil?
 
bmw m 5 said:
nemoze...nazalost....Morati ces se zadovoljiti sa gusanim umetkom... :mrgreen:
Ma vraga, necu to vise trpit, svi me obilaze po stazi po 2 kruga  :mrgreen: nego netko mi reko da se ta gussana pixna moze izprešat van pa onda ide nikasil  :misli:
 
bmw m 5 said:
ne....jer je podloga za nikalsiranje aluminijska.....Daj...nemoj se igrati i ti sa piksama... :mrgreen:. Radje skupis lovu i das nikalsirati u tvornicu.....a zadnja varijanta je kit.... :(

Zakaj se nebi mogla gusana piksa izvaditi i onda dati cilindar na nikasiliranje ?
 
verojatno zato jer je cilindar prosiren da bi stala unutra piksa...kad bi izvadio piksu vani...koji bi unutarnji promjer bio.??? Nikalsiranje je povrsinski sloj...debel samo par stotih dijelova mm....tako da.....nema povratka... Rijesenje je naci jedan zaribani cilindar...i poslati ga na nikalsiranje.... Poslije jebanja nema kajanja.... :(
 
bmw m 5 said:
verojatno zato jer je cilindar prosiren da bi stala unutra piksa...kad bi izvadio piksu vani...koji bi unutarnji promjer bio.??? Nikalsiranje je povrsinski sloj...debel samo par stotih dijelova mm....tako da.....nema povratka... Rijesenje je naci jedan zaribani cilindar...i poslati ga na nikalsiranje.... Poslije jebanja nema kajanja.... :(
A kolko bi okvirno vrijedio tako neki zaribani clindar?
 
bmw m 5 said:
verojatno zato jer je cilindar prosiren da bi stala unutra piksa...kad bi izvadio piksu vani...koji bi unutarnji promjer bio.??? Nikalsiranje je povrsinski sloj...debel samo par stotih dijelova mm....tako da.....nema povratka... Rijesenje je naci jedan zaribani cilindar...i poslati ga na nikalsiranje.... Poslije jebanja nema kajanja.... :(

A neznam, ja se sjecam dok je tata uprešaval piksu u hondu 250, samo su stavili manji klip..

Rs, dok skines i pogledas, znalo se bude na cem si..
 
Ceki said:
A neznam, ja se sjecam dok je tata uprešaval piksu u hondu 250, samo su stavili manji klip..

Rs, dok skines i pogledas, znalo se bude na cem si..
Ok, vjerojatno krajem 11.mjeseca ide na "remont"  :mrgreen:
P.S. zakaj me stalno oslavljas sa RS?  :mrgreen: